Juotko olutta?
Juotko sinä olutta?Paljonko juot viikossa?
Mikä on sinun suosikki olut?
Kommentit (193)
Juon alkoholia muutaman kerran vuodessa ja nykyään se on useimmiten olutta, jonka mausta olen oppinut vanhemmiten tykkäämään. Lempiolueni on Sol.
Olen vaaleiden lagereiden ystävä. Lempparit löytyy Aasian ja Etelä-Euroopan hyllystä, mutta useimmiten tyydyn huomattavasti edullisempiin peruskotimaisiin: Pirkka, Koff, Karjala, Lidlin punainen. Ykkösestä tykkään myös ja niistä Lidlin Finkbräu on paras.
Olutta nautin yleensä vain viikonloppuna tai lomilla. Perjantai-iltana vapaa-ajan aloittava kolmonen ehkä toinenkin, lauantaina leffan kanssa yksi tai kaksi ja saunassa pari ykköstä. Lomalla rannalla auringossa huurteinen kylmälaukusta tai tuopponen rantabaarissa, aijai. Mökillä olut kuuluu myös asiaan. Yleensä päivän puuhien lomassa pari, kolme ykkösolutta janojuomaksi ja illemmalla saunassa kolmonen - ei humalaa, korkeintaan rento letkeys.
Baari-iltaa viettäessä menee tuoppi jos toinenkin. Olut on illanvietossakin kiva juoma, kun siitä ei tule niin nopeasti humalaan kuin jos nauttisi vaikka viiniä. Tuopista riittää juotavaa ja hiprakka hiipii hiljalleen.
Tipaton tammikuu päättyy tänään.
Alkoholitonta olutta kyllä mutta en alkoholipitoista.
Normaalisti juon silloin tällöin. En joka viikko. Merkki ja tyyppi vaihtelee. Nyt raskaana en toki juo.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti juon silloin tällöin. En joka viikko. Merkki ja tyyppi vaihtelee. Nyt raskaana en toki juo.
Raskaus hyvä syy olla juomatta olutta.
Tykkään oluesta.
Suosikkini on Auran olut🤗
Meinaan sitä lähteä kohta ostamaan.
Kolme Auraa telkkaria katsoen.
En juo.
Enkä kyllä mitään muutakaan alkoholia.
Juon, liikaa, ihan liikaa. Nytkin tekee mieli. Rasittavaa olla alkkis.
Juon useimpina päivinä vähintään yhden tuopin, dokaamisessa suosin nykyään useimmiten viiniä. Oluesta ei oikein tule känniin ja maha menee sekaisin.
En juo enää joskus join ja paljon sitä menikin.
Vierailija kirjoitti:
En ole niin tyhmä että kaljaa joisin.
Kysyttiinkin oluen juonnista.
Tän hetkinen suosikki on (oli) Fat Lizardin Californian pale ale. Nyt siunatussa tilassa toki jää oluen maistelu hamaan tulevaan.
Olen tämän vuoden puolella juonut 2 olutta. Molemmat tällä viikolla saunan jälkeen, kahtena eri iltana.
Tykkään maistella erilaisia oluita.
Juon joskus. Yleensä Karhua. Viimeksi olen juonut oluen jouluaattona. Harvemmin tulee otettua.