Tehtiin taannoin remontti, kukaan ei kehu lopputulosta
đ
Uutta tapettia, lattia maalattu ja ovia yms, uutta (vanhaa/antiikkia siis) huonekaluakin on. MeistĂ€ tosi hieno mutta ollaan vissiin ainoat jotka on sitĂ€ mieltĂ€. âOnpa tunnelmallinenâ on vissiin positiivisin kommentti joka on saatu. Yksi sanoi ettĂ€ âhyvĂ€ tulee kun tuon katon saatte valmiiksiâ, ainoa vaan ettĂ€ se oli valmis... :D
Ja ei, ei niillÀ muiden mielipiteillÀ olekaan niin vÀliÀ. Kunhan vain tein tÀllaisen huomion.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ihme kiitoksenlypsÀjiÀ ja huomionhakuisia tyyppejÀ olette.
Niin ollaankinđ
Ap
Olen kerran kehunut kaverin kaverin asuntoa. Se oli mielestÀni jÀrkyttÀvÀn mauttomasti remontoitu kukkaboordeista pastellisÀvyihin. HÀn ylpeÀnÀ esitteli asuntoa ja kehuin kaikkea mitÀ ikinÀ vakavalla naamalla pystyin. Kaveri oli tuppisuuna, eikÀ osannut mielistellÀ. TakanapÀin keskusteltiin kuinka mauton asunto oli. Hienoa siinÀ oli se, ettÀ omistaja oli selkeÀsti ylpeÀ ja tykkÀsi. Eli just niin kuin pitÀÀkin. Ei me siellÀ asuta.
Ihmiset ovat tuollaisia. Liika kehu ylpistÀÀ:) niiltÀ mitÀÀn kannata odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Teitte sen remontin itsellenne, ette kavereillenne.
Juu u. Ap
Jos ei se remontti ollut muiden mielestÀ hieno, niin miksi pitÀisi kehua? Olisiko heidÀn siis ollut parempi valehdella sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvia, niin mÀ kehun!
Av:lle kuvia omasta kodista? Never!! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei se remontti ollut muiden mielestÀ hieno, niin miksi pitÀisi kehua? Olisiko heidÀn siis ollut parempi valehdella sinulle?
Joo olisi kiva ettÀ joku olisi kehunut. Kova työ tehtiin.
Ap
Ilmeisesti maut eivÀt kohdanneet. PÀÀasia ettÀ itse olet tyytyvÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei kehunut. Joten se siitÀ.
Makuja on kovin monenlaisia. Osa pitÀÀ vaaleista sĂ€vyistĂ€ja osa taas viihtyy Peppi PitkĂ€tossun vĂ€rimaailmoissa tai sitten Dracula linnassa đ
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti maut eivÀt kohdanneet. PÀÀasia ettÀ itse olet tyytyvÀinen.
TÀÀ on ihana. Joka aamu varsinkin meidĂ€n keittiö sykĂ€hdyttÀÀđ„°
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo ei kehunut. Joten se siitÀ.
Niin.
Ap
Millainen se teidÀn katto oikein on, kun sitÀ luultiin keskenerÀiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ollaankinđ
Ap
Mun veli on samanlainen. Rakensi taloa ja ihmetteli kun kukaan ei kÀy katsomassa kun hÀn rakentaa. MitÀ vttua...
KyllÀ kuuluisi hyviin kÀytöstapoihin kehua vaikka ei itse pitÀisi. Onko se niin kauheaa tuottaa toisille hyvÀÀ mieltÀ? Todella itsekÀstÀ kÀytöstÀ.
Harvoin remontti niin erityisen hienolta nÀyttÀÀ, ettÀ sitÀ kovin vuolaasti ylistÀisi. Riippuu toki lÀhtötilanteestakin, mutta jos esim. uusii 15 vuotta vanhat tapetit, muoti ei ole edes muuttunut niin paljoa, ettÀ muutos olisi vieraan silmÀÀn kovin hÀkellyttÀvÀ - vÀhÀn erilainen vaan.