Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko työtön?

Vierailija
11.01.2021 |

Oletko nyt työtön?
Jos et käytkö töissä vai oletko jo eläkkeellä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyyke-eläke.46 vuotiaana.

Vierailija
42/57 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole työssä tänään?

Vierailija
44/57 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä, totta kai. Töitä tein vain sen verran, että minulle laskettiin eläke niin kuin olisin tehnyt pitkän työuran isolla palkalla.

Vierailija
45/57 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Ikää sen verran jo, etten töitä tule enää tekemään. Kymmenen vuotta eläkeikään. Kitkutellaan tuilla tässä sitten. Ihmetyttää vaan vähän tämä kun kovasti kuulemma tekijöitä tarvittaisiin mutta ei kutsuta edes haastatteluun. Mulla ei ole terveysongelmia (eikä toivottavasti tule), olen koulutettu ja ammattitaitoinen ihminen. Ikä alkaa tietyllä numerolla niin ei enää kelpaa mihinkään.

Vierailija
46/57 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet täällä etkä ole työssä nyt?

Mä esim meen iltavuoroon klo 14:00. Ei kaikki työ ole 8-16

Vierailija
47/57 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija

Vierailija
48/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 v  wanha työtön, ns. varaputkessa.  Anssi loppuu syyskuussa, sitten pääsen kaupungille

6 kk velvoitetyöhön, sitten taas 500 pv anssilla, jonka taso ei putoa. Tällä rytmillä mennään kai

eläkkeelle asti, jos ja kun muuta duunia ei enää löydy wanhalle haaskalle.

Vierailija
49/57 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. 

Viimesen 15:sta vuoden aikana olen ollut töissä ehkä yhteensä 3 vuotta ja tästäkin suurin osa pätkäpestejä. Nyt en ole ollut töissä pariin vuoteen. Eläkeikä on vielä vuosikymmenien päässä.

Sama homma. Syyt minulla mt-ongelmat, yleinen outous, olen hidas oppimaan eikä persoonanikaan miellytä ihmisiä (yksi sanoi että hänen tekisi mieli ravistella minua. Olen luonteeltani vähän kuin sedatoitu manaatti.)

Vierailija
50/57 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/57 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-eläke.

Vierailija
52/57 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteiskunnan silmissä työtön. Todellisuudessa teen ns. täyttä päivää yksinhuoltajana. Olen laskenut tunnit, jotka käytän viikkotasolla työntekoon. 

Vierailija
53/57 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön opiskelija.

T: Tuntematon 

Vierailija
54/57 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain Ketipinor reseptin ja psyyke-eläkkeen.

Pitää varmaan munkin koettaa tuota kun MS-taudin aiheuttama invaliditeetti ei riitä perusteeksi eläkkeeseen.

Kivut ja uupumus ei haittaa, eikä tarvitse pystyä liikkumaankaan. Sekään ei haittaa että ei pysy koko työpäivää hereillä. Työkykyä on jäljellä vaikka muille jakaa, saatana. Harmi vaan että työnantajat eivät usko että jaksaisin tehdä töitä. En päässyt edes eläkelaitokselle töihin, vaikka kirjallisesti ovat todenneet että työkykyni on mitä mainioin.

Ehkä pitäisi opiskella lääkäriksi ja alkaa kirurgiksi. Esim. jossain Tansaniassa. Siellä varmasti saisi rahalla pätevät paperit. Voisin hoitaa vaikka ilmaiseksi eläkeyhtiöiden tyyppien leikkaukset.

Vierailija
55/57 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57 v  wanha työtön, ns. varaputkessa.  Anssi loppuu syyskuussa, sitten pääsen kaupungille

6 kk velvoitetyöhön, sitten taas 500 pv anssilla, jonka taso ei putoa. Tällä rytmillä mennään kai

Ei tuommoisia enää ole.

Iäkkäiden velvoitetöistä on luovuttu eikä puolen vuoden työllä enää saa ansiosidonnaista.

Sinä tiput peruspäivärahalle ja sillä pysyt eläkkeeseen asti. Onnea. Kiitokset voit lähettää Orpolle.

Vierailija
56/57 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Työuraa takana 45 vuotta, viimeiset kymmenen vuotta määräaikaisia, 3- 16 kk työjaksoja. Tää sopii mulle. Mukava tietää milloin työt loppuu ja alkaa vapaat. Töitä vaan on aina vaan vähemmän. Mut tärkeitä että nuorilla olis töitä. M63

Vierailija
57/57 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuommoisia enää ole.

Iäkkäiden velvoitetöistä on luovuttu eikä puolen vuoden työllä enää saa ansiosidonnaista.

Sinä tiput peruspäivärahalle ja sillä pysyt eläkkeeseen asti. Onnea. Kiitokset voit lähettää Orpolle.

Niin se taitaa mennä. Olen antanut avoautoni kummipojalle ja traktorin veljelle ja luovuin perintömökin osakkuudesta. Mökillä voin käydä ja traktorilla tehdä lumityöt ja avoautolla ajella niinkuin ennenkin mutta virallisesti ei voi omistaa kuin vanhan auton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän