Näkijä täällä
Kommentit (68)
Onko tämä korona vaan sumuverho? Mitä verhon takana tapahtuu? Millainen maailma on vuonna 21?
Kerro terveydestäni. Nyt on tutkinnan alla aika monta epäselvää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako mieheni, että haen hänestä eroa?
Katso hänen silmiinsä ja tiedät siitä vastauksen.
Elän hemmetin vaikeessa suhteessa. Olemme eron partaalla. Mielessäni kummittelee mies menneisyydestä, johon haluaisin tutustua. Kumman kanssa tulen elämäni jakamaan?
Mitä näet minulle tälle vuodelle? Tuntuu että olen aika hukassa ja kaipaan pois täältä
Vierailija kirjoitti:
miten käy minun ja varatun miehen kanssa? Ottaako hän eron ja voisiko meidän suhde onnistua?
Tähän ei näkijää tarvita. Jos puoli vuotta kulunut suhteenne alusta, mies ei tule eroamaan. Toinen juttu on, jos puolisonsa heittää petturin pihalle. Sitten saattaa luoksesi päätyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä korona vaan sumuverho? Mitä verhon takana tapahtuu? Millainen maailma on vuonna 21?
Kehoitan sinua valmistautumaan. Mikään ei ole sitä miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitää valmistautua? Miksi minun?
Milloin saan vakuutuspäätöksen? Onko se oikeudenmukainen? Kuinka käy oikeudessa? Selviänkö julkisuudesta hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinun elämäsi merkitsee. Muistat nämä sanani silloin. Rukoile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinun elämäsi merkitsee. Muistat nämä sanani silloin. Rukoile.
Sen verran tiedän että johonkin minua on viimeiset vuodet valmisteltu. Mutta viestisi on hyvin epäselvä. Voisitko avata mitä tarkoitat että minun elämäni merkitsee? Mille?
Vierailija kirjoitti:
Elän hemmetin vaikeessa suhteessa. Olemme eron partaalla. Mielessäni kummittelee mies menneisyydestä, johon haluaisin tutustua. Kumman kanssa tulen elämäni jakamaan?
Et tee viisaasti, jos miehestäsi eroat. Ongelmasi ei ole he, tiedät sydämessäsi mitä tarkoitan. Katso sisimpääsi oikein syvälle.
Sataako Oulussa lunta nyt?