Oletko työtön?
Oletko nyt työtön?
Jos et käytkö töissä vai oletko jo eläkkeellä?
Kommentit (57)
Olen ollut lähes koko aikuisikäni työtön, kyllästyin mätiin työyhteisöihin jo kloppina, eikä palkkaakaan edes kymmentä euroa tunnilta maksaneet, tuilla selviän ihan hyvin.
Olen, mutta kasa työhaastatteluja tulossa.
En, olin vuonna 2003 2kk työttömänä. Muuten minulla on ollut onni olla töissä, 19 vuotiaasta asti, tai jos kesätyöt lasketaan niin 16 vuotiaasta.
En :( Mielummin kyllä harrastelisin ja asuisin metsässä.
En tiedä? Onko osa-aikainen työntekijä työtön? Kai minä olen koska saan palkkani lisäksi työmarkkinatukea.
Miksi olet täällä etkä ole työssä nyt?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä? Onko osa-aikainen työntekijä työtön? Kai minä olen koska saan palkkani lisäksi työmarkkinatukea.
Mitä TE-toimiston sivuilla lukee omissa tiedoissasi?
Itse teen työsopimuksella 40% työaikaa eikä minua luokitella työttömäksi. Sen sijaan kun tein pelkkää keikkatyötä, olin virallisesti statukseltani työtön vaikka työtunteja oli nykyistä enemmän. Pystyin siis hyödyntämään työttömyysalennuksia vaikka saatoin joinain viikkoina tehdä 80% työaikaa.
Eläke.Työaikaa olisi ollut vielä lähes 20 vuotta.
Virallisesti työtön mutta on mulla nollasoppariduuni, just parhaiten mulle sopiva tilanne.
Olen.
Viimesen 15:sta vuoden aikana olen ollut töissä ehkä yhteensä 3 vuotta ja tästäkin suurin osa pätkäpestejä. Nyt en ole ollut töissä pariin vuoteen. Eläkeikä on vielä vuosikymmenien päässä.
Olen eläkkeellä, tein 43 vuotta töitä, 40 v samalle työnantajalle.
Olen ja luultavasti pysyn sellaisena.
Työttömyys päättyi kun sain psyyke-eläkkeen.Nyt ei enää juurikaan psyykeongelmaa ole.
Työekäke jäi kyllä melko pieneksi.
Paperilla olen työtön työnhakija tukien takia. Oikeasti käyn osa-aikatöissä ja saan soviteltua työttömyystukea.
Osa-aikatyössä olevat ovat sekä työssäkäyviä että työttömiä. Itse olen 15 tuntia viikossa työtön.
Sain Ketipinor reseptin ja psyyke-eläkkeen.