Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tapailun ja seurustelun ero?

Vierailija
09.01.2021 |

Niin, missä kulkee raja? Tapailu on varmaan astetta vähemmän vakavaa ja edeltää seurustelua (?), mutta milloin tapailusuhde muuttuu seurusteluksi?

Kommentit (370)

Vierailija
301/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tuohon romanssi kysymykseeni, onko se miehen puolelta vain sivistynyt ja sofistikoituneen taiteellinen tapa ehdottaa villiä seksiä jonkin aikaa? jos siihen kuuluvat syvälliset keskustelut niin itse kyllä siinä tapauksessa mitä luultavimin vähintään ihastunut kiinnyn tai jopa rakastun mieheen.

mitä eroa on romanssilla ja seksisuhteella?

Vierailija
302/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romansseista kirjoitti:

Miten suhtaudun mieheen, joka ehdottaa meille romanssia?

Olen kiinnostunut miehestä ihmisenä ja tunnen vetoa häneen, mutta olen myös herkkä sielu enkä halua oletettuja sydänsuruja .

Jos koemme jotain hullaannuttavan ihanaa miten pääsen ylitse, kun mies on saanut haluamansa ja haluaakin lopettaa romanssin? onko palstalaisilla kokemuksia romansseista? missä tapaillaan , hullutellaan rakastellaan ja unelmoidaan ja annetaan reaalimaailman valua läpi vaaleanpunaisen hötön? missä linnoittaudutaan sänkyyn viikoksi? Kauan romanssit kestävät? miten pääsitte ylitse? kysymyksiä kysymyksiä :)

Ok, mutta jos miehellä perhe niin ei kannata nähdä vaivaa. Ero on raateleva kokemus kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romansseista kirjoitti:

Miten suhtaudun mieheen, joka ehdottaa meille romanssia?

Olen kiinnostunut miehestä ihmisenä ja tunnen vetoa häneen, mutta olen myös herkkä sielu enkä halua oletettuja sydänsuruja .

Jos koemme jotain hullaannuttavan ihanaa miten pääsen ylitse, kun mies on saanut haluamansa ja haluaakin lopettaa romanssin? onko palstalaisilla kokemuksia romansseista? missä tapaillaan , hullutellaan rakastellaan ja unelmoidaan ja annetaan reaalimaailman valua läpi vaaleanpunaisen hötön? missä linnoittaudutaan sänkyyn viikoksi? Kauan romanssit kestävät? miten pääsitte ylitse? kysymyksiä kysymyksiä :)

Ok, mutta jos miehellä perhe niin ei kannata nähdä vaivaa. Ero on raateleva kokemus kaikille.

Ei, kun mies on vapaa. En sotkeudu perheellisiin millään tavalla. Toki romanssi kiinnostelee, mutta mies on hieman vanhempi ja aika kala vedessä ja minä hieman nuorempi ja ehkä kokemattomampi, toki on jotain kokemusta itselläkin. no täytyy ratkaista tämä jotenkin tässä. olen välillä niin solmussa itseni kanssa, että pelkään onnea. ehkä se voisikin olla hyvä kokemus. kumpikin on vapaita ja naimattomia. mies yrittää hurmata kovasti ja kukaan ei ole tavoitellut minua koskaan kuten hän. lirkuttelee ihan kaiken ja syvyys vaihtelee romanssin ehdotelusta naimisiin menoon ja siltä pohjalta. olen vähän hämmentynyt :)

miten te miehet yritätte saada naisen jos olette kovin ihastuneita? onko ns kaikki aseet käytössä sodassa ja rakkaudessa? olen ollut sinkkuna pitkään joten vähän hakusessa tämä tilanne.

Vierailija
304/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen pokaan ja aloitan romanssin.  tai annan pokata itseni. päätin tämän ihan itse. jee-

Vierailija
305/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaillessa pannaan muitakin. Seurustellessa vain mies panee enää muita.

On olemassa naisia, jotka eivät tapaillessa pane muita eivätkä välttämättä sitä tapailumiestäkään ennen kuin seurustellaan oikeasti ja halutaan olla yhdessä. Eivätkä kaikki naiset sinkkunakaan harrasta mitään irtopanoja. Itse esimerkiksi olen tällainen ja tiedän muitakin kaltaisiani naisia, ovat fiksummasta päästä naissukupuolen edustajista.

Vierailija
306/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailussa kevennetään vain kuormaa/heitetään rojut mutta seurustelussa ehkä viedään roskat ja siivotaankin yhdessä ?

Vierailija
307/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapailu muuttuu tappeluksi.

Vierailija
308/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappailla voi esim. tamponikauppiaita tai Zamboni-kuskeja. Yhteiseksi ajanvietteeksi soppii mattojen tamppaus. Toisen kääriminen mattoon olisi liian intiimiä, ja jätesäkkiin taas epäilyttävää.

Seurustella voi seuraintalolla, seurahuoneella tai seurakunnassa. Seurustellessa tulee osata rytmittää puhumista ja kuuntelemista. Seurustellessa pitää esiintyä edukseen: miellyttävänä, seurallisena, iloisena, kiinnostuneena, kuuntelevana, myötäelävänä ja hymyilevänä. Tämä tehtävä voi muodostua työlääksi, jos seurustelu jatkuu kovin pitkään. Seurustelun aikaista seuranhakupalvelun käyttöä tulee välttää.

Vierailija
309/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailussa pikapanot, seurustelussa seksiä.

Vierailija
310/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on panosuhde, missä ollaan sinun kanssasi niin kauan, kunnes löytyy parempi emäntä.

Vierailija
311/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikivi on tyypillinen positiivisen käänteen firma. Q3/2021 liikevaihto kasvoi 20,3 %. Tilauskantahan kasvoi Q3/2021 48 %:a, mikä enteilee hyvää.

Tulikiven käyttökate (rullaava 12 kk):

Q3/19 6,6 %

Q3/20 11,8 %

Q3/21 16,6 %

Käytän tässä käyttökatetta, koska Tulikiven investoinnit ja suuret poistot ovat vihdoin loppuneet ja voidaan alkaa nauttimaan työn tuloksista.

Vierailija
312/370 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
313/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaaminen on vakavaa puuhaa. Siinä arvioidaan toisen pituus, paino ja pankkitili jotta tultaisiin vakuuttuneiksi että sen kanssa kannattaa mennä jopa papin eteen lupailemaan tahtomista. Tapailu on kevytkenkäisten hommaa. Otetaan irti mitä toisesta saadaan, jonakin päivänä se loppuu kuitenkin eikä käteen jää mitään. Mutta ei se mitään, seuraava sisään!

Vierailija
314/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaillessa pillua tai munaa saa monesta osoitteesta. Seurustellessa mielellään vaan yhdestä.

Vierailija
315/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailussa nähdään harvoin.

Seurustellessa usein.

Tapailee pari kuukautta noin kerran tai kaksi kahteen viikkoon ja jos se siitä syvenee, yhdessa sovitaan seurustelusta.

Vierailija
316/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailussa nähdään harvoin.

Seurustellessa usein.

Tapailee pari kuukautta noin kerran tai kaksi kahteen viikkoon ja jos se siitä syvenee, yhdessa sovitaan seurustelusta.

Tapaamistiheys ei ole olennaista vaan vain se sopiminen. Itse en haluaisi nähdä kertaa viikossa useammin, vaikka seurusteltaisi kymmenettä vuotta.

Vierailija
317/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu = voi kutsua toista poikaystäväksi/tyttöystäväkin

Tapailu = epävarmaa, tutustumisvaihe

Vierailija
318/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailen erästä miestä. Nukumme yhdessä, pussailemme jne. Molemmat ovat hieman ihastuneita toisiinsa, mutta emme seurustele.

Vierailija
319/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailen erästä miestä. Nukumme yhdessä, pussailemme jne. Molemmat ovat hieman ihastuneita toisiinsa, mutta emme seurustele.

Kätevä ratkaisu. itselläni on miesystävä  siis miespuolinen kaveri ,joka jeesii kodin pikkutöissä ja olemme myös hieman ihastuneita toisimme ja pussailemme halailemme. olen kyllä vähän ymmälläni mitä tämä on kun en minä yleensä kavereiden kanssa pussaile. ei mulla ole vahvoja tunteita koska mies ei ole mikään poikaystäväunelma, tulee ja menee miten huvittaa eikä aikataulut koskaan pidä. jos hän vähän ryhdistäytyisi voisimme katsoa olisiko tässä mitään aineksi mihinkään

Vierailija
320/370 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumieheltä otetaan áhŧéríin. Seurustellessa ehkä vielä välillä mutta avo-/avioliitossa ei enää koskaan.

Mulla kyllä toisinpäin. Jos en löydä koskaan kumppania, niin jää seksifantasiat ja tuhmimmat jutut toteuttamatta kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi