Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaatopaikat/kierrätyskeskukset täyttyvät puhelinpöydistä, cd-telineistä, vitriinikaapeista, tv-tasoista. Entä mitä heitetään pois 20 vuoden päästä?

Vierailija
10.01.2021 |

Mitkä tämän hetken huonekalut on ongelmajätettä tulevaisuudessa? Veikkauksia?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin laitetaan vahvistin, pelikonsolit, olohuoneen kuusnelonen ym. vermeet jos tv-taso heivataan mäelle, kiinnitetään seinään?

Ei mitään lisättävää. Joku paska soundbarkin vaatii jonkun tason, vaikka häviää 100-0 kunnon vahvistimelle ja kaiuttimille.

Vierailija
82/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelituolit

Miksi? Kaikilla tuntemillani miehillä on kallis pöytäkone pelaamiseen, pelipöytä sekä pelituoli. Mitä tulee tilalle?  

Tunnetko miehiä vai keskenkasvuisia....en tunne yhtään miestä jolla on joku tuollainen viritelmä...poikia kylläkin. Ehkä niistä pojista tulee sellaisia, jolleivät miehisty

Minulla on, paitsi pelituoli uupuu enkä sellaista halua. Olen nainen ja pelikone sijaitsee työhuoneessani, poissa näkyviltä.

Joo,olen itsekkin vanhempi nainen ja monenlaista pelikonetta löytyy kuin myös pelitietokone..mutta onhan ne pelituolit järkyttävän rumia. Kyllä se perse ihan tavallista tuolia kestää kun sen koneen edessä nököttää. Noita tuolia näkee enemmänkin teineillä ja joillain parikymppisillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin ns. pelituolia työtuoliksi, mutta päädyin käytettyyn kinnarpsiin. Onhan niiden ulkonäkö aika lol, mutta se olisi sopinut hyvin minulle. M39

Vierailija
84/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Keittiön kattovalaisimet jotka näyttävät Ramirentin työmaavalaisimilta

- Viinipullotelineet koska tulee kieltolaki

- Kissojen kiipeilytelineet koska kissat viedään margariinitehtaalle

- Tankotanssitangot koska epäsiveellisiä

Ellet puhu balettitangoista(oikeista tanssitangoista) niin kyllä ne strippitankoja ovat. Ja kuka hemmetti haluaa sellaisen himaansa ellei ole alalla, aivan sama mitä te "voimaantujat" väitätte: p 

Vierailija
85/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että tavaroissa se tulee olemaan designed in Finland - made in halpamaan hikipaja -tyyppinen keramiikka ja lasi. Kohta joka paikka pursuaa arvotonta muumimukia, teemaa ja tuikkukippoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi