Mies! Seurustelisitko 180 cm naisen kanssa?
Kommentit (109)
En. Mutta en seurustelisi lyhyemmänkään naisen kanssa tällä hetkellä. Olen nyt keskittynyt tähän juomapuoleen, eikä naista tee mieli kuin kanuunassa, jota ei siis tule.
Melko ongelmallistahan se olisi kun olen itse vain 183 joten saattaisin näyttää jopa lyhyemmältä ja saattaisin saada ehkä lisää itsetunto ongelmia ja ehkä minusta tulisi jopa kaikille rähisevä pikkumies joka yrittää kompensoida pientä kokoaan eri tavoin.
Jos ei käytä korkkareita kauhean usein.
Joo kun nainen on vaan tusdu ja tusdit ja perse ja tarkoitettu miesten hyödykkeeksi niin ihan sama mikä oituus kunhan on himokas tussu
En
Sincc
Mä en tee nykyisin enää mitään myönnytyksiä minkään suhteen.
Mielelläni kyllä lyhyemmän kanssa, mutta mikä ettei kaunis ja hoikka 180cm kelpaisi erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ei ole väliä, kunhan on isot kiinteät tissit, piukka rako, kauniit kasvot, päärynäpylly ja vähärasvainen kroppa. 😍
Olethan itse hoikka, mutta lihaksikas, hyvä perse, paksut hiukset, 20cm ja jaksat pumpata vähintään tunnin? Semmoinen perusjampan 2 minuuttia kun ei riitä.
Kunhan pulssi tuntuu ja löytyy muitakin reikiä kuin exitonly
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ei ole väliä, kunhan on isot kiinteät tissit, piukka rako, kauniit kasvot, päärynäpylly ja vähärasvainen kroppa. 😍
Olethan itse hoikka, mutta lihaksikas, hyvä perse, paksut hiukset, 20cm ja jaksat pumpata vähintään tunnin? Semmoinen perusjampan 2 minuuttia kun ei riitä.
Kyllä hän on ja hän jaksaa jyystää monotonista pumppausta tunnin putkeen. Juuri sellaisesta pidät.
No jos se tykkää piiska leikeistä niin mikäs siinä, t.mies 167cm.
En tainne osata molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla ihan pelkästään suullisesti seurustella minkäänmittaisten tai painoisten kanssa mutta tietenki sanaton kehollinen kanssailu melkeimpä kenen tahansa 40-120-kiloisen ja 140-200cm.sen naisen kanssa voisi tekaista höperöä
Tietty, jos muuten vastaa naistoiveitani.
Typerä kysymys kun se 180 cm pitkä nainen ei ikinä huolisi tavallista 174 cm pitkää miestä.
Itse kylläkin seurustelen tasan itseni pituisen naisen kanssa. Kätevää - helppo pussailla kun suut ovat samalla korkeudella ja voimme käyttää toistemme housuja ja paitoja.
Tuolla yhdessä poistetussa viestissä joku toivoi naiselta vähärasvaista kroppaa. Miksi ihmeessä? Naisella ei pidä olla liian vähärasvainen kroppa, koska sellainen alentaa hedelmällisyyttä. Naisella kuuluukin olla kropassaan enemmän rasvaa kuin miehellä.
Olen yli 180-senttinen nainen, enkä kelpaa miehille. Vaikka olisi parimetrinen mies, niin ei hän mitään amatsonia halua, vaan 150-senttisen taskuvenuksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180-senttinen nainen, enkä kelpaa miehille. Vaikka olisi parimetrinen mies, niin ei hän mitään amatsonia halua, vaan 150-senttisen taskuvenuksen.
Häh! Jopa lyhyet miehet ovat 180-senttisten perään.
Pojan tyttöystävä tuli viikko sitten ensimmäistä kertaa käymään ja oli varmaan 180 cm hyvin hoikka ja upea vartalo. Olin ihan ihmeissäni. Pitkä on kyllä poikakin.
Suosittu brittiläinen bloggaajanainen, yli 300 000 seuraajaa Instagramissa, joka on 188 cm pitkä ja seurustelee selvästi itseään lyhyemmän miehen kanssa. Mies on ilmeisesti 173 cm pitkä, löysin tuollaisen tiedon jostain postauksesta. Pituus oli ilmoitettu jaloissa ja tuumissa, mutta se on n 173 cm, kun ne muuttaa senteiksi.
https://www.instagram.com/zannavandijk
Tuossa yksi kuva heidän pituuserostaan. Miltä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yhdessä poistetussa viestissä joku toivoi naiselta vähärasvaista kroppaa. Miksi ihmeessä? Naisella ei pidä olla liian vähärasvainen kroppa, koska sellainen alentaa hedelmällisyyttä. Naisella kuuluukin olla kropassaan enemmän rasvaa kuin miehellä.
Ehkä olisi helpompi näyttää kuvia ns. vähärasvaisista ja hoikista, niin ymmärtäisit. Se, että rasvaa on kohtuullinen määrä, ei tarkoita 20kg ylipainoa, niin kuin moni tuntuu kuvittelevan terveellisen rasvan määrän olevan.
Mä oon 184 ja kyllä, aina on ollut samaa pituusluokkaa ja pidempiä miehiä tarjolla. Ja olen sitä vanhempaa ikäluokkaa eli 52v. Harvoin näen ikäisiäni näin pitkiä naisia, nuoria kylläkin!