Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanha naispuolinen tuttava alkoi soitella hänelle yhtäkkiä, mitä olette mieltä?

Vierailija
12.01.2021 |

He ovat olleet koulukavereita ja olleet aikuisina epäsäännöllisesti tekemisissä. Ennen tätä ovat olleet viimeksi tekemisissä pari vuotta sitten. Olen ollut miehen kanssa yhdessä muutaman kuukauden, mutta vakavasta suhteesta on kyse. Somesta selviää, että olemme yhdessä, joten tämä nainen tietää minusta.
Mies kertoi, että nainen on nyt kolme kertaa lyhyen ajan sisällä soittanut hänelle, tarvinnut kuulemma neuvoa johonkin ostoksiin ja kysellyt kuulumisia. Mitä tämä nainen haluaa? Olemme kaikki noin 35-vuotiaita.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla kaveri?

Vierailija
2/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen kysymys on, mitä miehesi haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan elämään voi tulla ihmisiä, jotka haluavat kumppaniltamme jotain. Lenkkeilykaveria, harrastuskaveria, seksiseuraa, seurustelua.

Pääpointti on se, miten kumppanimme suhtautuu varsinkin noihin kahteen viimeksi mainittuun.

Vierailija
4/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis vanha kaveri vai vanha panokaveri?

Vierailija
5/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen juuri eronnut?

Mun miehelle on tullut parilta exältä viestiä kun ovat eronneet miehistään.

En itse kyllä kehtaisi laittaa.

Mies ihmetteli yhteydenottoja ja vastasi että ei pääse tapaamaan.

Myös minulle on muutama eronnut mies laittanut "mitä kuuluu" viestiä.

Kaverimiehiä joiden kanssa ollut flirttiä joskus.

Vierailija
6/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi suhtautuu? Vaikea uskoa, että tuo nainen olisi vailla taka-ajatuksia. Kyllä ihminen yleensä ymmärtää varsin hyvin, että yhteydenpito varattuun henkilöön saattaa aiheuttaa tämän puolisossa epäilyksiä ja kummastusta.

Vierailija
7/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen juuri eronnut?

Mun miehelle on tullut parilta exältä viestiä kun ovat eronneet miehistään.

En itse kyllä kehtaisi laittaa.

Mies ihmetteli yhteydenottoja ja vastasi että ei pääse tapaamaan.

Myös minulle on muutama eronnut mies laittanut "mitä kuuluu" viestiä.

Kaverimiehiä joiden kanssa ollut flirttiä joskus.

Niin ne on näitä kokeillaan kepillä jäätä -tyyppejä. Minuun otti yhteyttä kanssa eräs entinen tapailukumppani, joka jätti minut niin röyhkeällä tavalla, kuin nallin kalliolle ja kehtasikin ottaa yhteyttä, kun sen "paremman" naikkosen kanssa meni sitten sukset ristiin. Haistattelin ja estin.

Vierailija
8/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä, jos vanhat tindermatchit ottavat yhteyttä? Mun kumppani on viestitellyt jonkun entiset matchinsa kanssa, sanoo kuitenkin, että tulivat silloin aikanaan siihen tulokseen että "ei mitään etenemismahdollisuuksia". Silti pysyivät somekavereina ja nyt toinen osapuoli, jolla kuulemma parisuhdeongelmia, ottanut yhteyttä... 

Vierailija
9/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jolla on sosiaalisia suhteita on terroristejä, hyi te kaikki

Vierailija
10/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi viatonta ja kaverillista, nainen varmaan osoittaisi kiinnostusta tutustua sinuunkin.

Vierailija
11/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä, jos vanhat tindermatchit ottavat yhteyttä? Mun kumppani on viestitellyt jonkun entiset matchinsa kanssa, sanoo kuitenkin, että tulivat silloin aikanaan siihen tulokseen että "ei mitään etenemismahdollisuuksia". Silti pysyivät somekavereina ja nyt toinen osapuoli, jolla kuulemma parisuhdeongelmia, ottanut yhteyttä... 

Siis onko se sinulle ihan fine, että kumppanisi viestittelee jonkun vanhan Tinder-matchin kanssa!?

Vierailija
12/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jolla on sosiaalisia suhteita on terroristejä, hyi te kaikki

No itse en kehtaisi naisena soitella varatulle miehelle, vaikka olisimmekin (olleet) kavereita. Mustasukkaisuus on yleistä ja ymmärrettävää eikä ole tarvetta aiheuttaa eripuraa kenenkään suhteeseen.

Vierailija
13/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli asiasta mietteliäs myös ja pohti, onko naisella poikaystävää ja mitä mies on tästä mieltä. En pidä ihmeellisenä, että on kavereita molemmista sukupuolista, mutta erikoista on, että nainen ilmestyi nyt muutaman vuoden jälkeen soittelemaan. En toimisi itse samoin, vaikka olisi läheinen miesystävä, odottaisin, että ottaa itse yhteyttä, enkä sotkeutuisi uuteen seurusteluun. Lisäksi soittamista ihmettelen, useimmiten ihmiset kai laittaa viestiä, varsinkin jos on mennyt aikaa, ettei olla tekemisissä. Nainen on ollut vain kaveri miehelle, ei ole exä. En aio tietenkään yhteydenpitoa kieltää, ei ole mun asia määrätä, mietin vaan miksi nainen toimii noin. Nainen asuu eri paikkakunnalla, joten eivät ole tapaamassa ainakaan lähiaikoina. 

ap

Vierailija
14/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "kaveri"-nainen ei halua tutustua miehen kumppaniin tai häntä ei haluta tälle esitellä, niin...

Vierailija
15/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se sinulle ihan fine, että kumppanisi viestittelee jonkun vanhan Tinder-matchin kanssa!?

Ei ole... Mutta hän kertoi tästä oma-aloitteisesti enkä haluaisi olla "hullu nipottaja".

Vierailija
16/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin suhteen alkuaikana eräs miehen entinen säätö otti yhteyttä ja teki ns. tikusta asiaa. Kyseli siis kuulumisia ja muka viattomasti halusi vaan tietää yhdestä asiasta... Mies vastasi hänelle, että hyvää kuuluu, mutta asia X ei kuulu sinulle. Uskon, että kyseessä oli vain testailua, kun oli juuri edeltävänä iltana nähnyt meidät yhdessä baarissa. Mies kertoikin, että silloin, kun heidän juttunsa loppui, niin ei tosiaan sovittu mistään kaveruudesta eikä sellaiseen ollut edes mitään edellytyksiä.

Vierailija
17/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli asiasta mietteliäs myös ja pohti, onko naisella poikaystävää ja mitä mies on tästä mieltä. En pidä ihmeellisenä, että on kavereita molemmista sukupuolista, mutta erikoista on, että nainen ilmestyi nyt muutaman vuoden jälkeen soittelemaan. En toimisi itse samoin, vaikka olisi läheinen miesystävä, odottaisin, että ottaa itse yhteyttä, enkä sotkeutuisi uuteen seurusteluun. Lisäksi soittamista ihmettelen, useimmiten ihmiset kai laittaa viestiä, varsinkin jos on mennyt aikaa, ettei olla tekemisissä. Nainen on ollut vain kaveri miehelle, ei ole exä. En aio tietenkään yhteydenpitoa kieltää, ei ole mun asia määrätä, mietin vaan miksi nainen toimii noin. Nainen asuu eri paikkakunnalla, joten eivät ole tapaamassa ainakaan lähiaikoina. 

ap

Jos on kerran vaan ystävä niin saako opiskelukaveri Pekka ottaa yhteyttä mieheesi seurustelunne aikana vai pitäisikö hänenkin tajuta pysyä poissa?

Vierailija
18/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, helpotus huomata, että en ole ihan yksin epäilyineni. En ole miehestä mustasukkainen, mutta en myöskään iloinen, jos joku yrittää tunkea väliin. Voisi ihan hyvin olla miehen kanssa kun tämä nainen soittelee ja huom! yksi puhelu oli ollut videopuhelu... Arvostan, että mies kertoi asiasta ja kuunteli mitä mieltä olen. Mulle tuli tunne, että nainen testaa viehätysvoimaansa ja haluaa mieheltä huomiota. Minusta tai meidän suhteesta ei ollut kysellyt mitään.  

ap 

Vierailija
19/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos on kerran vaan ystävä niin saako opiskelukaveri Pekka ottaa yhteyttä mieheesi seurustelunne aikana vai pitäisikö hänenkin tajuta pysyä poissa?

Kysyisin myös, että miksi tämä Pekka nyt yhtäkkiä haluaa tiivistä yhteydenpitoa. 

Vierailija
20/98 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän aina siitä, että ovat eronneet, kun ottavat yhteyttä. Entiset tapailukaverit, nimittäin. Vastaan ystävällisesti tietysti, onhan se ihan inhimillistä, että muistuu menneet mieleen, kun suhteet tökkii. Mutta en kaveeraa sitten enempää. Ei mitään syytä.

Ihmissuhteet toimii kaavamaisesti.

Entiset ei ihmismielestä koskaan häviä totaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän