Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin olevani jännänainen

Vierailija
09.01.2021 |

Harrastan fitnessiä, olen hoikka ja siro. Minulla on isot silmät ja luonnostaan täyteläiset huulet (aina luullaan että on täytetty) platinan vaalea tukka.

DD-kupin rinnat (on silarit) ja ripsien pidennykset, itseruskettavaa.

Kauniiksi kehutaan viikottain, juuri eilen töissä minua kehuttiin kauniiksi.

Lähes kaikki deitit ovat ihastuneet, 99% miehistä olisivat haluneet suhteen.

Käytän miehiä hyväksi, olen deittaillut juristia Kämpissä ja hän maksoi kaikki, olisi halunut, ihastu, ja olen deittaillut komeaa pankkiiria , hänkin maksoi kaikki,

Treffaan miehiä härskisti koska saan huomiota ja ilmaiset tarjottavat.

Miehet on niin tyhmiä. Jos on seksikäs nainen, niiden pää pehmeää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat narsistilta tai antisossulta.

Vierailija
22/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taisi tuksukin olla aikoinaan. Pian katoaa maallinen maine ja kunnia sekä muu, kun odottaa avoimena haudan suu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia on hyvä aina välillä lukea, kun erehtyy ajattelemaan, että josko sitä itsekin vielä joskus jotain. Se on siis todellakin niin, että joitakin isketään koko ajan ja toisia ei ikinä.

Vierailija
24/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Kylläpä nyt onkin jännittävää🙄

Kuulostat vähän yksinkertaiselta pissikseltä.

Harrastat älyllisesti kevyitä sarjoja, peiliin tuijottamista ja miesten miellyttämistä.

Lempijuoma lämmin keskari, lempiruoka pakastepizza. Kuukauden vikalla viikolla

tili tyhjänä. Mietit millä sä nyt maksat ripsihuollon.

Vierailija
25/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kaikin puolin upean miehen olemalla just päinvastainen tuon aloittajan kanssa. Vaatimaton ja luonnollinen ja sellainen, joka ei ole itseään täynnä. Mies sanoi että noita aloittajan kaltaisia naisia on vaikka kuinka paljon nykyään ja monet miehet haluavat heidät vain sänkyseuraksi vaikka ehkä lupailevatkin muuta. Aloittajan ei kannattaisi olla sellaisesta ihan kauhean ylpeä..

Vierailija
26/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, oletetaan että olet jännänainen. Onko se siis ylpeyden aihe?

"Perheenäiti ylpeilee siveydestään, ilotyttö auliista luonnostaan" (Mika Waltari)

Vierailija
27/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia on hyvä aina välillä lukea, kun erehtyy ajattelemaan, että josko sitä itsekin vielä joskus jotain. Se on siis todellakin niin, että joitakin isketään koko ajan ja toisia ei ikinä.

Sama kuin miehissäkin. Joidenkin mukaan lähtisi kaikki, ja toisia ei edes pidetä miehinä.

Vierailija
28/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlainen nuorena. Hetken se vain kestää ja sitten olet tyhjän päällä.

Vierailija
29/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa saanut paljon kateellisia kommentteja naisilta.

Vierailija
30/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehnoja nuo saamasi edut on olleet. Illallinen Kämpissä? Joo, tiedän paikan, olen majoittunut ja syönyt siellä. Jos seura on huonoa, niin ei tuo itsessään mitään antaisi.

Vierailija
31/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja ja juomia?! Saisit tuosta helposti ammatin joko seuralaisena tai äveriään äijän kotirouvana. Tällä hetkellä tyydyt almuihin 😶

Vierailija
32/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin hieno nainen. Toivottavasti tykkäät sänky leikeistä.

Vierailija
33/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin naapurin mummot tarjoo jäätelöä vaikka oon mies. Sitä ei taida kyl kestää kauaa, jos kupsahtaa.

Vierailija
34/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmenee toisinkin päin. kinuskiksi.

Vierailija
35/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekkin naapurin mummot tarjoo jäätelöä vaikka oon mies. Sitä ei taida kyl kestää kauaa, jos kupsahtaa.

Joo. Mun mies on kanssa mummojen suosikki. Leipovat sille pullaa ja leipää. Leipä varsinkin on tosi hyvää.

Vierailija
36/40 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmenee toisinkin päin. kinuskiksi.

Vierailija
37/40 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäpä siinä jos tuollainen elämä on sitä mitä sinä haluat. Kai tuo tuntuu kummallisesta vaihtokaupalta minusta, sillä en arvota huomiota ja ravintolaruokaa ja -juomaa niin korkealle, että viitsisin niiden takia sinnitellä iltaa huonossa seurassa tai harrastaa seksiä epäkiinnostavan miehen kanssa. Mutta jokainen tyylillään.

Opiskeluaikaan sinkkuna kävin matalalla kynnyksellä treffeillä viikottain, koska olin köyhä ja oli kiva syödä ja juoda ravintolassa. Mutta, en myöskään antanut ymmärtää sen enempää enkä jaksaisi samaa rallia enää nyt 35-vuotiaana.

Vierailija
38/40 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platina tukka ja silarit kuulostavat aika yök. Ja olet todennäköisesti aivan liian vanha minulle. Et saisi minua, sori.

Vierailija
39/40 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ylimielinen hyväksikäyttäjä, oletko vielä ylpeä siitä?

Vierailija
40/40 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänaiset liikkuu valitettavan usein huumepiireissä. Seksiä vastaan saavat päiväannoksensa ja näin heitä käytetään seksuaalisesti hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän