Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudunko itse ostaa uuden jos suihkupää meni rikki?

Vierailija
10.01.2021 |

Kun pudotin sen vahingossa. Asun yksityisellä

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miten tuollaisen saa edes hajoamaan? Kyllähän ne normaalissa elämässä välillä tippuu lattialle, mutta ei ne siitä ole moksiskaan.

En tiiä, sen jälkeen alkoi reistailee kun tippu. 

Vierailija
22/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ostaamaan uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää yhtä huonolaatuista tilalle, jos pelkkään putoamiseen hajosi.

24/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja ostaa uuden.

Ei kyllä osta. Jos on noin per#### niin sit vaan letkunalle.

Vierailija
25/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää yhtä huonolaatuista tilalle, jos pelkkään putoamiseen hajosi.

No en tiiä sitten onko edellinen asukas pudotellut sitä ja jos on niin vanha? vai joku löystyi sisällä kun putosi?

Vierailija
26/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ristiriitaisia vastauksia :D

Omistusasujat tänne vain katkeruuksissaan kirjoittaa pötyä kun he joutuvat itse maksamaan. Vuokralainen saa ilmaiseksi.

Ajattele näin: Suihku on vuokranantajan omaisuutta joten tuskin haluaa että asukas menee ostamaan sinne jonkun pinkin dildon näköisen suihkukahvan. Eli ei saa itse uusia.

Vierailija
27/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei edes maksa paljon. Claes Olsonilla on aika edullisia.

Vierailija
28/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ristiriitaisia vastauksia :D

Omistusasujat tänne vain katkeruuksissaan kirjoittaa pötyä kun he joutuvat itse maksamaan. Vuokralainen saa ilmaiseksi.

Ajattele näin: Suihku on vuokranantajan omaisuutta joten tuskin haluaa että asukas menee ostamaan sinne jonkun pinkin dildon näköisen suihkukahvan. Eli ei saa itse uusia.

Joskus ei tee mieli olla vuokranantajaan yhteyksissä...... Ja voihan sen vanhan kahvaan säästää ja laittaa sitten kun muuttaa pois jne

Vierailija
29/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miten tuollaisen saa edes hajoamaan? Kyllähän ne normaalissa elämässä välillä tippuu lattialle, mutta ei ne siitä ole moksiskaan.

Et ole ilmeisesti kovin montaa suihkua kokeillut? Monet noista ovat halpaa muovia ja hajoavat melkein heti jos tiputtaa maahan tai vahingossa tökkää seinään kuten itselle kävi kerran. Vuokranantaja maksoi uuden.

Vierailija
30/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti kovin montaa suihkua kokeillut? Monet noista ovat halpaa muovia ja hajoavat melkein heti jos tiputtaa maahan tai vahingossa tökkää seinään kuten itselle kävi kerran. Vuokranantaja maksoi uuden.

miten se sitten hajos? 

Vierailija
31/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia sellainen hierova suihkupää jonka kanssa voit pettää miestäsi.

Ilmankos muija ei halua kullia enää eikä sadettavaa suihkua minkä itse haluan.

Vierailija
32/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten se sitten hajos? 

Tuli muoviin halkeamia mistä vesi suihkui ulos eikä siitä itse päästä tullut juurikaan vettä.

Vierailija
33/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan ole enää kovin uusi tai priimassa kunnossa.

Laita ap vaikka sähköpostia vuokraisännälle ja kysy, miten hän haluaa asian hoitaa.

Ehdota vaikka, että käyt ostamassa uuden pään siihen ja sen hinta vähennetään ensi kuun vuokrasta.

Vierailija
34/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suihkupää ei maksa juuri mitään, eikö ap:lla ole rahaa ostaa uutta.

Vierailija
35/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ap vaikka sähköpostia vuokraisännälle ja kysy, miten hän haluaa asian hoitaa.

Ehdota vaikka, että käyt ostamassa uuden pään siihen ja sen hinta vähennetään ensi kuun vuokrasta.

käykö kaikenlaiset suihkupäät? koska mulla on myös pidike ja pitäis käydä siihenkin

Vierailija
36/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiö vastaa siihen asti kunnes vesi tulee näkyviin, eli hanat on taloyhtiön vastuulla. Tosin taloyhtiö hankkii vain perustasoa, eli jos haluat parempaa niin maksat itse.

Hei lukutaidoton vierailija!

Uusavuton AP ei ole osakas, vaan vuokralainen.

Eikä omistusasunnossakaan jos vahingossa pistät paskaksi Asunto Oy Kontulan Kuppijat omistamaa omaisuutta, oli kyseessä sitten suihkupää tai hissin peili - vahinkojajan näissä piireissä sattuu vähintäin viikottain - kyllä se on silloin ihan sinä itse joka paskomasi omaisuuden pääset korvaamaan.

Vierailija
37/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käykö kaikenlaiset suihkupäät? koska mulla on myös pidike ja pitäis käydä siihenkin

Voihan sitä pitää siinä hanan päällä lojumassa, jos ei sovi pidikkeeseen.

https://www.tokmanni.fi/suihkukahva-5-toimintoa-6438114898581

Vierailija
38/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut taloyhtiössä, kysy isännöitsijältä.

Vierailija
39/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mistä tiedän sopiiko toi letkuun?

Vierailija
40/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä se just tippuu ja halkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä