Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
05.06.2009 |

Voiko naisen raskaus tehdä hänestä seksuaalisesti jotenkin luotaantyöntävän?Miehellä jatkuvia erektiohäiriöitä eikä mistään meinaa enää tulla mitään.Mulla kuitenkin halut kuten ennen.muutenkin koko hellyys näyttää kadonneen.Oiskohan sillä toinen mahdollisesti?

Nainen rv 30+

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet säikähtävät ja häiriintyvät vauvasta, kysymys ei ehkä niinkään ole siitä että raskaana oleva puoliso koettaisiin luotaantyöntävänä vaan että pelätään vauvalle tapahtuvan jotain. Tai muuten sen kolmannen pyörän läsnäolo tuntuu hankalalta.

Itseäni raskaus ei häirinnyt mitenkään, minusta raskaan oleva vaimoni oli erittäinkin haluttava ja meillä oli raskausaikoina seksiä ihan normaalisti, loppuun asti. Asentoja piti tietenkin miettiä.

Vierailija
2/8 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan hiukan hätkähtäneeni kun ihan raskauden loppuaikana vaimoa sormettaessa tunsin vauvan pään. Eipä siinä sitten tosin muuta kuin siirryin hiukka varovaisempiin asentoihin.

M33

Ps. Vaimo muisteli eilen (kun maattiin seksin jälkeen alasti sängyllä) että raskaana seksi oli poikkeuksellisen mahtavaa; erityisesti takaapäin pantaessa orkku oli kuulemma mieletön ja tuli todella helposti. Ne on ne hormonit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt viimeisilläni ja mieheni on seksiä varonut jo yli kuukauden... olen asiaa moneen otteeseen kysynyt miten mieheni pärjää koska meillä on ollut aikaisemmin aktiivinen ja hyvin tyydyttävä seksielämä. Asia häiritsee minua kun väistämättä tuntuu että se johtuu minusta, vaikkakin tiedän olevani erittäin viehättävä ja hoikka raskaudesta huolimatta. Ehkä tätä on nyt turhaa edes märehtiä, sillä hänen puoleltaan muutoin hellyyden ja huomion osoitukset eivät ole vähentyneet ja hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.

kohta äiti 30 v.

Vierailija
4/8 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin! Raskaanaoleva nainen, varsinkin oma rakas, on erittäin eroottinen ja jopa seksikäs. Seksi on yleensä odotusaikana aivan mahtavaa koska yleensä molemmat ovat onnellisia ja tuntevat tietysti "vetoa" toisiinsa aivan erityisestä syystä. Mies voi aluksi tosiaan olla hieman epävarma siitä että, onko soveliasta "haluta" raskaana olevaa kumppaniaan ja lisäksi pelätä että aiheuttaa tulevalle lapselle jotain fyysistä vahinkoa rakastellessaan. Uskoisin että mies siitä taas herää seksuaalisestikin kun hänelle kertoo avoimesti mistä on kysymys ja sanoo vaikka suoraan että; "panettaa ihan h*lv*tisti!". Vähän malttia niin kyllä se mies taas on kohta kovana! sg

Vierailija
5/8 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotetaan esikoista (37 vko) ja seksiä on ainakin riittämiin ;) siis vaimoni tekee koko ajan mieli seksiä - varsinkin peppuseksiä, joka ei häntä ennen odotusaikaa niin paljon kiinnostanut. Minä yritän parastani, mutta en kyllä jaksa niin usein kuin vaimoni toivoisi. Nuolen ja sauvalla autan kyllä hänelle orgasmin aina kun hän haluaa. Hän kuulemma kaiken tämän lisäski masturboi päivittäin kun olen töissä. Minusta vaimo on seksikäs pakkaus oikeastaan nyt vielä enemmän kuin ennen raskautta. M 33

Vierailija
6/8 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää nyt oli kai miehille tarkoitettu, mutta tuo edellinen oli ihan kuin mun miehen kirjoittama. seksiä tekee mieli koko ajan vaikka viikkoja jo 38 takana. mies on ihan helisemässä, mutta niin sanotusti "panee parastaan". mua kiinnostaa kans eniten peppuseksi, josta kyllä tykkäsin jo ennen odotusta. omassa kivassakin sauva surisee usein pyllyssä. no, ei tää enää kauan kestä. nautitaan nyt kun vielä tekee mieli.

Vierailija
7/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva vaimo on seksikäs ja haluttava. Raskaus vaan lähes tappoi koko intiimin puolen suhteesta. Jo kuudetta vuotta kärvistelyä. No, kohta sitä kai seestyy ja osaa olla murehtimatta asiaa.

Vierailija
8/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostanut tippaakaan. Kun raskaus tuo muijan kroppaan 30 lisäkiloa, niin ei ole seksi ensimmäisenä mielessä, jos nainen painaa loppuodotuksessa 98 kiloa, kun normaalisti vain 60 ja risat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi