Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vain isompaa..

Vierailija
02.08.2006 |

Jo lukemattomia kertoja on miehet kirjoittaneet haluavansa isompaa kalua itselleen. Toki on sanottava, että jos miehellä on " vain" 10-12 mittainen pätkä housussa ja sekin juhlakunnossa mitattuna, voi naisella nautinnon saanti olla vähän niin ja näin. Mutta normaali koko toimii parhaiten.

Itselläni on " kookas" (mittoja en kerro). Edellinen naisystävä valitteli että paikat tulee helläksi joka rakastelu kerran jälkeen. Nykyinen valittelee sitä samaa ja itse täytyy olla todella varovainen ettei esim. riehaannu. Silloin sattuu. Molemmat naiset ovat ns. normaaleja, eli ei heillä ole sen pienemmät paikat kuin muillakaan.

Joskus olisi vain kiva rakastella noin niinkuin tosissaan, sydämmensä kyllyydestä... varmaan hevosen kanssa :(

Myöhemmin olen sitten oppinut säätelemään kalun kokoa lähinnä sillä että koetan olla itse kiihottumatta liiemmin itse rakastelussa. Laukeaminen sitten hoidettu vaimon puolelta käsin.

Tästä aiheesta en ole lukenut että olisi muilla ollut pahemmin ongelmia.

Näinköhän on?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus on sitten toinen juttu, ja se sitten on kai yksilöllistä mikä kenellekin riittää.

Vierailija
22/22 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sit tiedetään jo sekin,mitä micillä on housuissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme