Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä että miehellä pieni kalu?

Nainen kysyy
10.04.2016 |

Olen elämäni aikana ollut alle 10 eri miehen kanssa sängyssä, ja kahdella tavannut pienen tatin, ja seisokin kanssa ongelmia myös. Epäilen, että pienimunaisia on suurin osa miehistä. Siksi heillä on suuret puheet omasta koostaan ja kyvyistään.

On naiselle epätoivoinen tilanne, kun tekee ihan helkkarina mieli saada kunnon kalua sisäänsä, ja toisella ei ole antaa kuin peukalon kokoista, ja sekin löysänä nakkina. Nyt viimeisestä pettymyksestäni on jo aikaa vuosi, mutta en ole uskaltautunut enää hakeutumaan kenenkään miehen kanssa läheiseen tekemiseen, kun pelkään taas että petyn.

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 14 cm laatua. Onko iso vai pieni?

Vierailija
2/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä on sinulle pieni. Jonkun tutkimuksen mukaan suomalaisen miehen peniksen keskipituus erektiossa on 13,75cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aikaisemmin vastattiin, riippuu siitä, mikä on pieni. Peniksen keskipituus on Suomessa 13,5-14 cm välillä. Joten jos käyttää normaalijakaumaa ja keskihajontaa, niin esimerkiksi 11 cm ja 17 cm pituisia kaluja on tuolloin suunnilleen yhtä paljon, samoin 10 cm ja 18 cm kaluja, samoin 9 cm ja 19 cm, samoin 8 cm ja 20 cm.

Jos tuosta haluaa jotain päätellä, niin suuremmalla todennäköisyydellä vastaan siis tulee sellainen suomalainen mies, jolla on alle 10 cm kuin 20 cm tai yli 20 cm.

Vierailija
4/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaisuus on melkein yhtä yleistä kuin ns. "väljärömpsäisyys". Kamasutran mukaan kikkeleitä ja pimppejä on kolmea eri kokoa, sanotaan vaikka S, M ja L. Yhteensopivuus on paras saman kokoisillä värkeillä ja homma toimii yhden koon verran ylös- ja alaspäin. S-mies ja L-nainen taas on kuin heiluttelisi patonkia asematunnelissa.

Etsi itsellesi sopivalla varustuksella varustettu mies tai jumppaa pimppi tiukemmaksi.

Vierailija
5/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei ole kenelläkään miehellä riittävän suuri. Jos tosiaan on noin, kyllä se vika on silloin omassa ämpärissä eikä miesten kaluissa.

Vierailija
6/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 14 -15 cm pituutta. Aika paksu terska jos ei riitä niin voi, voi. Yhden illan jutuista löytyi yksi mille ei riittänyt. Oli tosiaan avara tavara. Jonkun mielestä jopa iso. Se on pakko olla tuo paksuus, pituus kun ei ole paljoa.

Vierailija
7/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan ap itsekin todella seksikäs, hoikka, kaunis ja isorintainen rohkea nainen? Jos et ole niin painu takaisin keittiöön.

Vierailija
8/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri oletinkin vastattavan, että se on naisen värkissä vika. Ei suinkaan miehen varustelussa. Ja hah! Jos olen saanut 14 cm kivikovaa kankea, niin onhan se nyt ihan eri tuntuinen kuin alle 10 cm nakki joka ei todella tunnu missään. Ja olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa suomalaisista miehistä omaa tuon nakin koon. Ne suuret puheet ne suuret puheet.

Vierailija
9/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

About reilu 90% miehistä on pieni munaisia. Isomunaisia on alle 1%.

Vierailija
10/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittavia, hommaisi kaalimadosta metrisen tekojortikan ja tyydyttäisi itsensä sillä

Vierailija
11/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Mikael kirjoitti:

Pienimunaisuus on melkein yhtä yleistä kuin ns. "väljärömpsäisyys". Kamasutran mukaan kikkeleitä ja pimppejä on kolmea eri kokoa, sanotaan vaikka S,

M ja L. Yhteensopivuus on paras saman kokoisillä värkeillä ja homma toimii yhden koon verran ylös- ja alaspäin. S-mies ja L-nainen taas on kuin heiluttelisi patonkia asematunnelissa.

Etsi itsellesi sopivalla varustuksella varustettu mies tai jumppaa pimppi tiukemmaksi.

Mistä näitä jumppaa pimppi pienemmäksi tyyppejä sateleee... Pieni muna on ongelma. Yritäpä pienimunaisen miehen kanssa esim. Naida lusikassa, niin että mies on oman selän takana. Pieni muna ei pysy sisällä, vaan jokaisessa edes-takas liikkeessä se luiskahtaa pois.

Vierailija
12/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo reilu 90% voi olla 95% pieni munaisia ja isomunaisia taitaa olla alle 0,5% ainakin jos puhutaan ns kantasuomalaista mieheistä

Eli potentiaalisia aisankannattajia on erittäin paljon :D

Vierailija
13/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, että olen ollut sangen monen miehen kanssa nuoresta iästäni huolimatta (23v). Ja olen törmännyt moneen pieneen kaluun, alle 10 cm, paksuus on ratkaiseva mutta kaikkein ratkaisevin on kovuus. Yleensä mies, jolla on tuo pieni nakki, on hyvin tietoinen "puutteestaan", ja se näkyy siten ettei seisokki onnistu. Haluja on, mutta kyrpä ei seiso, ei vaikka mitä temppuja tekisin, ja olen kuitenkin ihan seksikäs nainen ulkonäöltäni...........

Olen myös pettynyt monesti, ja en jää haikailemaan pienimunaisen miehen perään. Jos miehellä on kunnon kalu, on hänellä myös yläpää kunnossa. Sitä elämäni miestä vielä etsiskelen ;)

Vierailija
14/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasta se pienikin ponnistaa 👍

Vierailija
15/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo reilu 90% voi olla 95% pieni munaisia ja isomunaisia taitaa olla alle 0,5% ainakin jos puhutaan ns kantasuomalaista mieheistä

Eli potentiaalisia aisankannattajia on erittäin paljon :D

Irakilaisilla on pienet vehkeet vaikka vertaisi keneen tahansa. Ovat pieniä rimpuloita pikku nakkeineen.

Vierailija
16/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä naisilla oikeus vaatia, että jos sisäämme tungetaan, on tunkeutujalla oltava myös elin jolla saamme maksimaalisen tyydytyksen. Ei väliä onko tuherosi väljä, vai tiukka, kalun on tunnuttava hyvälle yhdynnässä. Nyt eletään 2000 lukua ja naisen nautinto on sama itsestään selvyys kuin miehen. Jos et nauti, etsi sellainen jolta saat haluamasi. Niin ne miehtkin tekee.

Vierailija
17/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä!

Vierailija
18/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halukas kirjoitti:

Näin juuri oletinkin vastattavan, että se on naisen värkissä vika. Ei suinkaan miehen varustelussa. Ja hah! Jos olen saanut 14 cm kivikovaa kankea, niin onhan se nyt ihan eri tuntuinen kuin alle 10 cm nakki joka ei todella tunnu missään. Ja olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa suomalaisista miehistä omaa tuon nakin koon. Ne suuret puheet ne suuret puheet.

Jaa että suurimmalla osalla suomalaisista on alle 10-senttinen muna?

Vierailija
19/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ne pärjää idässä niiden pienten kanssa. Väkilukukin aivan muuta toista verrattuna mahtimelojen länteen. :)

Vierailija
20/159 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää häpeäkseni myöntää, että minulla on pieni pippeli. pituutta on ainoastaan 14-senttiä. on epävarma olo että pystynkö tyydyttämään sillä kauniinta naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme