Tekoäly ei vastaa kysymykseeni siitä miten paljon maailman sähköntuotannosta kulutetaan internetin ylläpitoon!
Kommentit (10)
250-350TWh = 1% maailman sähkönkulutuksesta
On kysymyksiä mihin ei haluta vastata.
-Onko Suomi todella omavarainen sähkön suhteen, jos kaapelit katkaistaan?
Oli varmaan vihvassu-koulutettu tekoäly, niin kuin nuo järjestään tuppaa olemaan...
"Voidaan siis arvioida, että tänä päivänä internetin ylläpitoinfrastruktuurin sähkönkulutus vastaa noin 1,5-2 % globaalista sähköstä. Vuoteen 2030 mennessä osuus voi olla noin 2-3 %, riippuen kasvusta ja teknologian kehittymisestä.
Jos haluat, voin yrittää löytää erillisen arvion verkkojen ja käyttäjälaitteiden sähkönkulutuksesta, jolloin voidaan tarkemmin arvioida internetin kokonaisvaikutus sähkönkulutukseen. Haluatko sen?
T. ChatGPT"
Ihmettelen syvästi aloittajan kaltaisia tyyppejä.
Mulle se ei vastannut siihen paljonko kodeiiniä on vaarallinen yliannostus. Kysyin vain siksi kun panacodissa on kodeiiniä ja parasetamolia, eikä tekoäly suostunut myöntämään että parasetamoli on ympätty kodeiinin kanssa yhteen siksi ettei lääkettä voitaisi käyttää päihteenä ilman maksavauriota. Vastasi vain englanniksi laittamalla kehoituksen hakea apua ja kriisipuhelimen puh nron🙄😁
Ei ole olemassakaan sellaista kysymystä mihin tekoäly ei vastaisi mitään. Se on ohjelmoitu vastaamaan eikä se osaa olla vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
On kysymyksiä mihin ei haluta vastata.
-Onko Suomi todella omavarainen sähkön suhteen, jos kaapelit katkaistaan?
No minulle vastasi, iigori.
Suomen omavaraisuus sähkön suhteen on 96 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se ei vastannut siihen paljonko kodeiiniä on vaarallinen yliannostus. Kysyin vain siksi kun panacodissa on kodeiiniä ja parasetamolia, eikä tekoäly suostunut myöntämään että parasetamoli on ympätty kodeiinin kanssa yhteen siksi ettei lääkettä voitaisi käyttää päihteenä ilman maksavauriota. Vastasi vain englanniksi laittamalla kehoituksen hakea apua ja kriisipuhelimen puh nron🙄😁
Minulle vastasi. 400 mg.
Ei tuohon voi vastata tavallisellakaan älyllä. Määrittelykysymys.