Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taikakeinoja joiden avulla lisätä itsevarmuutta ja hyväksyä itsensä täysin?

Vierailija
10.01.2021 |

Olen huomattavasti itsevarmempi ja hyväksyn itseni paljon paremmin kuin mitä ennen, mutta en siltikään riittävästi. Haluaisin vihdoin nauttia elämästä täysin miinuksistani välittämättä. Kertokaa taikakeinoja, jos sellaisia siis on.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele itseäsi lempeästi. Puhu itsellesi kauniisti.

Vierailija
22/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokaiini

Tämä on kaikista ehdotetuista lähimpänä kysyttyä. Vähän taikapulveria, niin pystyy mihin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari taikakeinoa:

Ota selfieitä, vaikka ihan itseäsi varten. Kun huomaat, että sinusta saa kauniita kuvia, itsetunto paranee hiljalleen (koskee siis ulkonäköä).

Istu joka päivä peilin edessä viisi minuuttia ja katso itseäsi silmiin.

Voimaa kehoon toimii kyllä hyvin. Samoin Terapia, itsetutkiskelu.

Vierailija
24/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä olla välittämättä liikaa muiden mielipiteistä.

Kiitos, mutta tämä ei nyt oikein auta. Kyllä kai lähes kaikki ymmärtävät, että ei pitäisi liikaa muiden mielipiteistä välittää. Kysymys olikin siinä, että miten tämä onnistuu.

Ei se olekaan helppoa. Siihen voi totutella hiljalleen.

Vierailija
25/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teeskentelet tarpeeksi kauan huonokuuloista, et enää oikeasti kuule tai huomaa, mitä ne muut sanoo.

Vierailija
26/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan kaikista onnellisimmat ja itsevarmimmat ihmiset ovat harhaisia. Masentuneilla sen sijaan on realistisin maailmankuva. Joten alat vaan systemaattisesti valehdella itsellesi paljon.

Vierailija
27/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikakeinojako kaipasit? No, tutustu planetary magickiin ja rupea työskentelemään Auringon kanssa. Se liittyy vahvasti itsevarmuuteen, itsensä rakastamiseen ja näkyvyyteen. Myös Kuun kanssa voisi tehdä töitä, sillä se liittyy emotionaaliseen paranemiseen ja tunteisiin. Venus on myös hyvä naisille, jotka haluavat tulla enemmän sinuiksi naiseutensa kanssa ja jotka haluavat elämäänsä enemmän kauneutta ja vaurautta.

Varmoja tuloksia saa, jos yhdistää hörhöilyn ketjun alkuun mainittuun taikapulveriin. Vähän kristalleja, kosmisia energioita, mietelausekortteja ja taikapulveria nokkaan, niin ei enää vaivaa maalliset murheet.

Vierailija
28/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari taikakeinoa:

Ota selfieitä, vaikka ihan itseäsi varten. Kun huomaat, että sinusta saa kauniita kuvia, itsetunto paranee hiljalleen (koskee siis ulkonäköä).

Ei saa kauniita kuvia. Oon ottanut enkä oo ollut tyytyväinen.

Vierailija
29/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin et ei pitäisi välittää kiusaajista

Vierailija
30/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaikeaa kun on rakkaita ja läheisiä..

Vierailija
31/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia

Vierailija
32/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari taikakeinoa:

Ei saa kauniita kuvia. Oon ottanut enkä oo ollut tyytyväinen.

Ehkä et vaan osaa ottaa kuvia?

Vierailija
33/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokaiini

Vierailija
34/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on tuo sama prosessi kesken. Minua on auttanut ainakin nämä asiat:

- menneisyyden ja traumojen käsittely ja tapahtuneiden asioiden hyväksyminen

- kaikkien tunteiden vastaanottaminen ja hyväksyminen (esim. jos olen loukkaantunut jonkun sanoista, annan niiden tunteiden tulla. Ne ovat vain tunteita. Ne helpottavat, kun niiden on antanut tulla ulos)

- sen hyväksyminen, etten voi kontrolloida muita: jotkut puhuvat pahaa ja levittävät juoruja, enkä minä voi sille mitään

- omaan elämään keskittyminen, oman itsen kuunteleminen rohkeasti (vaikka joku esim. ihmettelisi valintojani, hän ei ole elänyt minun kengissäni, joten hän ei todellisuudessa tiedä läheskään kaikkea mitä minulle on tapahtunut tai mitä asioita olen mielessäni käynyt läpi)

Kiitos. Minä (AP) allekirjoitan nämä kaikki. Enemmän kaipaan sellaista neuvoa, jolla tuohon prosessiin saisi enemmän vauhtia.

Minä olen käynyt läpi sekä henkisen että fyysisen mankelin, vaikeita sairauksia mm. syöpä. Hirveästi piti kärsiä että olen tullut tähän: minulla on oikeus elää oman näköistäni elämää, nauttia elämästä, tehdä mitä haluan muista välittämättä, laittaa pois elämästäni ikävät ihmiset. Mietin siis miten haluan lopun elämäni elää, jos sitä sattuisikin olemaan vain muutama vuosi jäljellä. 

Luen tällaista usein, jostain googlaamalla löytyy pidempikin luettelo:

http://vuorovaikutuspakki.blogspot.com/2013/04/omien-oikeuksien-luettel…

Nyt itselläni on menossa kausi: minulla on oikeus toteuttaa itseäni taiteilijana vaikka olenkin introvertti, voin tuoda esille teoksiani kuten muutkin ihmiset, minun ei enää tarvitse hävetä niitä

Vierailija
35/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikakeinoja ei ole, mutta yksi keinä, mikä on minua auttanut:

Jos lähipiirissäsi on joku, joka vähättelee, tai on lapsuudessasi vähätellyt sinua, harvenna yhteydenpitoa hänen kanssaan. Pyri välttämään ajatusta, että sinun pitäisi jotenkin miellyttää häntä. Eli älä ajattele häntä tilanteissa, joissa tavoitteenasi on onnistuminen. Sensijaan keskity aikaisempiin onnistumisen kokemuksiisi.

Vierailija
36/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on tuo sama prosessi kesken. Minua on auttanut ainakin nämä asiat:

- menneisyyden ja traumojen käsittely ja tapahtuneiden asioiden hyväksyminen

- kaikkien tunteiden vastaanottaminen ja hyväksyminen (esim. jos olen loukkaantunut jonkun sanoista, annan niiden tunteiden tulla. Ne ovat vain tunteita. Ne helpottavat, kun niiden on antanut tulla ulos)

- sen hyväksyminen, etten voi kontrolloida muita: jotkut puhuvat pahaa ja levittävät juoruja, enkä minä voi sille mitään

- omaan elämään keskittyminen, oman itsen kuunteleminen rohkeasti (vaikka joku esim. ihmettelisi valintojani, hän ei ole elänyt minun kengissäni, joten hän ei todellisuudessa tiedä läheskään kaikkea mitä minulle on tapahtunut tai mitä asioita olen mielessäni käynyt läpi)

Kiitos. Minä (AP) allekirjoitan nämä kaikki. Enemmän kaipaan sellaista neuvoa, jolla tuohon prosessiin saisi enemmän vauhtia.

Lopeta asioiden edelle kiirehtiminen, ja keskity itse asioihin. Kyseessä on kasvuprosessi. Kiirehtimällä saatat huomaamattasi hypätä jonkun vaiheen yli, ja siitä voi seurata pahakin takapakki.

Eli kärsivällisyyttä.

Vierailija
37/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jokainen on uniikki tapaus. Olkaamme ylpeitä siitä!

Vierailija
38/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yhteydenpito kaikkiin myrkyllisiin ihmisiin. Niihin, jotka nälvivät leikkisästi, harrastavat sarkastisia heittoja tai suoraan arvostelevat sinua tai puhuvat pahaa. Elämänlaatusi paranee kohisten jo tällä.

Seuraavaksi mieti, onko elämässäsi asioita, harrastuksia tai tapoja, jotka imevät sinusta energiaa. Esimerkiksi rasittavat vapaaehtoistyöt, pakolliset vierailut ym jotka väsyttävät ja kuormittavat. Lopeta ne kaikki.

Kolmanneksi paranna ulkonäköäsi. Voi kuulostaa pinnalliselta, mutta sillä on valtava vaikutus henkisesti: pidä huolta itsestäsi, arvosta itseäsi niin, että se näkyy myös ulospäin. Joku mainitsikin voimaharjoittelusta, kannattaa ehdottomasti aloittaa. Terve sielu terveessä ruumiissa on klisee, mutta siinä on totuuden siemen.

Kaikkea hyvää sinulle❤

Vierailija
39/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Joistakin oli paljonkin apua. Lisääkin saa vastata, mutta nämäkin riittävät.

Vierailija
40/40 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ainakin alkuun palstailu. Suomalaisena naisena tai miehenä tämä sivusto on syöpää itsetunnolle. Jatkuvaa katkeroituneiden välistä itsetunnon alasyrittämistä tissi- penis- vaginankokoavauksilla, ulkkisavauksilla, painonlyttäysavauksilla, ikäsyrjintäavauksilla jne. Ja vaikka ne pystyy tietoisella tasolla sivuuttamaan trollailuina, niin ne jää silti tuonne keskusyksikön alitajuntaan.

Lopeta instassa/tubessa jne ulkonäkökeskeisten sisältöjen seuraaminen.

Lopeta ylipäätänsä virtuaalitodellisuudesta mielipiteiden imeminen ja minäkuvasi rakentaminen niiden mielipiteiden ympärille.

Tämä on ihan totta. Vaikka kuinka ajattelee ettei anna negatiivisten kirjoitusten vaikuttaa itseensä, aivot hiljalleen oppivat kaikesta mihin altistumme tarpeeksi pitkään ja tarpeeksi usein.