Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen vanha naispuolinen tuttava alkoi soitella hänelle yhtäkkiä, mitä olette mieltä?

Vierailija
12.01.2021 |

He ovat olleet koulukavereita ja olleet aikuisina epäsäännöllisesti tekemisissä. Ennen tätä ovat olleet viimeksi tekemisissä pari vuotta sitten. Olen ollut miehen kanssa yhdessä muutaman kuukauden, mutta vakavasta suhteesta on kyse. Somesta selviää, että olemme yhdessä, joten tämä nainen tietää minusta.
Mies kertoi, että nainen on nyt kolme kertaa lyhyen ajan sisällä soittanut hänelle, tarvinnut kuulemma neuvoa johonkin ostoksiin ja kysellyt kuulumisia. Mitä tämä nainen haluaa? Olemme kaikki noin 35-vuotiaita.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kertonut kuulumisinaan, että on juuri tavannut uuden kivan naisen eli ap:n? Jos soittelija ei olekaan huomannut somesta parisuhdestatusta. Mies voi ylläpitää kontaktia naiseen siltäkin varalta, ettei ap:n kanssa pitemmän päälle toimikaan.

Vierailija
62/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Mies voi ylläpitää kontaktia naiseen siltäkin varalta, ettei ap:n kanssa pitemmän päälle toimikaan.

Ja tämä on pelkästään käytännöllistä ja järkevää, varasuunnitelma on hyvä olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

innamaria kirjoitti:

Luottamus pitää saada parisuhteessa kuntoon. Mulla on ensimmäistä kertaa elämässä tosi upea ja luottamuksellinen suhde. Mies tietää että olen vain hänelle omistautunut parisuhdemielessä. Meillä saa olla kavereina miehiä ja naisia ja mitään salattavaa ei ole. Mulla on yksi hyvä miespuolinen ystävä joka joskus ottaa useammin yhteyttä, usein silloin turvautuu kun omassa parisuhteessaan on ongelmia joita haluaa purkaa ja saada neuvoja. Ei semmosissa oo mitään kummallista. Mun mies on muuten vielä ulkolainen.. ihmetyttää nää stereotypiat että muka suomalaiset olis jotenki vähemmän hallitsevia. Jos toinen on sitten haluaa mennä niin ei siitä voi väkisin pitää kiinni. Pettäminen on toki rumaa ja toivon että kumppanis kertoo rehellisesti mitä tää nainen on vailla. Mä en itse luopuis ainakaan hyvistä ystävistä.

Me taas mieheni kanssa selvitetään välimme yhdessä, ja mikäli se ei onnistu, tai kaipaamme neuvoja, menemme ammattilaiselle. Toki kaverille saa ja voi sanoa että puoliso on ärsyttävä kun se on niin äkkipikainen/hidas/mitä nyt onkaan, mutta kavereille ei kerrota suhteen riitoja, vaan ne selvitetään osapuolien kesken. 

Mä pystyn  puhumaan mieheni kanssa asiat selviksi. Kyse oli siitä että kyllä kuuntelen ja autan rakasta ystävää jos häntä jokin painaa. Hei camoon, et kuuntele sun frendiä vaan ohjaat heti terapeutille vaikka jonot olis ja tilanne mitä vaan!!  Kyse on lähimmäisenrakkaudesta ja auttamisesta.

Vierailija
64/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai.

Vierailija
65/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

innamaria kirjoitti:

Luottamus pitää saada parisuhteessa kuntoon. Mulla on ensimmäistä kertaa elämässä tosi upea ja luottamuksellinen suhde. Mies tietää että olen vain hänelle omistautunut parisuhdemielessä. Meillä saa olla kavereina miehiä ja naisia ja mitään salattavaa ei ole. Mulla on yksi hyvä miespuolinen ystävä joka joskus ottaa useammin yhteyttä, usein silloin turvautuu kun omassa parisuhteessaan on ongelmia joita haluaa purkaa ja saada neuvoja. Ei semmosissa oo mitään kummallista. Mun mies on muuten vielä ulkolainen.. ihmetyttää nää stereotypiat että muka suomalaiset olis jotenki vähemmän hallitsevia. Jos toinen on sitten haluaa mennä niin ei siitä voi väkisin pitää kiinni. Pettäminen on toki rumaa ja toivon että kumppanis kertoo rehellisesti mitä tää nainen on vailla. Mä en itse luopuis ainakaan hyvistä ystävistä.

Me taas mieheni kanssa selvitetään välimme yhdessä, ja mikäli se ei onnistu, tai kaipaamme neuvoja, menemme ammattilaiselle. Toki kaverille saa ja voi sanoa että puoliso on ärsyttävä kun se on niin äkkipikainen/hidas/mitä nyt onkaan, mutta kavereille ei kerrota suhteen riitoja, vaan ne selvitetään osapuolien kesken. 

Ei saa kertoa kelleen  muulle ku ammattiauttajalle jos kumppanin kans on riitaa? Ihan oikeasti kuinka tyhmiä ja hallitsevia ihmiset on.  

Vierailija
66/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ihan viatonta.

Jos miehesi virittelisi jotain kiellettyä tämän naisen kanssa, tuskin olisi sinulle edes kertonut että vanha tuttavansa on ottanut yhteyttä.

No jaa, joillakin miehillä on tapana testailla uuden tyttiksen mustasukkaisuutta pitämällä itse yhteyttä entisiin hoitoihin, eli ovat siinä mielessä itse epärehellisiä jo alkuun. Sairasta toki, mutta on koettu, ei kannata sellaiseen suhteeseen jäädä.

Vierailija
67/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille toiselle naiselle mies on sanonut, että ap on pelkkä satunnainen pano, eikä mitään vakavaa, varsinkin, koska ap on sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen ja että mies on yrittänyt irtaantua kontaktista ap:hen, mutta ei pääse eroon, kun ap koko ajan ottaa yhteyttä.

Siis häh? Eiköhän ole ihan syystä sitten mustasukkainen, jos tuollaisia menee seurusteleva ihminen sepustamaan :D

Daiju, mies valehtelee molempiin suuntiin.

Vierailija
68/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän sinä äänestit, etkö vain äänestänytkin?

Syö soppasi.

Vierailija
69/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kertoa vaikka papille jos haluaa. Me kuitenkin selvitämme asiat keskenämme, emmekä levittele suhteemme asioita ulkopuolisille.

Vierailija
70/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

innamaria kirjoitti:

Olispa kauheaa olla noin tiukassa suhteessa, että vain terapautille voisi kertoa asioista. 

Vierailija
71/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kertoa vaikka papille jos haluaa. Me kuitenkin selvitämme asiat keskenämme, emmekä levittele suhteemme asioita ulkopuolisille.

Mitä hirveää siinä on, jos läheisen ystävän kanssa puhuu joskus asioista? Onneksi meillä tuo sopii puolin ja toisin. 

Vierailija
72/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein vainoharhaiseksi ryhdytään, niin miesystäväsi toimii ovelasti siten, että kertoo jotain ja näin ollen varmistelee selustaansa, jos tulee puheluita ja viestejä. Mutta voi tietysti olla, että nainen muistaa miehesi tietävän paljon juuri niistä asioista mitä nyt oli ostamassa.

Näitäkin muuten on! Ollaan muka niin avoimia ja jopa tuskaillaan "kuinka sekin nyt taas viestitteli jotain" ja totuus on kuitenkin se, että itse on ollut se aktiivisempi osapuoli yhteydenotoissa. Totuus löytyy sieltä miehen puhelimesta ja jos yhtään alkaa touhu menemään enemmän hämäräksi, niin kannattaa pyytää nähtäväksi viestit. Jotkut ihmiset ovat todella hyviä valehtelemaan.

Tämä. Ja jättävät kertomatta asioita jotka ei kestä päivänvaloa tai ovat ns vaikeita ja selittävät itselleen etteivät silti valehtele.

En jaksaisi itse elää tuollaisessa valheiden verkossa, väistämättä jossain välissä lipsuu vääriä sanoja, mutta osatotuuden kertominen voi olla juuri se konsti jomma yritetään seivata mahdollisia kämmejä jos puhuukin ohi suunsa tai ei muista mitä piti sanoa kenellekin.

Toiset lipsuu, toiset ei...

Usean naisen pyörittäminen vaatii vähän viitseliäisyyttä ja ylimääräistä järjestelemistä.

Jos ei tähän ole valmis, kannattaa pysyä tylsässä yksiavioisessa suhteessa.

Heh heh. Tiesitkö että todennäköisimmin ajat kolarinkin kotitiellä? Usko vaan siihen että toi toimii ja kukaan ei koskaan puhu mitään. 😊

Vierailija
73/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivoisin, että meillä toimittaisiin näin. Mies kuitenkin levittelee ihan kaikki erimielisyytemme kavereilleen ja sukulaisilleen. Kiva, kun joku anoppi muistaa vieläkin jotain parin vuoden takaisia parisuhderiitojamme, jotka itse olemme jo unohtaneet ja sopineet, mutta minä olen hänen silmissään ikuisesti kurja tyyppi joka riitelee hänen poikansa kanssa. Enhän minäkään tiedä miehen vanhempien parisuhteesta yhtään mitään yksityistä, miksi heidän täytyy tietää meidän asiamme. 

Vierailija
74/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen yksi puolituttu nainen joka soittelee ja lähettelee viestejä ja ääniviestejä varatuille(kin) miehille. Hänellä on aina joku yksi ”kohde” jonka sitten tajuaa vaihtaa, kun ei saa vastakaikua esim. puolen vuoden spämmäyksestä huolimatta.

Hän on todellakin sellainen sosiaalinen uuvatti. En tiedä haluaako hän muuta kuin olla kaveri, mutta todella harva mies häneen ihastuu.

Mikähän tällaisen käytöksen takana on? Kirjoitin tuolla oman ketjun kysymyksestä, että mikä voisi olla syynä, kun kaukainen työkaveri ottaa vapaa-ajalla toistuvasti yhteyttä. 

Ehkä haluaa olla kaveri, mutta onhan tuo vähän erikoista, ettei ymmärrä yksitavuisista vastauksista, että vapaa-ajalla ei voi lähetellä viestejä yksipuolisesti. 

Toisaalta ei voi tietää, jos vaikka on yksinäinen, joten olen ajatellut, että pitää vastata kohteliaisuudesta edes jotain. Sitä kun ei voi toisten elämäntilannetta tietää, niin tylyys ei ole mikään ensimmäinen vaihtoehto ainakaan mulle. Toisaalta jos aina vastaa, niin silloinhan viestittely jatkuu vain. Ei nyt ole kyllä mikään iso vaiva ollut tähän asti paitsi alussa, kun viestejä tuli yöllä. 

Vierailija
75/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vääristät asioita. Ei kyse ole silloin asioiden levittelystä kun uskoudutaan esim. bestikselle. Ei tehdä kärkkäitä johtopäätöksiä?  Ja kyllä ystäväni kumppani tietää että olen hänen miehensä luotettava ystävä ja voisin yhtä hyvin olla myös hänen. Mutta tästä tinkaaminen ei ole pointti. Toivottavasti ap löydät hyvän keskusteluyhteyden mieheesi ja saat selville mikä tilanne oikeasti on. 

Vierailija
76/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aikana hänellä on aikaa muistaa vanhoja kavereita. Tylsistynyt kotona olemiseen. 

Uskon naisen olevan ok asialla. Itse olisin iloinen moisesta kiinnostuksesta elämääni. Pyytäisin kylään katsomaan perhettäni ja kiva kuulla toisten kuulumiset.

Vierailija
77/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli aikasemmatki sitä mieltä että kyllä kavereita saa olla mutta jos jotain epämäärästä ilmenee niin kissa pöydälle ja asiat päivänvaloon. Mutta me palstalaiset ollaan kaikkea muuta kuin selvännäkijöitä veikkaamaan onko kyseinen muija liero, niin neuvoksi vaan se että puhutte asian kunnolla selväksi.

Vierailija
78/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona aikana hänellä on aikaa muistaa vanhoja kavereita. Tylsistynyt kotona olemiseen. 

Uskon naisen olevan ok asialla. Itse olisin iloinen moisesta kiinnostuksesta elämääni. Pyytäisin kylään katsomaan perhettäni ja kiva kuulla toisten kuulumiset.

Täysin samaa mieltä. Pyytäisin kotiin kahville että tutustuis ja näkis mikä naikkonen on. Kyllä sen nopeasti aistii onko rehellinen. Itsekkin oon kaivannut enemmän seuraa korona-aikana. Ei saa antaa oman mustasukkasuuden liikaa hallita jos siihen ei ole aihetta.

Vierailija
79/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä nainen haluaa kaveruutta.

Vierailija
80/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivoisin, että meillä toimittaisiin näin. Mies kuitenkin levittelee ihan kaikki erimielisyytemme kavereilleen ja sukulaisilleen. Kiva, kun joku anoppi muistaa vieläkin jotain parin vuoden takaisia parisuhderiitojamme, jotka itse olemme jo unohtaneet ja sopineet, mutta minä olen hänen silmissään ikuisesti kurja tyyppi joka riitelee hänen poikansa kanssa. Enhän minäkään tiedä miehen vanhempien parisuhteesta yhtään mitään yksityistä, miksi heidän täytyy tietää meidän asiamme. 

TÄMÄ. Voi kerto ettei tahdota saada asioita selväksi, tai että mietitään eroa. mutta ei levitellä asioita.