Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen vanha naispuolinen tuttava alkoi soitella hänelle yhtäkkiä, mitä olette mieltä?

Vierailija
12.01.2021 |

He ovat olleet koulukavereita ja olleet aikuisina epäsäännöllisesti tekemisissä. Ennen tätä ovat olleet viimeksi tekemisissä pari vuotta sitten. Olen ollut miehen kanssa yhdessä muutaman kuukauden, mutta vakavasta suhteesta on kyse. Somesta selviää, että olemme yhdessä, joten tämä nainen tietää minusta.
Mies kertoi, että nainen on nyt kolme kertaa lyhyen ajan sisällä soittanut hänelle, tarvinnut kuulemma neuvoa johonkin ostoksiin ja kysellyt kuulumisia. Mitä tämä nainen haluaa? Olemme kaikki noin 35-vuotiaita.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet vain muutaman kuukauden yhdessä, joten en alkaisi sekaantua miehen ystävyyssuhteisiin. 

Mies varmaan voi blokata hänet, jos häiritsee. 

Vierailija
42/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä, jos vanhat tindermatchit ottavat yhteyttä? Mun kumppani on viestitellyt jonkun entiset matchinsa kanssa, sanoo kuitenkin, että tulivat silloin aikanaan siihen tulokseen että "ei mitään etenemismahdollisuuksia". Silti pysyivät somekavereina ja nyt toinen osapuoli, jolla kuulemma parisuhdeongelmia, ottanut yhteyttä... 

Haluaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen virittelee verkkojaan.

Kukaan fiksu nainen ei kyselisi yllättäen yhtään mistään asiasta mieheltä joka on parisuhteessa.

Varsinkin kun viime tekemisistä on aikaa..

Huomion haluinen nainen ja aika näyttää haluaako miehesi jatkaa yhteyden pitämistä.

Ja jos jatkaa, MINÄ jättäisin miehen siltä seisomalta.

Mutta sinä teet itse omat valintasi.

Vierailija
44/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen yksi puolituttu nainen joka soittelee ja lähettelee viestejä ja ääniviestejä varatuille(kin) miehille. Hänellä on aina joku yksi ”kohde” jonka sitten tajuaa vaihtaa, kun ei saa vastakaikua esim. puolen vuoden spämmäyksestä huolimatta.

Hän on todellakin sellainen sosiaalinen uuvatti. En tiedä haluaako hän muuta kuin olla kaveri, mutta todella harva mies häneen ihastuu.

Vierailija
45/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehelliseen parisuhteeseen ei kuulu eksät ehkä poikkeuksena huoltajuushommat

Vierailija
46/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen yksi puolituttu nainen joka soittelee ja lähettelee viestejä ja ääniviestejä varatuille(kin) miehille. Hänellä on aina joku yksi ”kohde” jonka sitten tajuaa vaihtaa, kun ei saa vastakaikua esim. puolen vuoden spämmäyksestä huolimatta.

Hän on todellakin sellainen sosiaalinen uuvatti. En tiedä haluaako hän muuta kuin olla kaveri, mutta todella harva mies häneen ihastuu.

näitä on mutta ekan soiton jälkeen mies olisi varmasti tehnyt selväksi että ei tarvitse soittaa uudestaan

Vierailija
47/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille toiselle naiselle mies on sanonut, että ap on pelkkä satunnainen pano, eikä mitään vakavaa, varsinkin, koska ap on sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen ja että mies on yrittänyt irtaantua kontaktista ap:hen, mutta ei pääse eroon, kun ap koko ajan ottaa yhteyttä.

Vierailija
48/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt arvaa mistä tuollainen yhtäkkinen puhelutulva johtuu eikä varmasti ole kyseessä mikään pelkkä kaveri. Taitaa mennä omassa suhteessa huonosti tai on eronnut ja siksi käydään vanhoja säätöjä läpi, josko joku "pitäisi seuraa" tai saisi jotain muutakin seuraa. Kyllä aidot kaverit ovat kiinnostuneita myös siitä kaverinsa kumppanista ja esimerkiksi ehdottaa, että olisi kivat nähdä teitä molempia vaikka kahvin merkeissä tms.

Vierailija
49/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille toiselle naiselle mies on sanonut, että ap on pelkkä satunnainen pano, eikä mitään vakavaa, varsinkin, koska ap on sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen ja että mies on yrittänyt irtaantua kontaktista ap:hen, mutta ei pääse eroon, kun ap koko ajan ottaa yhteyttä.

Siis häh? Eiköhän ole ihan syystä sitten mustasukkainen, jos tuollaisia menee seurusteleva ihminen sepustamaan :D

Vierailija
50/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein vainoharhaiseksi ryhdytään, niin miesystäväsi toimii ovelasti siten, että kertoo jotain ja näin ollen varmistelee selustaansa, jos tulee puheluita ja viestejä. Mutta voi tietysti olla, että nainen muistaa miehesi tietävän paljon juuri niistä asioista mitä nyt oli ostamassa.

Vierailija
51/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein vainoharhaiseksi ryhdytään, niin miesystäväsi toimii ovelasti siten, että kertoo jotain ja näin ollen varmistelee selustaansa, jos tulee puheluita ja viestejä. Mutta voi tietysti olla, että nainen muistaa miehesi tietävän paljon juuri niistä asioista mitä nyt oli ostamassa.

Näitäkin muuten on! Ollaan muka niin avoimia ja jopa tuskaillaan "kuinka sekin nyt taas viestitteli jotain" ja totuus on kuitenkin se, että itse on ollut se aktiivisempi osapuoli yhteydenotoissa. Totuus löytyy sieltä miehen puhelimesta ja jos yhtään alkaa touhu menemään enemmän hämäräksi, niin kannattaa pyytää nähtäväksi viestit. Jotkut ihmiset ovat todella hyviä valehtelemaan.

Vierailija
52/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitäkin muuten on! Ollaan muka niin avoimia ja jopa tuskaillaan "kuinka sekin nyt taas viestitteli jotain" ja totuus on kuitenkin se, että itse on ollut se aktiivisempi osapuoli yhteydenotoissa. Totuus löytyy sieltä miehen puhelimesta ja jos yhtään alkaa touhu menemään enemmän hämäräksi, niin kannattaa pyytää nähtäväksi viestit. Jotkut ihmiset ovat todella hyviä valehtelemaan.

Tämä. Ja jättävät kertomatta asioita jotka ei kestä päivänvaloa tai ovat ns vaikeita ja selittävät itselleen etteivät silti valehtele.

En jaksaisi itse elää tuollaisessa valheiden verkossa, väistämättä jossain välissä lipsuu vääriä sanoja, mutta osatotuuden kertominen voi olla juuri se konsti jomma yritetään seivata mahdollisia kämmejä jos puhuukin ohi suunsa tai ei muista mitä piti sanoa kenellekin.

Vierailija
53/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tosiaan ne varatut jotka pitää yhteyttä omasta aloitteestaan. Jos yhtään epäilyttää selvittäisin asian, vaikka sieltä puhelimesta, koska mitään ei muuten myönnetä. Ellei sitten halua elää pimennossa.

Vierailija
54/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mustasukainen. Jos tämä mies on sinuun ihastunut mitä väliä vaikka naiset soittaa. Sinulla taitaa olla huono itsetunto? Jotkut miehet työskenteleekin naisten kanssa koko päivän. Älä rajoita toisen ihmissuhteita se ei tule onnistumaan.

Vierailija
55/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UH ! Että ei häppee ! Jotkut sinkku naiset ovat niin läpinäkyviä toiminnoissaan !

Soitellappa vuosien takaiselle miehelle yllättäen, kun mies on jo parisuhteessa. Ei mitään rajaa.

Jos yhteydenpito jatkuisi jatkossakin, niin meikä ottaisi myös puhelun tälle naiselle ( ensin kyllä ois miehen kans juteltu että millä fiiliksillä mies on)..

Jos vieläkin jatkuisi yhteyden pito.

Mies sais pakata tavaransa. Ja avaimet jättää keittiön pöydälle. Se siitä sitten.

Vierailija
56/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että paras tapa on todellakin olla näennäisen avoimesti tekemisissä näiden naispuolisten tuttavuuksien kanssa.

Puhelimesta luonnollisesti siivotaan kaikki hempeilyviestit, mutta yhtä tärkeää on jättää jäljelle kaikki viattomat!

Jos vaimo haluaa puhelimen nähtäväkseen (tai tutkii salaa...), on tosi epäilyttävää mikäli puhelimesta ei löydy mitään viestejä naiselta, jonka vaimo tietää pitävän yhteyttä minuun.

Vierailija
57/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja jättävät kertomatta asioita jotka ei kestä päivänvaloa tai ovat ns vaikeita ja selittävät itselleen etteivät silti valehtele.

En jaksaisi itse elää tuollaisessa valheiden verkossa, väistämättä jossain välissä lipsuu vääriä sanoja, mutta osatotuuden kertominen voi olla juuri se konsti jomma yritetään seivata mahdollisia kämmejä jos puhuukin ohi suunsa tai ei muista mitä piti sanoa kenellekin.

Toiset lipsuu, toiset ei...

Usean naisen pyörittäminen vaatii vähän viitseliäisyyttä ja ylimääräistä järjestelemistä.

Jos ei tähän ole valmis, kannattaa pysyä tylsässä yksiavioisessa suhteessa.

Vierailija
58/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus pitää saada parisuhteessa kuntoon. Mulla on ensimmäistä kertaa elämässä tosi upea ja luottamuksellinen suhde. Mies tietää että olen vain hänelle omistautunut parisuhdemielessä. Meillä saa olla kavereina miehiä ja naisia ja mitään salattavaa ei ole. Mulla on yksi hyvä miespuolinen ystävä joka joskus ottaa useammin yhteyttä, usein silloin turvautuu kun omassa parisuhteessaan on ongelmia joita haluaa purkaa ja saada neuvoja. Ei semmosissa oo mitään kummallista. Mun mies on muuten vielä ulkolainen.. ihmetyttää nää stereotypiat että muka suomalaiset olis jotenki vähemmän hallitsevia. Jos toinen on sitten haluaa mennä niin ei siitä voi väkisin pitää kiinni. Pettäminen on toki rumaa ja toivon että kumppanis kertoo rehellisesti mitä tää nainen on vailla. Mä en itse luopuis ainakaan hyvistä ystävistä.

Vierailija
59/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nää on tullutkin.

Vierailija
60/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

innamaria kirjoitti:

Luottamus pitää saada parisuhteessa kuntoon. Mulla on ensimmäistä kertaa elämässä tosi upea ja luottamuksellinen suhde. Mies tietää että olen vain hänelle omistautunut parisuhdemielessä. Meillä saa olla kavereina miehiä ja naisia ja mitään salattavaa ei ole. Mulla on yksi hyvä miespuolinen ystävä joka joskus ottaa useammin yhteyttä, usein silloin turvautuu kun omassa parisuhteessaan on ongelmia joita haluaa purkaa ja saada neuvoja. Ei semmosissa oo mitään kummallista. Mun mies on muuten vielä ulkolainen.. ihmetyttää nää stereotypiat että muka suomalaiset olis jotenki vähemmän hallitsevia. Jos toinen on sitten haluaa mennä niin ei siitä voi väkisin pitää kiinni. Pettäminen on toki rumaa ja toivon että kumppanis kertoo rehellisesti mitä tää nainen on vailla. Mä en itse luopuis ainakaan hyvistä ystävistä.

Me taas mieheni kanssa selvitetään välimme yhdessä, ja mikäli se ei onnistu, tai kaipaamme neuvoja, menemme ammattilaiselle. Toki kaverille saa ja voi sanoa että puoliso on ärsyttävä kun se on niin äkkipikainen/hidas/mitä nyt onkaan, mutta kavereille ei kerrota suhteen riitoja, vaan ne selvitetään osapuolien kesken.