Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canada Goose? Mitään järkeä?

Vierailija
10.01.2021 |

Jollain teineillä ymmärrän näyttämisen halusta porukoiden rahoilla mutta äsken tuli ihan 50vee mammoja lenkillä kaks kpl vastaan noissa takeissa. Haluan että käsivarteni kertoo kaikille että olen niin tyhmä että laitoin tonnin talvitakkiin jota Etelä-Suomessa voi käyttää hyvänä talvena max kuukauden.

Kommentit (32)

Vierailija
22/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon viisikymppinen ja erittäin vakavasti mietin, mutten raaskinut. Luin jostain- en tiedä onko totta- ett sillä takilla et palele, mutta et myöskään hikoile kaupassa käydessä kun se on niin tekninen materiaali.  Kuulosti hyvältä.

Mitä epäeetteistä siinä on, että käyttää  liikenteessä kuolleita kojootteja takin turkiskoristeeseen? Niitä ei ole tapettu sen takia. Ainakin mä oon ymmärtänyt näin.

Olet ymmärtänyt väärin. Niissä takin kauluksissa roikkuu jalkaraudoilla metsästettyjä kojootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon viisikymppinen ja erittäin vakavasti mietin, mutten raaskinut. Luin jostain- en tiedä onko totta- ett sillä takilla et palele, mutta et myöskään hikoile kaupassa käydessä kun se on niin tekninen materiaali.  Kuulosti hyvältä.

Mitä epäeetteistä siinä on, että käyttää  liikenteessä kuolleita kojootteja takin turkiskoristeeseen? Niitä ei ole tapettu sen takia. Ainakin mä oon ymmärtänyt näin.

Mitä sä sekoilet? Jalkaraudoilla pyydetään. Erittäin epäinhimillinen pyydys

Vierailija
24/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nimenomaan eivät ole teknisiä, vaan enimmäkseen luonnontuotteita. Untuvaa ja kojootinkarvaa.

Kojootit ovat kyllä ihan metsästettyjä, koska kysyntää ei millään saada katettua roadkill eläimillä. Kojootin karva ei huurru pakkasessa, kun laitat hupun päähäsi ja hengitytunnelin kavojesi suojaksi. Ne tosin metsästetään ampumalla ja heti tappavilla raudoilla joka on ihan eettistä touhua.

Suosittelen ostamaan. Alle riittää lyhythihainen paita kovillakin pakkasilla. Ihan älyttömän mukava ja lämmin vaate.

Vierailija
25/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä statussymboli, huutaa OLEN ELÄINRÄÄKKÄJÄ!

https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/

Vierailija
26/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CG:n suosio on maailman suuria ihmeitä.

Vierailija
27/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nimenomaan eivät ole teknisiä, vaan enimmäkseen luonnontuotteita. Untuvaa ja kojootinkarvaa.

Kojootit ovat kyllä ihan metsästettyjä, koska kysyntää ei millään saada katettua roadkill eläimillä. Kojootin karva ei huurru pakkasessa, kun laitat hupun päähäsi ja hengitytunnelin kavojesi suojaksi. Ne tosin metsästetään ampumalla ja heti tappavilla raudoilla joka on ihan eettistä touhua.

Suosittelen ostamaan. Alle riittää lyhythihainen paita kovillakin pakkasilla. Ihan älyttömän mukava ja lämmin vaate.

Jalkarauta ei ole hetitappava. Kituvat päiviä. Jos on emo, pennut nääntyvät kuoliaaksi pesään.

Vierailija
28/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen merkilläkin on todella laadukkaita takkeja, eikä hinta yllä lähellekään CG takkia.

Juuri katsoin Partioaitassa oli vierekkäin Joutsen untuvatakki ja Fjällräven takki, Fjällräven maksoi lähes 800, vaikka sisällä oli vain vanua!! Joutsen takki monta sataa halvempi, vaikka sisälsi untuvaa.

Kullä kannattaa vähän katsoa mitä ostaa.

Vierailija
29/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniset vaatteet on monesti olleet todella haastavia. Lähinnä en ole koskaan keksinyt, miten ne laitetaan päälle. Ehheheh.

Vierailija
30/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kojootteja am mutaan kuo liaaksi maatiloilla. Jenkeissä on jopa ammattimaisia kojootinmetsä stäjiä, jotka kiertävät isoilla tiloilla ampu massa näitä tu ho- ja hai tta eläimiä. Karjankasvatuksessa aiheuttat isoja taloudellisia menetyksiä ja niitä tap ettaisiin Canada Goosen kysynnästä riippumatta samalla tavalla.

Nyt niiden turkis päästää hyödyntämään sen sijaan, että jätettäisiin maastoon mätänemään.

Luonnontuotteita on hyvä käyttää yhä enemmän sen sijaan, että tehdään muovista toimimattomia jäljennöksiä ja lisätään mikromuovin määrää ympäristössä.

Vierailija
31/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä paljon ajatuksia herättävä aihe joten jatketaan keskustelua.

Vierailija
32/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi ne koiraeläimet, joita pyydetään jalkaraudoilla sitä karvareunusta varten. Siksi mielestäni kyseinen merkki on eettisesti hyvin arveluttava. Karvareunus voi olla tekoturkista aivan hyvin tai sitä ei välttämättä tarvitse lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan