Kyllä minä ainakin haluaisin sellaisen kivan, kiltin, reippaan ja liikunnallisen heijastinvaljasnaisen.
Tiedoksi vaan teille, jotka niitä valjaita täällä niin pilkkaatte.
t. mies
Kommentit (18)
Kivaa, että kelpaan.
Olet ihana. ❤
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, että kelpaan.
Olet ihana. ❤
Lähdetkö kanssani iltakävelylle? Heijastinliivi mukaan tietysti.
Toivottavasti miehet eivät kiinnitä koirankuljetinhihnaa naisen kontrolloimiseksi lenkillä. Naisten pitäisi voida käydä myös yksin lenkkeilemässä. : s
Meilläpäin näkee niitä valjaita miehillä ja naisilla aivan yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, että kelpaan.
Olet ihana. ❤
Lähdetkö kanssani iltakävelylle? Heijastinliivi mukaan tietysti.
Lähden. Heijastinliivitreffit. ❤ Otetaan mukaan kuumaa kaakaota ja sämpylät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla KILTTI.
Koska tuhmat tytöt eivät käytä heijastinvaljaita.
Niitä valjaita käyttää lähinnä keski-ikäiset ja sen ylittäneet ylipainoiset tolppajalat, joilla on verenpaine- ja hormonilääkitys ja rintaliivien kuppikoko min D. Kävelevät max 2 km ja kehuvat Facessa käyvänsä "lenkillä". Jos juoksuaskeleen ottavat, ovat seuraavat 2 viikkoo sairauslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Niitä valjaita käyttää lähinnä keski-ikäiset ja sen ylittäneet ylipainoiset tolppajalat, joilla on verenpaine- ja hormonilääkitys ja rintaliivien kuppikoko min D. Kävelevät max 2 km ja kehuvat Facessa käyvänsä "lenkillä". Jos juoksuaskeleen ottavat, ovat seuraavat 2 viikkoo sairauslomalla.
Onhan se 2 km parempi kuin ei mitään.
Ps. Jonakin päivänä sinustakin tulee, tadaa, keski-ikäinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla KILTTI.
Koska tuhmat tytöt eivät käytä heijastinvaljaita.
Niin. Ne haluaa maata autojen ja miesten alla.
Vierailija kirjoitti:
Repesin.
:=DDDDDD
Täydellinen kuvaus.
Kestävyysnylkyt juoksee otsalampun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehet eivät kiinnitä koirankuljetinhihnaa naisen kontrolloimiseksi lenkillä. Naisten pitäisi voida käydä myös yksin lenkkeilemässä. : s
Naisten läheisriippuvuus on paljon tiukempi kiinnike kuin mikään hihna :)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihan timmissä kunnossa olevat nuoret juoksulenkillä olevat naisetkin niitä näyttävät käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Apua mikä kuvaus 😂 tää kuulostaa samalta kun se, et pyöräilykypärää käyttää vaa sikanolot tyypit. Mä kun luulisin, että sekä heijastinliiviä että kypärää käyttää ihmiset, jotka haluaa pysyä hengissä.
Sinänsä oon kyllä sitä mieltä, et jos esimerkiksi siellä korvien välissä ei oo mitään niin arvokasta, et siitä kannattais pitää huolta, niin ehkä on parempikin vaan et se kypärä ja liivi jää pukematta. Ei liene suurikaan menetys ja kaikki, joilla jotain suojeltavaa on, varmaankin käyttävät kyseisiä suojavälineitä.
Itse en ehkä haluaisi heijastinvaljasnaista, niistä haisee jotenkin omakotitaloelämä Keravalla ja Sanna Marinin äänestäminen ja Vain Elämää -katselu. Mutta sen sijaan minulle kelpaisi esimerkiksi pipopäinen nainen (av:lla haukuttu juttu), joka kutoo sukkaa (av:lla haukuttu) mieluummin kuin on Instagramissa tai Tinderissä tai trendibaarissa, ja joka katsoo mieluummin Yle Areenaa kuin Netflixiä ( Areenan katselijat haukuttu av:lla).
t. mies
On se jännä, kaikesta saadaan puheenaihe xD
Siis oikeestiko, joku käyttää oikein heijastinvaljaita pysyäkseen hengissä?? Onpa ihmeellistä... Niin joo ja niitä käyttää vain ylipainoiset jnejne... Mitä?
Itse ainakin autoilijana nostan hattua joka hiton heijastimelle jonka nään tuolla pimeydessä. Plus tähän mennessä oo juuri törmännyt ku ihan normaalin näköisiin ihmisiin ketä viittii nähdä sen vaivan että ottaa itsensä ja muut huomioon näin.
Miksi joka hiton asiaa pitää mollata? Jostain pitää voida valittaa..
ps. peukku kaikille jotka käyttää heijastinta! Ja niille jokka ei täällä mollaa niitä jotka käyttää..
Et kai vaan ole heijastinliivi-fetisisti? Kyllä minä haluan, että minusta tykätään luonteeni takia, eikä silmät kiiluen vaan tapiteta heijastinliivistä tursuavia selkätissejä!
❤️