Onko miehen pitkäaikaistyöttömyys paha juttu deittimarkkinoilla, jos on muuten asiat kunnossa?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
On, koska haluan että mies muuttaa kanssani asumaan ja työttömällä ei siihen ole varaa. Eikä muutenkaan tehdä yhtään mitään, ellei satu olemaan jotain suuria perintöjä tai lottovoittaja.
Eli kyse on vain rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuossa on yhtään mikään kunnossa? Jokainen työtön luuseri arvelee olevansa kovinkin älykäs. Kas kun äly ei silti riitä edes aloitustason työpaikkaan...
Tai ehkäpä äly riittää olemaan alentumatta niihin paskahommiin, kuin tuista saa saman tai enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat rahan perässä ja odottavat että mies pystyy ostelemaan kalliita lahjoja, siksi ne ei huoli työtöntä
Ja todistaakseni että en ole, minun pitäisi ottaa työtön mies elätiksi. Työttömät miehet elävät jo nyt minun verorahoillani, sitten pitäisi vielä katsoa sitä kaljan ryystämistä sohvallani? Ei kiitos. On kyllä aina äärettömän huvittavaa, kun loismies kitisee NAISTEN havittelevan miehen rahoja.
No sehän on naisten mielestä täysin okei jos nainen on miehen elätettävänä.
Mutta auta armias jos mies olisi samassa asemassa. Se on naisilta ehdoton EI.
Vaikka olisi mitkä tasa-arvot nykyään
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos etsit tasoistasi naista eli naista joka myöskään ei ole työelämässä. Tuppaa vaan olemaan niin että sitten ulisette kun kauniit työssäkyvät naiset eivät kiinnostu teistä.
Minulle kelpaa kaunis, hyväkroppainen, siisti, mukava ja päihdeongelmaton työtön nainen.
Harmi vain että nuo menevät työssäkäyville miehille.
T: Komea, hyväkroppainen, siisti, mukava ja päihdeongelmaton työtön mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, koska haluan että mies muuttaa kanssani asumaan ja työttömällä ei siihen ole varaa. Eikä muutenkaan tehdä yhtään mitään, ellei satu olemaan jotain suuria perintöjä tai lottovoittaja.
Eli kyse on vain rahasta?
Mieheltä lähtee tuossa tapauksessa tuet pois, millä hän sitten elää? Naisen palkka ei välttämättä riitä kuin välttämättömään, jos hänen pitää elättää aikuinen mies. Tottakai raha-asioita pitää miettiä etukäteen.
No ei todellakaan ole. Olen ollut työttömänä jo useamman vuoden sen jälkeen kuin myin firmani yrityskaupassa ja nettosin n. 8 m€. Sen jälkeen on saanut innokkaimpia hätistellä pois. Melko pienellä paikkakunnalla kun asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos etsit tasoistasi naista eli naista joka myöskään ei ole työelämässä. Tuppaa vaan olemaan niin että sitten ulisette kun kauniit työssäkyvät naiset eivät kiinnostu teistä.
Minulle kelpaa kaunis, hyväkroppainen, siisti, mukava ja päihdeongelmaton työtön nainen.
Vika on miesten, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Olen ollut työttömänä jo useamman vuoden sen jälkeen kuin myin firmani yrityskaupassa ja nettosin n. 8 m€. Sen jälkeen on saanut innokkaimpia hätistellä pois. Melko pienellä paikkakunnalla kun asun.
Miksi sinä olet ilmoittautunut työkkäriin? Luulisi noilla rahoilla pärjäävän ilman työttömyyspäivärahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen satu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Nuorella miehellä tai naisella pitkäaikaistyöttömyys voi kyllä estää perheen perustamisen. Vanhemmalla iällä, eli 60+ ei ole merkitystä jos raha-asiat muuten kunnossa.
Miten 40 vuotta työttömänä, yhteiskunnan armoilla olleella miehellä voi olla raha-asiat kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuossa on yhtään mikään kunnossa? Jokainen työtön luuseri arvelee olevansa kovinkin älykäs. Kas kun äly ei silti riitä edes aloitustason työpaikkaan...
Tai ehkäpä äly riittää olemaan alentumatta niihin paskahommiin, kuin tuista saa saman tai enemmän
Tämmöiset ihmiset käyttävät systeemiä hyväkseen. Siksi heiltä pitäisi sen käyttö kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loisit veronmaksajien kukkarolla, ja pitäisi vielä löytyä nainenkin jota hyväksikäyttää? Kyllä sitä rahaakin vaan tarvitaan, itse ansaittua rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorella miehellä tai naisella pitkäaikaistyöttömyys voi kyllä estää perheen perustamisen. Vanhemmalla iällä, eli 60+ ei ole merkitystä jos raha-asiat muuten kunnossa.
Miten 40 vuotta työttömänä, yhteiskunnan armoilla olleella miehellä voi olla raha-asiat kunnossa?
Miten kukaan pystyy olemaan 40 vuotta työttömänä? Ei mitenkään. Pitkäaikaistyöttömän statuksen saa jo vuoden työttömyyden jälkeen. Siinä työuraa voi olla takana lähes 39 vuotta.
Sanotaan nyt näin. Jos seurustelu on kestänyt jonkin aikaa mutta jos eri syistä toinen ei saa töitä, niin hyväsydäminen ei jätä toista sen takia. koskee sekä naisia että miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan pystyy olemaan 40 vuotta työttömänä? Ei mitenkään. Pitkäaikaistyöttömän statuksen saa jo vuoden työttömyyden jälkeen. Siinä työuraa voi olla takana lähes 39 vuotta.
Jos olet ennen 30. ikävuotta ollut vaikka pidempään työttömänä ja senkin jälkeen työttömyys jatkuu niin ei sieltä nousta. Ainakaan jos on aloittajan kaltainen ihminen, joka ei tee mitään työllistymisen eteen. Onhan tässäkin ketjussa ollut ihmisiä, jotka ihmettelevät pitäisikö työttömänä kouluttautua uudelleen, jos nykyisellä koulutuksella ei saa töitä. Näitä ihmisiä ei kukaan hae töihin, he eivät hae töihin, eivätkä he tee mitään työllistymisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan nyt näin. Jos seurustelu on kestänyt jonkin aikaa mutta jos eri syistä toinen ei saa töitä, niin hyväsydäminen ei jätä toista sen takia. koskee sekä naisia että miehiä.
Tutkimusten mukaan suurin osa jättää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään tasoja. Ei ihmisiä voi laittaa paremmuusjärjestykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on miesten, ei naisten.
Miesten vika että 2/10 naiset kuvittelee olevansa samaa tasoa kuin 7/10 miehet?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiväthän ne ole kunnossa, jos olet pitkäaikaistyötön.
Kyllä, kaikki muut asiat voivat olla kunnossa vaikka oisitkin työtön.
Olen kolmekymppinen yh-äiti ja pitkäaikaistyötön ja silti löytänyt uuden parisuhteen. Olen korkeastikoulutettu, harrastan ja luen paljon, ei päihteidenkäyttöä, mielenterveysongelmia, on paljon ystäviä ja harrastan liikuntaa. Vaikka olenkin työtön yh niin silti moni mies on ollut kiinnostunut ja vakituinenkin parisuhde on löytynyt.
Eli miten niin ei voisi olla muut asiat kunnossa? Ai niin, mutta kun se Työ työ työ. Se ilmeisesti määrittelee kaikki henkilöinä...Eli olen siis luuseri vain koska minulta puuttuu ainoastaan työ?