Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla? Avaimet kateissa

Vierailija
11.01.2021 |

Avainnippu on kateissa ollut jo useamman viikon luultavasti. Havahduin perjantaina siihen, ettei niitä ole laukussa eikä housuissa. En käy juuri missään ja paikat joissa olen käynyt, olen kysynyt läpi. Meillä on 2 kerroksinen talo josta olen nyt n.80% kahlannut läpi ja katsonut jopa sellaisista paikoista joista järki sanoo, ettei voi olla. Kengät, taskut, pyykkikorit yms. Tarkistettu. Joulusiivous tehtiin hieman laajemmalla kaavalla kuin normi viikkosiivous, silloin en vain ollut vielä ehtinyt avaimia kaivata. Sisälle olen päässyt, kun miehellä aina tapana avata ovi omilla avaimillaan. Nyt alkaa pukkaamaan kylmää hikeä. Onko näkijää paikalla joka saisi jonkun aavistuksen avaimista, joissa siis useampi avain ja ketju, ei siis ihan pieni nippu vaan jopa melko painava nippu.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pieniä lapsia?

Mulla oli kerran viikon avaimet kateissa. Löytyivät hellan alla olevasta laatikosta, jonne lapsi oli ne käynyt sujauttamassa.

Vierailija
22/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaan uponneet ellei 'lainassa'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pieniä lapsia?

Mulla oli kerran viikon avaimet kateissa. Löytyivät hellan alla olevasta laatikosta, jonne lapsi oli ne käynyt sujauttamassa.

Ei ole pieniä lapsia, eikä kylässäkään ole kovin oieniä käynyt 🙂

Vierailija
24/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvaan uponneet ellei 'lainassa'

Ei ole sohvassa, käännetty ylösalaisin🙂 mitä tarkoittaa lainassa?🙂

Vierailija
25/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylin lipasto

Vierailija
26/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on jossain laukussa, joka ei ole sinun oma.

Perheenjäsenen vai ulkopuolisen laukussa? Minkä värinen laukku voisi olla?

Vierailija
27/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapin hyllyllä, mulla oli kerran pari päivää silmälasit hukassa kun olin laittanut vaatekaappiin,olin tullut kotiin pesin kädet ja naaman , paita kastui , vaihdoin paidan ja laitoin lasit hyllylle, ei siis mitenkään yleinen paikka silmälaseille. Näin ne tavarat katoavat kun tekee jotain muuta asiaa ja siirtää samalla tavaroita vääriin paikkoihin.

Vierailija
28/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako hirveän pitkään enää odotella, että jonakin päivänä kämppä on tyhjä kotiin tullessa. Tuskin nippu eteisen pöydälle yksinään enää tupsahtaa.  Talon uudellensarjoitus maksaa pari hassua satasta/lukko - samalla saisit sen eri avaimella olevan varastonkin samaan sarjaan

Vierailija
29/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylin lipasto

Jollei täällä niin vahvat vibat tulee eteisestä. Tarkista kaikki kengät sisältä ja naulakon päältä.

Jossain kotona se tuntuu olevan, lähellä ulko ovea. Saattaa olla myös tipahtanut pihalle jos on soraa pihalla.

Vierailija
30/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun munas o muna jos o muna jos mu at munas mu ii mun mu ia mut musta .una musta tuntuu mustaötamunalra etajuutsä mutä smä puhun sulle et varmaa rajuu ku kirjotan nii nkpeesti etten ees päaina oineits naplulpita hahahaa nyt meni ahaha oikein ehkä kojta sen näkee ku nä öähetäb tän kommentin tänne laidallle

Vierailija
31/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudonneet kenkään. Katso eteisen kengät läpi.

Vierailija
32/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin rauhallinen jos avaimet kateissa. Itse hyppisin seinille jo. Samassa nipussa kodin, työpaikan, kesämökkien, peräkärryn, kuntosalin, vanhempien ja siskon avaimet - ajatuskin katoamisesta hirvittää

Vierailija
33/33 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesit kätesi kotiin tullessa. Laitoit avaimet vessan kaapin päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan