Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia aamusivuista?

Vierailija
10.01.2021 |

Kertokaa, oletteko kokeilleet ja kuinka olette kokeneet, kuinka pitkään olette jatkaneet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne on?

Vierailija
2/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykö jotenkin päihteisiin?

Vierailija
4/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä Julia Cameronin menetelmä, jossa joka aamu kirjoitetaan kolmen A4-sivun verran tajunnanvirtaa luovuuslukkojen avaamiseksi. Ajattelin aloitella tuollaista.

Vierailija
5/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ylös! Onhan jollain oltava kokemuksia.

Vierailija
6/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusavut

Vierailija
7/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kirjoittaminen on aina hyväksi. Itse kyllä kirjoittaisin unista aamulla, saa jotain hyvää analyysin kohdetta

Vierailija
8/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virgo Birger kirjoitti:

Aamusavut

Tuo on sitten toinen vaihtoehto, mutta tuskin yhtä avaava.

Vierailija
9/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusavuissa tulee hyvin biisi-ideoita ja kun juo vielä kahvit siihen kylkeen. Ai ai ai!

Vierailija
10/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kirjoittaminen on aina hyväksi. Itse kyllä kirjoittaisin unista aamulla, saa jotain hyvää analyysin kohdetta

Tuo on joillekin antoisaa. Minua kiehtoo ajatus tuosta tajunnanvirrasta, jota ei ole tarkoitus näyttää kenellekään, eikä itsekään lukea moneen viikkoon. Kynä vain käy, eikä ole mitään tavoitetta eikä itsekritiikkiä.

Vierailija
11/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu on elämän parasta aikaa tehdä kaikkea viemäristä aina korkeaan lyrikkaan ja tuo kuulostaa aivan jännittävältä. Mistaköhän tässä on kyse?

Päiväkirjasta, jota tehdään aamulla?

Vierailija
12/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu on elämän parasta aikaa tehdä kaikkea viemäristä aina korkeaan lyrikkaan ja tuo kuulostaa aivan jännittävältä. Mistaköhän tässä on kyse?

Päiväkirjasta, jota tehdään aamulla?

No ei, vaan ihan siitä, kuten kirjoitin, että joka aamu kirjoittaa kolme isoa sivua tekstiä sen enempää ajattelematta. Pitäisi vapauttaa mieltä, auttaa luovuutta ja moni on tätä metodia kiitellyt.

Vierailija
13/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun juttuni. Kolme viikkoa jaksoin tehdä, joista sisukkaasti 2,5 viikkoa pakolla kirjoitin, odottaen sitä suurta ahaa-elämystä ja luovuusinspiraatiota. Sitten suosiolla lopetin.

Vierailija
14/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein joskus pitkiäkin aikoja. Vaikea ehkä sanoa vaikuttiko niin paljon johonkin tiettyyn. Tuli ainakin huomattua mielen kehämäisyys, paljon samoja keloja pyörii. Voisi ottaa taas kokeiluun kun tuntuu ettei saa arkitouhujen ohessa riittävästi luovuutta liikkeelle.

Vierailija
15/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mun juttuni. Kolme viikkoa jaksoin tehdä, joista sisukkaasti 2,5 viikkoa pakolla kirjoitin, odottaen sitä suurta ahaa-elämystä ja luovuusinspiraatiota. Sitten suosiolla lopetin.

Mikä mätti? Siis miksi et jatkanut? Veikö liikaa aikaa vai tuntuiko vain liian raskaalta tai hölmöltä? Teitkö ennen aamupalaa ja lehden lukemista? Kauanko kirjoittaminen vei aikaa sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän