Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammottava valokuva, näytän isolta norsulta.

Vierailija
20.08.2026 |

Apua, työpaikalla otettiin valokuva, jossa seison reunimmaisena kuvassa ja näytän valtavan isolta lihavalta kömpelöltä elefantilta. En tajua, miten se on mahdollista kun en edes ole kovin suuri ihminen, 162 cm ja 65 kg. Vääristääkö kameran linssi jotenkin vai miten ihmeessä tuo on mahdollista. Keskellä seisovat minua isommat ihmiset näyttävät ihan järkevän kokoisilta kuvassa. Nyt tuo kuva sitten jäi ikuisesti pyörimään ja minä siinä leveänä kuin leivinuuni. Mahtavaa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva ei valehtele.

Vierailija
2/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen Av-mamma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se nyt vaan on, että olet just sen kokoinen miltä näytät. Itselle kävi samoin, kun olin ollut sukulaisen häissä ja näin itseni jälkeenpäin valokuvissa. Järkyttävän näköinen, kuin punanaamainen virtahepo, joka on puettu mummon rimpsuverhoon. Itku siinä kuvia katsellessa pääsi ja hävetti, että ne kuvat olivat kaikkien häävieraiden nähtävillä. Aloitin ne nähtyäni samantien laihduttamisen. Nyt on jo hieman helpottanut, mutta tuo nöyryyttävä olo ei unohdu. 

Vierailija
4/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajakulmalinssi venyttää reunassa olevia asioita. Miltä näytät yleensä kuvissa?

Vierailija
5/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo järkytyksesi johtuu siitä, että muistikuvasi omasta ulkomuodostasi ovat erilaiset, kuin tämän hetken todellisuus.

Sama efekti tuli minulle, kun katsoin ensimmäisen kerran poikani rippijuhlissa otettuja kuvia. Näytin niissä ihan mummoltani. Aloinkin sitten muistelemaan mummoani, joka oli nuoren minun mielestä kaunis. Katsoin tuoreet valokuvat uudestaan, ja enhän minä ihan kamalalta näyttänytkään.

Vierailija
6/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen Av-mamma...

Kuten varmaan sinäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi