Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canada Goose? Mitään järkeä?

Vierailija
10.01.2021 |

Jollain teineillä ymmärrän näyttämisen halusta porukoiden rahoilla mutta äsken tuli ihan 50vee mammoja lenkillä kaks kpl vastaan noissa takeissa. Haluan että käsivarteni kertoo kaikille että olen niin tyhmä että laitoin tonnin talvitakkiin jota Etelä-Suomessa voi käyttää hyvänä talvena max kuukauden.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ai kuinka mukava se kuukausi onkaan pehmeän ja lämpimän takin sisällä.

Ei haittaa tuuli eikä tuisku eikä pakkaset. Itsellä ollut kohta kymmenen vuotta ja paras vaatteeni ikinä.

-viiskikymppinen

Vierailija
2/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niin epäeettinen, että en ymmärrä niiden suosiota. Tosin suurintaosaa ei kiinnosta, miten se heidän statussumbolinsa on tuotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose on mielestäni matkalla samaan suuntaan kuin North Face. Eli "urbaanit ihmiset" ovat ottaneet sen omakseen. Itse en laittaisi tonnia takkiin, jonka näkee usein rautieasemalla notkuvan "urbaanin henkilön" päällä. 

Vierailija
4/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa tuuli eikä tuisku eikä pakkaset. Itsellä ollut kohta kymmenen vuotta ja paras vaatteeni ikinä.

-viiskikymppinen

200-300 euron takit ovat tällaisia myös. Niistä vain puuttuu se logo.

Vierailija
5/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhoksen nuoret nyt ei kunnioita eläimiä mitenkään.

Vierailija
6/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta untuvatakkia voi käyttää yli puoli vuotta vuodesta, ei vain kylmimmillä keleillä. Koska se on miellyttävä kaikissa lämpötiloissa.

Vierailija
7/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan Ganada coose

Vierailija
8/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukasta untuvatakkia voi käyttää yli puoli vuotta vuodesta, ei vain kylmimmillä keleillä. Koska se on miellyttävä kaikissa lämpötiloissa.

Näyttää kyllä vähän tyhmältä painaa menemään naparetkeilijänä kun vettä tulee vaakatasossa.

Vierailija
9/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-viiskikymppinen

200-300 euron takit ovat tällaisia myös. Niistä vain puuttuu se logo.

Eikä ole. Olen kokeillut useita edullisempia merkkejä, North Face, Fjällräven ym. eikä mikään muu tunnu yhtä mukavalta ja lämpimältä päällä.

Canada Goose on ehdottomasti paras talvitakki. Ainoa harmi on hinta, mutta ei se kymmenessä vuodessa paljoa tee vuotta kohti. Ja takki on vieläkin uuden veroinen,

Vierailija
10/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ihailla brändäystä, en muista nähneeni yhtäkään lehtimainosta mutta silti on himotuista himotuin vaikkei nyt kaupassa kokeiltuna mitään poikkeuksellista laatua muihin ulkoilumerkkeihin verrattuna aistikaan.

Vierailija
11/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ulisee

Vierailija
12/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kyllä vähän tyhmältä painaa menemään naparetkeilijänä kun vettä tulee vaakatasossa.

Reps :D

Vierailija
13/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellasen tunnistaa, lukeeko merkki ISOLLA?

Vierailija
14/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävän hien tuova, kyllä.  

Vierailija
15/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viisikymppinen ja erittäin vakavasti mietin, mutten raaskinut. Luin jostain- en tiedä onko totta- ett sillä takilla et palele, mutta et myöskään hikoile kaupassa käydessä kun se on niin tekninen materiaali.  Kuulosti hyvältä.

Mitä epäeetteistä siinä on, että käyttää  liikenteessä kuolleita kojootteja takin turkiskoristeeseen? Niitä ei ole tapettu sen takia. Ainakin mä oon ymmärtänyt näin.

Vierailija
16/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellasen tunnistaa, lukeeko merkki ISOLLA?

Pyöreä jättilogo käsivarressa. Mulla on TONNIN takki.

Vierailija
17/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon viisikymppinen ja erittäin vakavasti mietin, mutten raaskinut. Luin jostain- en tiedä onko totta- ett sillä takilla et palele, mutta et myöskään hikoile kaupassa käydessä kun se on niin tekninen materiaali.  Kuulosti hyvältä.

Mitä epäeetteistä siinä on, että käyttää  liikenteessä kuolleita kojootteja takin turkiskoristeeseen? Niitä ei ole tapettu sen takia. Ainakin mä oon ymmärtänyt näin.

Onko Canada Goose siis sittenkin Canada Coyote?

Vierailija
18/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 50 v. vanha mummeli. Poikani ovat erittäin muotitietoisia ja tienaavat hyvin. Aikasempaa kun olivat mun mittasia niin perin merkkitakkeja, kenkiä, huppareita.

Nyt ovat +10-20 cm niin ei oikein onnistu. Ehkäpä näkemäsi tätsyt ovat saaneet periä kun lapsille ei enää mennyt? Ei mitenkään epätavallista.

Vierailija
19/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankin pärjää.

Vierailija
20/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ihailla brändäystä, en muista nähneeni yhtäkään lehtimainosta mutta silti on himotuista himotuin vaikkei nyt kaupassa kokeiltuna mitään poikkeuksellista laatua muihin ulkoilumerkkeihin verrattuna aistikaan.

Mua himottaa jo pelkästään sen hinnan takia. Ja netistä vähän katselin, niin kojootinkarvareunus, joka pitä kylmän viiman pois kasvoilta. Ai jai, itselle en raaski ehkä ikinä, mutta harkitsin vakavasti tyttärelle ostamista, hän ei jojottele painon kanssa niin kuin minä. Mutta käytännön syyt estivät hairahtumasta, mietin uskaltaako sitä jättää yliopistolla naulakkoon, ei tod uskalla! Hankalaa raahata takkia mukana koko ajan, vai niinkö ne nykyisin tekee kaikki?

Tsemppaiskohan se opinnoissa, jos lupaisin DI-tutkinnosta valmistujaislahjaks?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi