Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia painopetosta

Vierailija
09.01.2021 |

Kerro tykkäsitkö vai jäikö käyttämättä. Mihin auttoi ja mihin ei? Hyvät ja huonot puolet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitoista. En osas enää näköjään edes kirjoittaa.

Vierailija
2/7 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 135 eukkoa hukkaan ja selvisi, että mulla on huono verenkierto jaloissa. Ei siis sovi sellaiselle, jolla huono verenkierto. Jalkoihin sattuu, kun se peitto on päällä. Ja ainakin se 7kg peitto on liian painava, sitä ei vaan potkase pois jalkojen päältä. Sellainen vanhanaikainen mummolatäkki riittäis mulle. Ne on sopivan painavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Nukkuminen rauhoittunut. Kannattaa hankkia kerralla kunnollinen. Ei niitä veluurimalleja vaan sellainen minkä saa pestä 60° kuten muutkin petivaatteet.

Tietysti jos on jotain terveysongelmia niin kuin mainittu verenkierto jaloissa, kannattaa selvittää sopiiko. Muuten suosittelen ehdottomasti.

Vierailija
4/7 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma

Vierailija
5/7 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella tyytyväinen. Ainoa ongelma on se, että nukun liiankin hyvin eli siis vaikea herätä aamulla :D Sen vuoksi käytän peittoa jonkun aikaa ennen nukkumaan menoa tai jos ei tarvii aamulla herätä tiettyyn aikaan.

Vierailija
6/7 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painopeitto on viileä. Jos muutenkin palelet, saatat tarvita esim jaloille toisen peiton. Tosin kokemusta ei ole niistä, missä päällinen keinokuitua. Ehkä ne hiostaa

Vierailija
7/7 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painopeitto on viileä. Jos muutenkin palelet, saatat tarvita esim jaloille toisen peiton. Tosin kokemusta ei ole niistä, missä päällinen keinokuitua. Ehkä ne hiostaa

Tarvitsisin viileän mallin, koska on vähän vaihtarioireita. Minkämerkkinen ja - painoinen peitto sinulla on? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi