Muistatteko Omenapuun Helsingin Citykäytävässä? Kävittekö siellä koskaan?
Minä kävin ehkä pari kertaa. Olin nuori. Sehän lopetettiin tässä joitakin vuosia sitten, milloin mahtoi olla.
Vanhaa Helsinkiä. Silloin oli vielä Carrollskin Citykäytävässä.
Kommentit (34)
Äitini kävi siellä joskus, kehui että oli hyvää "tavallista" ruokaa.
Joo. Käytiin pari kertaa. Oli täällä Turussakin tunnettu se Helsingin Omenapuu.
Kävin muutaman kerran. Ihan ok ketjuravintola.
Oli joskus vähän tapana ennen kun lähettiin Lappiin siinä pääsiäisen aikoihin vuodesta toiseen autot junassa.
Kävi viimeisellä reissulla varmaan joskus 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli ihana brunssi.
Sama! Käytiin aika usein siellä brunssilla. Pianisti soitti pianoa siellä ravintolasalissa :)
Brunssilla muutamia kertoja. Hyvät muistot!
Kävin aina parsa-viikoilla syömässä pippuripihvin ja tuoretta parsaa. Oli todella hyvää.
Kun mä olin lapsi, kävin aina tätini kanssa siellä, kun kävin Helsingissä. Söin yleensä pitsaa ja banaaniveneen, tätini otti aina jälkiruuaksi jäätelökahvin. Joskus käytiin muistaakseni brunssillakin. Tämä oli 80-lukua ja 90-luvun alkua. Sitten joskus myöhemmin, kun asuin itsekin Helsingissä, kaverini oli Alkossa kesätöissä ja käytiin hänen lounareillaan pari kertaa siellä syömässä. Oli muuten hyvä lounas.
Ensimmäisen pitsani söin siellä, maailman paras kinkkupitsa. Ei kitään kinkkumössöä vaan ohuita kinkkusuivuja, ihanan rapeaa.
Yhtenä uutena vuotena oltiin syömässä siellä. Haluttiin jotain erikoista.
Kävin siellä äidin kanssa kerran lounaalla. Muistan vaan, että murjotin, koska en ollut päässyt lääkikseen. Vuosi oli 1981.
Yhden opiskelukaverin kanssa kävin ja otimme kanakori-nimiset annokset. Ihan hyvää oli. Vuosi taisi olla 1986.
Joo