Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ryppyinen on keskiverto 5kymppisen naisen kasvot?

Vierailija
23.08.2026 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keskiverrosta, mutta jos on rasvainen ja paksu ihotyyppi, ei ole ryppyjä. Joillakin voi olla haaleita juonteita otsassa tai muualla, mutta nekin näkee vain jos pistää naaman miltei peiliin kiinni. Itselläni on vain nuo hailakat juonteet otsassa. Ei ole ikinä tullut harakanvarpaita eikä nenästä suuhun juonteita. En ole teinivuosien jälkeen ottanut aurinkoa.

N49

Vierailija
2/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitänyt itsestään huolta ja ei ole huonoja elämäntapoja, ei ole välttämättä ollenkaan ryppyinen. Juonteita voi olla otsassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ikäisellä ole yleensä vielä ryppyjä. Ryppyjä on uleensä eläkeikäisillä vasta.

Kasvojen lihakset voivat viisikymppisellä jo valahtaa hamsteripusseiksi, mutta se on eri asia kuin rypyt. Se on siis minusta pahempi kuin rypyt, joten on outoa, että aina puhutaan rypyistä.

N55

Vierailija
4/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ryppyjä muualla paitsi joskus ikävästi näkyy rintavaossa

Vierailija
5/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ryppyjä. Olen aina vältellyt aurinkoa. Rasvainen iho löytyy. N48

Vierailija
6/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ryppyiset kasvot tai ryppyinen naama.

Vierailija
7/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman aurinkoa, tupakkaa, vähän alkoholia ja terveet elämäntavat niin et tiedä onko 40 + vai 50 + 

Vierailija
8/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Minulla on vain yksi ryppy, jonka päällä istun' Jeanne Calment, 122 vuotta. 

Vierailija
9/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryppyjä, on rasvainen iho.

N50

Vierailija
10/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä keskiverto-naisen ryppyjä, mutta omista kasvoista voin kertoa. Minulla on ohut ja herkkä sekaiho. Silmien alla on "naururyppyjä" eli ilmejuonteita. Silmänalusista on rasva myös kadonnut ja on tullut tummuutta. Nasolabiaalijuonteet ja "sibeliusrypyt" kulmakarvojen välissä oli jo alle nelikymppisenä. Iho ei ole poskista enää kovin kimmoisa. Näistä huolimatta iho on kauniissa kunnossa ja meikillä saa ihmeitä aikaan. Ihan hyvän näköinen olen mielestäni ikäisekseni.

Vierailija
11/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä kehutte että ei rypyn ryppyä että yhä on iho kuin vauvan peppu niin te petätte itseänne.Kyllä ikä näkyy ja sen kuuluukin näkyä. Kaikista viisikymppisistä näkee että ovat 50. Itse haluan näyttää oman ikäiseltäni, en parikymppiseltä.

N49

Vierailija
12/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä kehutte että ei rypyn ryppyä että yhä on iho kuin vauvan peppu niin te petätte itseänne.Kyllä ikä näkyy ja sen kuuluukin näkyä. Kaikista viisikymppisistä näkee että ovat 50. Itse haluan näyttää oman ikäiseltäni, en parikymppiseltä.

N49

Ei tässä kysytty; näkyykö ikä teistä? VAAN; paljonko on ryppyjä?

Minulla ei ole ryppyjä oikeastaan lainkaan, mutta ikä näkyy ns hamsteriposkina. Ne on kaikilla äitini suvun naisilla. 

N57

Vierailija
13/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollani ei ole vieläkään, vaikka on 90-vuotias. Hänelläkin on rasvainen iho.

Vierailija
14/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ryppyjä. Saman ikäiselle mieskaverille on vuoden aikana tullut paljon. 

On kuivaihoisempi. 

Vierailija
15/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ryppyjä. Saman ikäiselle mieskaverille on vuoden aikana tullut paljon. 

On kuivaihoisempi. 

Ja olemme 53v.

Vierailija
16/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ryppyjä silmänympärysiholla.

56v.

Vierailija
17/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei ihan suomea ollut kyllä mutta pääasia on että yritit. Typerää roskaa mutta parhaasi kuitenkin. =)

Vierailija
18/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v. Suht rypytön paitsi otsassa pari viivaa ja hymyillessä silmäkulmat, uusia. Nuorena en ollut auringossa. Mutta en tiedä mihin tämä etenee. Huulissa on hyvin matalia ryppyjä eri suuntiin mutta ympärillä ei.

Vierailija
19/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ikäisellä ole yleensä vielä ryppyjä. Ryppyjä on uleensä eläkeikäisillä vasta.

Kasvojen lihakset voivat viisikymppisellä jo valahtaa hamsteripusseiksi, mutta se on eri asia kuin rypyt. Se on siis minusta pahempi kuin rypyt, joten on outoa, että aina puhutaan rypyistä.

N55

juu, kannattaakin kaulaa venytellä ,sillä iholihas muuten kutistuu ja vetää kasvojen alaosaa alaspäin.

Vierailija
20/21 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniperimä ja elintavat sekä ihotyyppi vaikuttavat paljon miten kasvot vanhenevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi