Juotko olutta?
Juotko sinä olutta?Paljonko juot viikossa?
Mikä on sinun suosikki olut?
Kommentit (193)
Vielä 5 päivää tipaton tammikuu.
Aina joskus hieman. Olen vähentänyt oluen juontia, koska se lihottaa.
Voi kuinpa saisin suudella taas pirkkaoluen kylmiä huulia, pakahdun.
Mulle maistuu oluista parhaiten tällä hetkellä Koffin Crisp vaalea lager. Silloin kun join alkoholia, valitsin baarissa jonkun tsekkiläisen lagerin ja kotiin ostin Sandelsia.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinpa saisin suudella taas pirkkaoluen kylmiä huulia, pakahdun.
Pirkka- olut ei muuten ole vaaleiden lagereiden sarjassa yhtään hullumpaa juomaa.
Nykyisin joudun pitäytymään alkoholittomissa. Yleensä juon ehkä 10 tölkkiä viikossa. Tykkään melkein kaikista oluista, peruslagereista erityisesti Karhusta, Lapin Kullasta ja Sandelsista. Koffia tai Karjalaa joskus kun se on halpaa.
Miksi juoda olutta kun lonkero on keksitty?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda olutta kun lonkero on keksitty?
Viru Valge 60% vielä parampi vaihtoehto.
Juu, se on hyvää ja virkistävää. Keskiolut, ykkösolut ja alkoholiton olut maistuu mulle parhaiten. Parhaalta olut maistuu saunassa, mulle se on suuri nautinto raskaan työviikon jälkeen. Toinen on kuumana kesäpäivänä oikein kylmä olut. Nam.
Joisin muttei oo enkä kauppaan sen takia lähde.
Tipaton tammikuu 4 päivää vielä.
Juon kyllä, sekä alkoholilla että alkoholittomia. Tummien oluiden ystävä en ole. Tykkään pyynikin cuoldberry saisonista, jos tässä jotakin merkkejä pitää sanoa. Saman panimon muutamat muutkin okein hyviä. Olut maistuu kesällä saunasta vilvotellessa, mielellän järveä kattelisin siinä samalla. Olut ja sauna on hyvä yhdistelmä, samoin töitten jälkeen pe. paskan viikon jälkeen kotimatkalla nautittuna, terassilla mieluiten.Ai ettien että.
Kyllä melkeinpä joka päivä puol litranen keskiolut.
Jotain tummaa olutta juon silloin kun juon. Viimeks taisin kaataa Kozelia.
Juon kyllä. Määrä vaihtelee viikoittain, en ole laskenut mitään keskiarvoa. Ei ole mitään yhtä ainutta suosikkiolutta, vaan sekin vaihtelee, millaista milloinkin haluan.
24/31 tipaton tammikuu menossa.