Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, hyväiletkö rintojasi?

Vierailija
10.01.2021 |

Sekstaillessa toisen kanssa tai yksin? Kiihotutko omista rinnoistasi tai siitä, kun näet, millaisen vaikutuksen ne tekevät kumppaniin?

Minusta se on seksikästä, kun nainen koskettelee naisellisilla sormillaan omia rintojaan esimerkiksi kun annan hänelle suuseksiä. Joku pystyy jopa nuolemaan omia nännejään.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies kirjoitti:

Herkkä tissiset naiset, oletteko kokeilleet näitä nuru/oiled massage juttuja?

Haluaisin kokeilla, lämmittää sauna, kynttilöitä tunnelmavaloiksi, uimapatja pesuhuoneeseen ja jotain tuollaista hieronta öljyä reilusti ja sen kanssa hierottaisiin/hyväillään joka paikasta.

Vaimo ei suostu mihinkään, kaikki on sen milestä pervoa nykyään eikä halua edes rintoihin koskettavan.

Minä olen hieroja ammatiltani, ja mieheni kanssa joskus harjoitetaan nuru-hierontaa. Mukavaa ja sensuellia toimintaa. Ei ole kiire mihinkään, ja kaksi alastonta öljyttyä vartaloa liukuu toisiaan vasten kynttilöiden valaisemassa hyvin kevyesti lämmitetyssä saunassa, aivan ihanaa. Poistaa stressiä tehokkaasti, ja jotenkin läheisyys on aivan toisella tasolla kuin yleensä. Saatetaan kölliä neljäkin tuntia lauteilla ja nauttia eroottisesti latautuneesta tunnelmasta, ja tottakai rakastellaan nuruilun ohessa rauhallisesti nautiskellen. Kerran kuukaudessa varataan yhteinen ilta tälle toiminnalle, sillä eihän sitä makiaa nyt mahan täydeltä ;) Niin joo, ja eihän tämä leikki tosiaan mitään hierojatutkintoja tarvitse, vain aikaa, öljyä, ympäristön jossa öljyyntyminen ei haittaa, sekä kaksi ihimistä jotka haluavat yhteisen lämpimän hetken 💗

Vierailija
42/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esileikkinä näykin rakkaani nännejä huulillani ja toinen käsi silittelen pillua. Joka kerta saa Orgasmin :-)))

Esileikkinä? Onko se sitten pääleikki tai pääasia kun mies saa? Inhoan tätä ajatusta alentavana...kuka ihminen voi arvottaa toisen orgasmin joksikin esileikiksi, ja omansa pääasiaksi.

Tähän sisältyy (minusta) naisen alentaminen jotenkin. Kun minä saan orgasmin, se on mulle silloin se pääasia, ei mikää sivujuttu.

Onko sun elämä noin yleensä miten helppoa, jos tuostakin saat ongelman? 

Se tekeminen nyt on vaan seksiä, ja muotoja on monia. Nauti äläkä mieti Rooman valtakunnan aikaisia naisen alistamisen muotoja. Ei se sun miehesi niitä ole ollut tekemässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkää, et naiset voi nauttii noista jutuista noin paljon. :o Aina oppii uutta! :) Mie oon aina luullu, et rintoje hyväily on tavallaan lahja miehelle, ja et nainen ei saa siitä paljoo irti.

Vierailija
44/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies kirjoitti:

Haluaisin kokeilla, lämmittää sauna, kynttilöitä tunnelmavaloiksi, uimapatja pesuhuoneeseen ja jotain tuollaista hieronta öljyä reilusti ja sen kanssa hierottaisiin/hyväillään joka paikasta.

Vaimo ei suostu mihinkään, kaikki on sen milestä pervoa nykyään eikä halua edes rintoihin koskettavan.             

Voi luoja miten kuulostaa/kuulostais ihanalta tollanen sessio. Taas tullaan siihen mitä ihmettelin aiemminkin, miksei naiset, joilla on mies, anna koskea rintoihinsa ja hyväillä niitä. Toisaalta voihan se olla, että kaikilla naisilla rinnat ei ole niin "tuntevat" ja herkät. Tasan ei käy... t: ketjun ikisinkku

Vierailija
45/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat päällä kun vetää ne ylös rintojen puoleenväliin, siis rintojen päälle, niin puristaa ihanasti. Silloin rintoja on hyvä kosketella.

Vierailija
46/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä saanut vipinää punttiin. Jos jonain päivänä kaukaisessa tulevaisuudessa onnistun löytämään itselleni naisen, en muuta teekkään kuin paijailen ja nuoleskelen ja imeksin tissejä!

M32

Vierailija
47/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei tuota minkäänlaista mielihyvää niin mitäpä niitä turhaan hiplailemaan.

Vierailija
48/71 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavia, opettavaisia vastauksia todellakin.

Minulla on monesti todella pitkälle meneviä fantasioita, ja niitä voi kulkea päässäni silloinkin kun olen sängyssä naisen kanssa. Joskus fantasiat keskittyvät naisen itsetyydytyksen ja voin ajatella miten kyseinen nainen koskettelee itseään yksin ollessaan ja mielessäni voi olla juuri jotain rintaliiveihin tai bikinien yläosaan liittyviä mielikuvia, niiden sovittelua yksin tai ystävättären kanssa tai niiden nostamista rintojen yli, ja nännien hivelyä sormilla, ehkä hedonistisesti itseään peilistä ihaillen, samalla koko ajan enemmän kiihottuen.

Olen tavannut yllättävän monia naisia jotka ovat sanoneet rakastavansa rintoja ja myös haaveilevansa toisten naisten rinnoista, mutta että mitään pitemmälle menevää seksiä naisen kanssa he eivät voisi kuitenkaan missään nimessä kuvitella. Jotkut myös kuulemma katsovat pelkkiä lesboseksifilmejä ja tulevat aina jo kun naiset niissä suutelevat hellästi ja kiihkeästi yläosattomissa, ennen filmin etenemistä sen pitemmälle.

AP

Vierailija
49/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pidän sellaisesta kevyestä ja hellästä nännien koskettelusta, itse sen varmaan osaan parhaiten. =) Liika kovakourainen puristelu tai nipistely tms ei tunnu hyvältä.

Vierailija
50/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pidän sellaisesta kevyestä ja hellästä nännien koskettelusta, itse sen varmaan osaan parhaiten. =) Liika kovakourainen puristelu tai nipistely tms ei tunnu hyvältä.

Hellät otteet on ihania 😍 mun mies suutelee aina toista nänniäni, ja toista hän sivelee samalla sulalla ja samalla sormeilee minua. Aivan tajutonta nautintoa 😄

Vierailija
51/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Voi luoja miten kuulostaa/kuulostais ihanalta tollanen sessio. Taas tullaan siihen mitä ihmettelin aiemminkin, miksei naiset, joilla on mies, anna koskea rintoihinsa ja hyväillä niitä. Toisaalta voihan se olla, että kaikilla naisilla rinnat ei ole niin "tuntevat" ja herkät. Tasan ei käy... t: ketjun ikisinkku

Miksi olet ikisinkku?

Ikä, asuinpaikka, pituus, paino, kuppikoko?

Vierailija
52/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku, koska koskaan ei ole kenenkään kanssa tunteet olleet molemmin puoleisia. Iän puolesta perheen perustaminen taitaa olla jo myöhästä, vaikka sitä halusinkin. Enpä taida tässä nyt muita speksejäni kertoa, rinnoistanihan jo mainitsin, että ovat suuret ja raskaat. Ja ennen kaikkea herkät ja hellyydenkipeät. Mutta toi kysymyksen asettele kertoo mun mielestä jo paljon, sillähän viitataan siihen, että ulkonäköni on se syy. Ja niinhän se taitaa olla miesten puolelta. Harmi sikäli, että hukkaan menee hemmetin himokas ja kaikin puolin hauska nainen. Olen yrittänyt olla katkeroitumatta ja vielä toisinaan jaksan jopa uskoakin, että joku kaunis päivä löytäisin kumppanin, jonka kanssa kaikilla elämän osa-alueilla natsaisi. Siinä pääsis ukko avaamaan melkosen Pandoran lippaan:) Täysin kokematon en kuitenkaan ole, joskus nuoruudessa ollut nopeita säätöjä yms. mutta haluaisin pitkän suhteen, jossa toteuttaa yhdessä seksuaalisuutta, kuten esim, tässä ketjussa aiemmin joku kertoi pitkistä eroottisista saunomis- ja hierontasessioista. t: ikisinkku

Vierailija
53/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku, koska koskaan ei ole kenenkään kanssa tunteet olleet molemmin puoleisia. Iän puolesta perheen perustaminen taitaa olla jo myöhästä, vaikka sitä halusinkin. Enpä taida tässä nyt muita speksejäni kertoa, rinnoistanihan jo mainitsin, että ovat suuret ja raskaat. Ja ennen kaikkea herkät ja hellyydenkipeät. Mutta toi kysymyksen asettele kertoo mun mielestä jo paljon, sillähän viitataan siihen, että ulkonäköni on se syy. Ja niinhän se taitaa olla miesten puolelta. Harmi sikäli, että hukkaan menee hemmetin himokas ja kaikin puolin hauska nainen. Olen yrittänyt olla katkeroitumatta ja vielä toisinaan jaksan jopa uskoakin, että joku kaunis päivä löytäisin kumppanin, jonka kanssa kaikilla elämän osa-alueilla natsaisi. Siinä pääsis ukko avaamaan melkosen Pandoran lippaan:) Täysin kokematon en kuitenkaan ole, joskus nuoruudessa ollut nopeita säätöjä yms. mutta haluaisin pitkän suhteen, jossa toteuttaa yhdessä seksuaalisuutta, kuten esim, tässä ketjussa aiemmin joku kertoi pitkistä eroottisista saunomis- ja hierontasessioista. t: ikisinkku

Vaikutat kyllä todella miellyttävältä ja fiksulta naiselta. Antaisin hellyyttä ja romantiikkaa. Ja saunottaisin myös :)

M35

Vierailija
54/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintsikat päällä kun vetää ne ylös rintojen puoleenväliin, siis rintojen päälle, niin puristaa ihanasti. Silloin rintoja on hyvä kosketella.

Exä ei tykännyt siitä yhtään, mutta nyxä tekee niin usein. Hän myös välillä ottaa kädestä kiinni ja vie sen toiselle rinnalle jotta puristaisin sitä kun hän tulee.

Vierailija
55/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on pullollaan meitä miehiä jotka etsivät sitä syvempää yhteyttä, eikä kiiltävää ulkokuorta. Uskon että löydät vielä kumppanin rinnallesi, jonka kanssa klikkaa ja pääsette yhteiselle matkalle elämässä ja seksuaalisuden ilmaisemisessa. Saanen olla tahditon ja tiedustella neidin tarkempaa ikää?

Vierailija
56/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti on kohta 42v.

Vierailija
57/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä osannut muotoilla kysymystä oikein, yritin vain hahmottaa millainen nainen kyseessä.

Voit varmaan sanoa mistä kaupungista olet?

Itse kyselen lappeenrannasta.

Vierailija
58/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti on kohta 42v.

Nainen parhaassa iässä siis :)

Vierailija
59/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku, kirjoituksesi sai miehet ihan sekaisin 😄

Vierailija
60/71 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäähän tuon. Jos nainen ilmoittaa olevansa ikisinkku, silloin vastaavat miespuoliset lähtee tottakai kokeilemaan kepillä jäätä. Ja sehän ei todellakaan ole väärin, jokainen käyttämättä jätetty tilaisuus on menetetty mahdollisuus. Olkoonkin että vauvapalsta on epätodennäköinen paikka parisuhteen muodostusta ajatellen, mutta eipä tuo pois keneltäkään.

Mies 32vee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi