Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei juma*auta näitä etäkoulun tehtäviä

Vierailija
10.01.2021 |

11v pojalle on tullut jo teknisestä töistä puujakkara-tehtävä johon pitäisi siis itse hankkia tarvikkeet ja paskarrella sitten yhdessä lapsen kanssa monta tuntia tuolla kylmässä?? mikä järki opet? Vaikka ollaankin koko perhe etänä, ei se tarkoita että vanhemmilla on maagisesti enemmän aikaa auttaa lastaan kaikissa näissä askareissa. Antakaa tehtäviä jotka lapsi voi jotenkuten suorittaa itse ilman aikuisen jatkuvaa avustusta tai valvontaa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin hakemassa opettajan pihatammen tyvestä sellaisen puolen metrin pätkän, josta veistäisin lapsen kanssa hienon koko- ja umpipuisen jakkaran. Itse muotoilisin moottorisahalla jakkaran mittoihinsa ja lapsi saisi käyttää kässätuntinsa hiomapaperilla viimeistellen pintoja sileiksi. Kaikki olisivat tyytyväisiä ja oppisivat paljon.

Vierailija
22/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten todistetaan, että se jakkara oikeasti on tehty? Pitääkö se toimittaa koululle vai häh? Jos vain ottaa kuvan netistä, lähettää opelle ja väittää, että teki itse, niin jäisikö kiinni? Sinänsä en huijaamista ja "lintsaamista" kannata, mutta onhan tuo älyvapaa tehtävänanto. Meillä ei ainakaan olisi yhtään mitään työvälineitä edes, joilla moista voisi alkaa väsäämään.

Ainakin meillä kerätään "galleria" kaikista oppilaiden töistä joita voi sitten ihastella. Eli käytännössä kyllä näitä suorituksia tarkastellaan

ei ap

Minä en ainakaan antaisi oikeutta tuollaiseen galleriaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla