Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki haluaa muuttaa Helsinkiin?

Rami Hesa
09.01.2021 |

Mitä syitä taustalla? Miksi etenkin nuoret ryntäävät Hesaan? Mikä on pielessä muualla, kun haluavat muuttaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki itseni ikäiset naiset tuntuu haluavan muuttaa pk-seudulle. Ihan sama onko siellä tuttuja, sukulaisia tai töitä. Kukaan ei ole osannut sanoa miksi juuri pk-seudulle muuta kuin sanomalla: Nokun se on ainoa isompi paikka Suomessa. Miksi pitää olla isompi paikka? Suurin osa näistä naisista ei edes käy viihteellä ulkona tms, ulkoiluttavat koiriaan sitten betonilähiössä.

Itse muutin Espooseen töiden vuoksi (emännän ja omien), mutta kokoajan selaan töitä ja asuntoja maaseudulta.

Kuka järkevä 30v tai vanhempi haluaa/jaksaa olla kokoajan kaupungin vilskeessä?

Itse ainakin haluan talon isolla pihalla ja luonnon läheltä missä on kiva itse liikkua ja ulkoiluttaa koiria.

Ehkä off topiccina, mutta onko kukaan miettinyt korrelaatiota nuorten naisten (alle 30v) järkyttävästi lisääntyneen masentuneisuuden ja kaupungistumisen välillä..?

Asut Espoossa ja puhut kaupungin vilskeestä? Nyt en ymmärrä.

Terveiset Stadin keskustasta.

Vierailija
22/25 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä paikkakunnilla on liikaa kyräilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hesaan.

Vierailija
24/25 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki itseni ikäiset naiset tuntuu haluavan muuttaa pk-seudulle. Ihan sama onko siellä tuttuja, sukulaisia tai töitä. Kukaan ei ole osannut sanoa miksi juuri pk-seudulle muuta kuin sanomalla: Nokun se on ainoa isompi paikka Suomessa. Miksi pitää olla isompi paikka? Suurin osa näistä naisista ei edes käy viihteellä ulkona tms, ulkoiluttavat koiriaan sitten betonilähiössä.

Itse muutin Espooseen töiden vuoksi (emännän ja omien), mutta kokoajan selaan töitä ja asuntoja maaseudulta.

Itse ainakin haluan talon isolla pihalla ja luonnon läheltä missä on kiva itse liikkua ja ulkoiluttaa koiria.

Ehkä off topiccina, mutta onko kukaan miettinyt korrelaatiota nuorten naisten (alle 30v) järkyttävästi lisääntyneen masentuneisuuden ja kaupungistumisen välillä..?

Maalla naisille on vähemmän mielekästä tekemistä. Ne viihtyy, jotka tykkää tehdä perinteisiä miesten juttuja.

Miesten jutuista en välitä pätkääkään mutta viihdyn kyllä maaseudulla, no tästä on lähimpään pikkukaupunkiin 5 km mutta olen metsän ja peltojen ympäröimänä. Oikein kivasti löytyy mielekästä tekemistä, itsestään se on kiinni eikä paikkakunnasta.

Vierailija
25/25 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asut Espoossa ja puhut kaupungin vilskeestä? Nyt en ymmärrä.

Terveiset Stadin keskustasta.

Puhe oli yleisesti Helsingistä/pk-seudusta.

#sisällönymmärrys