Nainen, hyväiletkö rintojasi?
Sekstaillessa toisen kanssa tai yksin? Kiihotutko omista rinnoistasi tai siitä, kun näet, millaisen vaikutuksen ne tekevät kumppaniin?
Minusta se on seksikästä, kun nainen koskettelee naisellisilla sormillaan omia rintojaan esimerkiksi kun annan hänelle suuseksiä. Joku pystyy jopa nuolemaan omia nännejään.
Kommentit (71)
Kiva juttu kaiken kaikkiaan. :) Positiivista voimaantumista ja hyviä fiiliksiä. Ehket olekaan ikisinkku enää ikuisesti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hei ukkelit teidän vastauksethan suorastaan kohotti mun itsetuntoa ja rohkaisee ehkä tulevaisuudessa panostamaan hieman enemmän tähän kumppanin etsimiseen sitten kun se on mahdollista. Ennen koronaa olin melkoisessa suvanto-vaiheessa pitkään monien pettymysten vuoksi. Olen kyllä aika paljon muutakin kun tissien hipelöinnistä pitävä nainen ja toi ikisinkku nimike antaa musta ehkä vähän turhan onnettoman kuvan. Ihan kohtalaisen menestynyt nainen olen kaikilla muilla elämän osa-alueilla. Miesrintamalla ei vaan ole ollut onnea. Ja hei tää ketjuhan oli perustettu rintojen hyväilylle ja hyväilijöille, että jatkakaamme siitä aiheesta! Kiitos kuitenkin kaikille kivoille miehille vastauksista.
Voisitko laittaa kuvan tis#eistäsi? Jos ei tänne niin yli laudan 2020 tis#iketjuun.
Vaikutat muutenkin kiinnostavalta naiselta ainakin kirjoitusten perusteella, oletko minkä näköinen, kokoinen, asuin kaupunki?
Miksi olet "ikisinkku"? Oletko luonteeltasi jotenkin vaikea, kirjoituksista sitä ei ainakaan huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat päällä kun vetää ne ylös rintojen puoleenväliin, siis rintojen päälle, niin puristaa ihanasti. Silloin rintoja on hyvä kosketella.
Mäkin pidän siitä, kun ne pingottuvat sillä tavoin. Joskus kostutan sormia suussani ja sitten hivelen nännejä, se tuntuu ihanalta. On ihanaa, kun ne ovat ihan kivikovat ja liukkaan nesteen peitossa.
No kylläpäs alko harmittamaan ikisinkun tissien puolesta. Omat rintani saa ihan mieletöntä käsittelyä mieheltäni. Se kyllä vahvistaa naiseutta upealla tavalla. Tän ketjun perusteella on paljon miehiä, jotka haluaisivat helliä naistensa rintoja, mutta eivät saa ja sitten on näköjään sinkkunaisia, jotka janoavat senlaista kosketusta, mutta eivät löydä sopivaa miestä itselleen. Täytyy olla todella onnellinen omasta ukosta ja toivottavasti sinkkuneidin rinnatkin löytävät jonkun ihanan hellijän. Ja sitten noille joillekin ukoille, jotka vinkuu tissikuvia ja ilmoittautuu vapaaehtoisiksi, sinkkunainen tuskin hakee jotain randomia pervoa käpälöimään itseään, vaan hän haluaisi löytyy ihanan miehen ja parisuhteen ja siinä saada kunnon hellintää.
Rakastan sitä kun mies hellii rintojani ja kiihottuu niistä. Omat rintani eivät ole kovin kiinteät, mutta miestä ei tunnu se haittaavan lainkaan. Tykkään siitä kun niitä nostellaan ja puristellaan yhteen leipovin liikkein, ja kun niitä painellaan littanoiksi rintakehääni vasten, tuntuu tosi mukavalle.
Jatkan vielä edellistä. Joskus on myös kivaa antaa miehelle tissipanoa. Se onnistuu hyvin näillä lötköilläni, kun nostan ne käsilläni eteeni miehen kalun ympärille.
Voin siinä myös mukavasti tissien puristusta vaihtelemalla säädellä miehen saamaa kiihotusta. Kun puristan tissejä hieman voimakkaammin yhteen, mies saa hieman enemmän kitkaa. Kevyesti puristaessa vastaavasti mies saa tosi pehmeän tunteen.
Olen itse nainen ja todellinen tissifani, vaikka tääysin hetero olenkin. Joskus kun panettaa koko päivän, katselen toisten naisten rintoja ja olen ihan kuumana. Todellakin hyväilen ja puristelen omia nännejäni koko ajan, kun tyydytän itseäni. :)
En. Ei tunnu missään. Sama onko polvi vai tissi. Ei mitään eroa herkkyydessä. Mulla ollut aina näin. Yksikään kumppani ei ole tätä tiennyt, enkä ole kertonut. Jos he tykkäävät kosketella niin siitäpä sitten vaan. Näyttelen tykkääväni, koska ei se mua haittaakaan.
Olen tavannut naisia, joille omat rinnat ovat melko ei-seksuaalinen asia. Silti seksi voi olla hyvää ilman rintojen saamaa erikoishuomiotakin, siinä on silloin toisenlainen, ehkä kokonaisvaltaisempi painotus. Jotkut toiset taas ovat sulaa vahaa kun nimenomaan rintoja kosketellaan. Onhan sekin mukavaa kun ne voivat olla pääosassa koko rakastelun ajan.
Siis todellakin kivaa, kun mies niitä leipoo ja hyväilee, mutta en kyllä itse itselleni saa mitään kiksejä, jos itse pitäisi niin tehdä. Ylipäänsä se mitä mies tekee on se juttu, millä sitten tekeekin ja mihin.
Ja pääosassa ei kyllä ole rinnat minun seksissäni. pääosa on kyllä paljon alempana.
Hei ukkelit teidän vastauksethan suorastaan kohotti mun itsetuntoa ja rohkaisee ehkä tulevaisuudessa panostamaan hieman enemmän tähän kumppanin etsimiseen sitten kun se on mahdollista. Ennen koronaa olin melkoisessa suvanto-vaiheessa pitkään monien pettymysten vuoksi. Olen kyllä aika paljon muutakin kun tissien hipelöinnistä pitävä nainen ja toi ikisinkku nimike antaa musta ehkä vähän turhan onnettoman kuvan. Ihan kohtalaisen menestynyt nainen olen kaikilla muilla elämän osa-alueilla. Miesrintamalla ei vaan ole ollut onnea. Ja hei tää ketjuhan oli perustettu rintojen hyväilylle ja hyväilijöille, että jatkakaamme siitä aiheesta! Kiitos kuitenkin kaikille kivoille miehille vastauksista.