Mies! Seurustelisitko 180 cm naisen kanssa?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Suosittu brittiläinen bloggaajanainen, yli 300 000 seuraajaa Instagramissa, joka on 188 cm pitkä ja seurustelee selvästi itseään lyhyemmän miehen kanssa. Mies on ilmeisesti 173 cm pitkä, löysin tuollaisen tiedon jostain postauksesta. Pituus oli ilmoitettu jaloissa ja tuumissa, mutta se on n 173 cm, kun ne muuttaa senteiksi.
https://www.instagram.com/zannavandijk
Tuossa yksi kuva heidän pituuserostaan. Miltä näyttää?
Kyllä toi pituusero vähän hölmöltä näyttää. Itse olen mies.
Jos naisella olisi paljon rahaa ja muuten ihan ok kunnossa. Pitäisin toki sitten muutaman parempimittaisen siinä sivussa, mutta noin muuten kyllähän se tuokin järjestely toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180-senttinen nainen, enkä kelpaa miehille. Vaikka olisi parimetrinen mies, niin ei hän mitään amatsonia halua, vaan 150-senttisen taskuvenuksen.
Ne pitkät ja raamikaat miehekkäät miehet haluavat taskuvenuksia koska se korostaa kokoeroa ja suojelija/suojeltava-asetelmaa.
Pienikokoisemmille miehille jotka jopa pitävät pitkistä naisista annat pakit, koska haluat tuntea itsesi pienemmäksi miehen rinnalla.
Klassinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Suosittu brittiläinen bloggaajanainen, yli 300 000 seuraajaa Instagramissa, joka on 188 cm pitkä ja seurustelee selvästi itseään lyhyemmän miehen kanssa. Mies on ilmeisesti 173 cm pitkä, löysin tuollaisen tiedon jostain postauksesta. Pituus oli ilmoitettu jaloissa ja tuumissa, mutta se on n 173 cm, kun ne muuttaa senteiksi.
Omiin silmiin ihan hyvältä. En tuojottele pituuseroja kuten naiset tekevät.
Kiinnostaisi kylläkin tietää miehen ammatti ja vuositulot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180-senttinen nainen, enkä kelpaa miehille. Vaikka olisi parimetrinen mies, niin ei hän mitään amatsonia halua, vaan 150-senttisen taskuvenuksen.
Ne pitkät ja raamikaat miehekkäät miehet haluavat taskuvenuksia koska se korostaa kokoeroa ja suojelija/suojeltava-asetelmaa.
Pienikokoisemmille miehille jotka jopa pitävät pitkistä naisista annat pakit, koska haluat tuntea itsesi pienemmäksi miehen rinnalla.
Klassinen tilanne.
Tästä kommentista puuttuu se suuri joukko miehiä, jotka eivät ole erityisen pitkiä, mutta haluavat silti tuntea itsensä kookkaammakis ja suojelijaksi. Eli jos 185-200cm miehet haluavat taskuvenuksen, niin 165-185cm miehet haluavat sen sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin silmiin ihan hyvältä. En tuojottele pituuseroja kuten naiset tekevät.
Kiinnostaisi kylläkin tietää miehen ammatti ja vuositulot?
"Director, Deutche bank".
Olipa yllätys.
Mikä kysymys tääki on? Ite 182 cm ja miehiä riittää. Johtuu varmaan koska kasvot nätit, ei silloin juuri pituudella merkitystä
Tieteski :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan noin pitkä nainen on koskaan löytänyt puolisoa.
Tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tilanne.
Tästä kommentista puuttuu se suuri joukko miehiä, jotka eivät ole erityisen pitkiä, mutta haluavat silti tuntea itsensä kookkaammakis ja suojelijaksi. Eli jos 185-200cm miehet haluavat taskuvenuksen, niin 165-185cm miehet haluavat sen sitäkin enemmän.
Ne miehet ovat tässä aika epäolennaisia koska eivät halua yli 180cm naista.
Olennaista on ne miehet jotka haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Brooke Shields 183 ja myös nuo edellä mainitut. Uma Thurman 183, Sigourney Weaver 182
Sigourny Weaver on lesbo ei se edes kuulu tähän kategoriaan, vaikka en uskokaan lesboihin ne on satuolentoja niin kuin joulupukki, tontut, mennikäiset jne
Vierailija kirjoitti:
Olen 182 cm ja mies 188 cm. En ole amatsoni.
Naisen tulee olla enintään 150cm pitkä.
En, sen mitä olen katsellut pitkiä naisia niin eivät näytä viehättäviltä ja niiden vartalonmuodot ova luisevia.
Geenien kannalta nappivalinta. Yhteiset lapset olisivat näyttäviä sukupuolesta riippumatta.
Pituus tuo automaattisesti arvovaltaa ja mahdollistaa parempaan asemaan pääsemisen.
En varppina, pitkillä naisilla on pitkä pimppi eikä mun nakki riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tilanne.
Ne miehet ovat tässä aika epäolennaisia koska eivät halua yli 180cm naista.
Olennaista on ne miehet jotka haluaisivat.
Olennaista on kaikki miehet. Ehdottomasti suurin osa miehistä haluaa olla se kookkaampi puolisko. Ymmärrän tuskasi.
Pakko myöntää, että 180cm pituus saattaisi olla sen verran suuri turn off, että parisuhteen vaatimaa fyysistä vetovoumaa ei syntyisi tarpeeksi.
Vaikka olenkin keskimääräistä pidempi myös itse, niin koen sirot ja pienet naiset kaikkein viehättävimpänä.
Mies 187cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 182 cm ja mies 188 cm. En ole amatsoni.
Pieniä naisia on rajallinen määrä. Jotkut miehet eivät vain pysty olemaan ilman hoivaajaa, mutta kyllä se sinut jättää kun joku taskuvenus vapautuu ja kohdalle osuu.
No mikä ettei, jos hän olisi edes normaalipainoinen ja luonneviaton.
Herra 187.