Miesystävä teki "hauskan pilan" ja veti tuolin alta, en pysty kävelemään kunnolla enkä istumaan lainkaan
En nyt usko että häntäluu olisi murtunut (?) kun en kuitenkaan ihan tuskasta huuda ja se kestää kevyen kosketuksen.
Aamulla kun menin silmät ristissä tokkuraisena ja aioin istua kahville. Ei pyytänyt anteeksi vaan mököttää ja mutisi että kyllä kaikki muut olisivat vaan nauraneet jutulle. Olisiko tuollainen pila teistä hauska?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mennään. Ja mammat nielee.
Käsittämätöntä miten mammat uskovat kaiken.
Parviäly?
Käsittämätöntä, miten miehet eivät usko, että toiset miehet pahoinpitelevät naisia.
Aivottomuus?
Ensimmäiseksi tekisin vastapilan ja alkaisin esittää aivovaurio-oireita, kuten puheen puuroutumista ja alkaisin törmäillä kotona kulkiessa seiniin ja kompastella maton reunoihin. Sitten alkaisin puhua niin epäselvästi kuin kykenisin ja lopulta konttaisin lattialla öristen. Kun mies alkaisi esittää pelon erkkejä nauraisin räkäisesti ja sanoisin, että siitäs sait, kai nyt pikku pilan kestät.
Sen jälkeen soittaisin ensiapuun, kertoisin mitä kävi(miehen kuullen tietenkin, että saa aikaa ajatella), oireet ja kysyisin, että onko tarpeen tulla tarkistuttamaan tilanne esim. murtumien varalta.
Sitten, jos mies tajuaa itse pyytää anteeksi, antaisin anteeksi, jos ei tajua, laittaisin miehen vaihtoon.
Kuse miehen puoleksi tyhjään kaljapulloon ja odota kun mies hörppää, ja juo. Sitten nauratte makeasti pilalle yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parviäly?
Käsittämätöntä, miten miehet eivät usko, että toiset miehet pahoinpitelevät naisia.
Aivottomuus?
Alan ymmärtää sovinismia. Tehän olette ihan pimeitä.
Niin selvä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Hei tee sää sille vastajekku ja laita nasta sen tuolille. Voit nauraa kippurassa lattialla, kun mies hyppää tuolilta ulvaisten ylös nasta perseessä. :D Kai se leikkiä ymmärtää.
Tai semmoinen hassu pikku jekutus että yhdistät sähköjohdon vaikka ovenkahvaan, sitten jos jää henkiin niin voitte naureskella hauskalle pilalle.
Mulla murtui noin 4 vuotta sityen kun liukastuin pihalla. Menin töihin normaalisti, kun vähän vaan tuntui. Kunnon kipu iski vasta seuraavana päivänä, jolloin minusta ei ollut mihinkään. Viikko saikulla. Meni vuosi, kun istuminen tuntui pahalta, meni 3 vuotta kun ei enää vaivannut mitenkään.
Onko sillä siis tällainen "huumorintaju" noin yleensä? Kuulostaa ehkä dramaattiselta, mutta mä kyllä jättäisin tyypin. En jaska mitään kakaramiestä, joka saa naurut siitä, että saa aiheutettua mulle kipua.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole sen hauskempaa kuin ihminen joka kaatuu. Ainoa joka ei naura on se joka kaatuu.
Ei muuten pidä paikkaansa. Se kaatuminen on kyllä hauskaa, mutta vasta sen jälkeen kun se kaatunut on itse alkanut nauramaan. Tai ehkä tämä on vain sosiopaatin ja normaalilla empatialla varustetun ihmisen ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parviäly?
Vielä sen "mies on varakas ja takaa hyvän elämänlaadun" jälkeen.
Näille uppoaa mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parviäly?
Vielä sen "mies on varakas ja takaa hyvän elämänlaadun" jälkeen.
Näille uppoaa mikä tahansa.
Joo heheheh huijasin porukan uskomaan täysin mahdolliseen skenaarioon, on ne sitten tyhmiä minun ylivertaisen älykkyyden edessä. Näin justiin kun tuossa meidän risteyksessä ajoi auto päin punaisia! BUUURNN! Ei siinä ole edes valoja eikä yhtään autoa ole mennyt hetkeen! tyhmät uskoi!
Vierailija kirjoitti:
Kuse miehen puoleksi tyhjään kaljapulloon ja odota kun mies hörppää, ja juo. Sitten nauratte makeasti pilalle yhdessä.
Mitä pilaa tuossa? moni japanialainen maksaa tosta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on netissä, pakko olla totta!!!11!!!1!!
Ja vieläpä mammojen omalla palstalla🤔
Ei tämä ole mikään mammojen palsta. Täällä on meitä veloja paljon, miehiä, lapsia.
Tuo ns. pila on oikeasti vaarallinen. Selkä voi loukkaantua pahasti tai tulla jopa häntäluun murtuma. Omen kuullut jopa että joku olisi halvaantunut pilan seurauksena mutta en tiedä onko totts. Ap:n mies on todellinen idiootti hos tuollaista tekee.
Ootko se sama joka oli naimisissa pellen kanssa? Etkö vieläkään ole ymmärtänyt lähteä kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on netissä, pakko olla totta!!!11!!!1!!
No on sullakin köyhä elämä, jos pitää miettiä, onko tommonen aloitus totta. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parviäly?
Mitä väliä onko nää jutut täällä totta, kunhan ne herättää keskustelua. Tää on hei keskustelu palsta. Tarkoitus on keskustella. Itse ainakin saan päivän naurut aina vauvapalstalla, mulle on ihan sama onko nämä jutut totta vai ei. Vähän sama idea kuin tv-sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nielispä meilläkin.
Kannattiko alkaa seukkaan jän nä miehen kanssa?
Sofiako sielä? Stefu harrastaa sitten käytännön piloja?