Ennustaja paikalla - kysykää mieltäpainavia kysymyksiä!
Kommentit (89)
Minulla on hyvä mies, mutta en jaksa hänen epäselvää kuviota lapseen ja exään liittyen. Tuleeko tähän muutos vai eroammeko asian takia?
Noituus on syntiä joten polta grillissä noitakalut amuletti kirjat patsaat sormukset pentagrammit myös budhakirjat.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko minulle yksityisviestillä tämän päivän lottokierroksen 7 oikein numerot?
En osallistu uhkapeleihin
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan töitä?
Tuskin menee kauaa, puhutaan kuukausista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä mies, mutta en jaksa hänen epäselvää kuviota lapseen ja exään liittyen. Tuleeko tähän muutos vai eroammeko asian takia?
Ellette ratkaise asiaa läpikotaisesti, uskon että kyllästyt ennemmin ja myöhemmin ja päätät jatkaa eteenpäin. Pallo on nyt sinulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko minulle yksityisviestillä tämän päivän lottokierroksen 7 oikein numerot?
En osallistu uhkapeleihin
Ei se ole uhkapeliä jos numerot on ennustettu valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Saanko uusia ystäviä?
Saat mutta tämä vaatii omaa aktiivisuuttasi. Ole avoin uusille kokemuksille ja ihmissuhteille
Vierailija kirjoitti:
Milloin kohtaan elämänkumppanin?
Uskon että tovi saattaa vierähtää, mutta tiedä, että se on lopulta kaiken odotuksen arvoista
Mitä oikein teen lapseni kanssa? Tuleeko hänelle vielä hyvä elämä?
Palaanko vielä yhteen aiemman tapailukumppanini kanssa? Vai onko se lopullisesti ohi? Voinko enää löytää hyvää suhdetta?
Minkälainen tulee minulle tästä vuodesta?
Viime vuosi kohteli minua kovin ottein! Miten asiat näyttäytyvät vuonna 2021 osaltani? Onko mies suuttunut ja haluaako selvittää asioita enää kanssani? Koska eräs virallinen asia tulee käsittelyyn ja näkyykö aiheesta jotain muita? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein teen lapseni kanssa? Tuleeko hänelle vielä hyvä elämä?
Hae apua jos sinusta tuntuu ettet välttämättä jaksa. Hän elää vielä hyvän elämän, mutta vaatii tukea eri vaiheissa
Vierailija kirjoitti:
Palaanko vielä yhteen aiemman tapailukumppanini kanssa? Vai onko se lopullisesti ohi? Voinko enää löytää hyvää suhdetta?
Uskon että palaatte vielä yhteen, on teistä molemmista kiinni pyrittekö ratkaisemaan yhdessä ne ongelmat mihin suhde viime kerralla päättyi
Uupunut kirjoitti:
Minkälainen tulee minulle tästä vuodesta?
Antoisa, voit odottaa onnea monella eri elämän osa-alueella
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosi kohteli minua kovin ottein! Miten asiat näyttäytyvät vuonna 2021 osaltani? Onko mies suuttunut ja haluaako selvittää asioita enää kanssani? Koska eräs virallinen asia tulee käsittelyyn ja näkyykö aiheesta jotain muita? Kiitos.
Tämä vuosi tulee olemaan parempi kuin viime vuosi, vaikka joitakin yksittäisiä menetyksiä ja takapakkeja saattaa olla näkyvissä. Voi olla, että on hyvä osoittaa miehelle kuinka paljon hänestä välität mikäli itse haluat suhteen takaisin. Uskon, että asiasi tulee käsittelyyn lähikuukausina mutta tässä on paljon hajontaa
Ennusta mitä ajattelen kysyä ja vastaa siihen
Milloin saan töitä?