Miesystävä teki "hauskan pilan" ja veti tuolin alta, en pysty kävelemään kunnolla enkä istumaan lainkaan
En nyt usko että häntäluu olisi murtunut (?) kun en kuitenkaan ihan tuskasta huuda ja se kestää kevyen kosketuksen.
Aamulla kun menin silmät ristissä tokkuraisena ja aioin istua kahville. Ei pyytänyt anteeksi vaan mököttää ja mutisi että kyllä kaikki muut olisivat vaan nauraneet jutulle. Olisiko tuollainen pila teistä hauska?
Kommentit (82)
Tuttu sai vastaavanlaisesta tömähdyksestä pysyvän vaurion välilevyyn. Menethän sinne lääkäriin pikimmiten.
Minulle luokkakaveri teki saman ja mursin häntäluuni, opettaja määräsi tämän pojan jälki-istuntoon ja samoin koko luokan koska olivat nauraneet. Kostona sain sitten viikotolkulla kuulla eri oppilaiden imitaatiota open luokalle pitämästä palopuheesta " TITTA on nyt sairaalassa, TITTAAN on sattunut pahoin, toivon että MIETITTE". Tuosta tuli jonkinlainen koko koulun vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies on varakas ja mahdollistaa hyvän elämänlaadun, en haluaisi tehdä mitään rikosilmoitusta, ja minulla ei ole säästössä yhtään rahaa.
Jaahas. No sitten lakkaat puhumasta asiasta ja hetkeäkään valittamatta kärsit murtuneen häntäluun kivut nyt ja tulevaisuudessa.
Muista periaatteesi myös siinä vaiheessa, kun mies piloillaan tulee läimäyttäneeksi silmäsi mustaksi tai vain hassutellakseen murtaa esimerkiksi kylkiluusi. Semmoinen mukava vekkuli.
Jos olet taloudellisesti riippuvainen miehestä, hän voi käyttäytyä mielivaltaisesti sinua kohtaan. Vaadi vahingonkorvausta ja osoita että sinua ei kohdella kynnysmattona.
Perheväkivalta alkaa joko "vahingosta" tai esim. juurikin vitsistä. Sitä tietä et halua kulkea.
No ei olisi hauskaa ja olidi miehenkin pitänyt viimeistään siinä vaiheessa kun oikeasti sattui pahasti, ymmärtää että meni liian pitkälle ja pyytää vilpittömästi anteeksi. Nyt arvatenkin odottaa että häntä lepytellään ja häneltä pyydetään anteeksi. Jos ei itse tulisi kipin kapin korjaamaan tilannetta niin en varmasti pystyisi jatkamaan suhdetta jossa toinennosapuoli ei ota vastuuta tekemisistään ja virheensäkin olisivat aina minun vika.
Lapset voivat tehdä vastaavia asioita ymmärtämättä seurauksia. Aikuiset ymmärtää mahdolliset seuraukset. Huolestuttavaa on, että miesystäväsi ei tunnu olevan lainkaan huolissaan aiheuttiko sinulle jonkin vamman. Hän ei välitä sinusta (ja teidän suhteesta) kovinkaan syvällisesti. Jäänyt ehkä jonnekin pikkupoikien maailmaan, kuten valitettavan moni mies.
Miten mies reagoi kun itkit kivusta?
Kerrot ap nyt vain seuraavan aamun tapahtumista. Mitä tapahtui itse tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mennään. Ja mammat nielee.
Käsittämätöntä miten mammat uskovat kaiken.
Parviäly?
Miksi ei ole jo ex-mies?Teko oli kyllä todella törkeä.
"Mies"ystävä? Pikkupojalta tuo kuulostaa.
Exällä oli tapana tehdä "hauskoja" piloja.
Piti väkisin kiinni ja pieri naamalle, länttäsi märät kädet kasvoilleni kun olin juuri saanut meikin valmiiksi ja piti lähteä johonkin ja muuta vastaavaa.
Nykyinen mies on oikeasti mies, eikä harjoita ala-asteelta tuttua pelleilyä.
Vaihda sinäkin parempaan. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaihtoon jos ei käsitä miten järkyttävän tyhmän tempun teki.
Harrastatteko molemmat monipuolista liikuntaa? Etenkin jos olette perus-kuntosalipumppaajia maksimissaan niin tollaiselle ei ole _mitään_ hyväksyttävää selitystä.
Ja tietty siis se että jos ukko ei tajua missä vika, niin kohta saat nastasta takapuoleen tai muuta yhtä humoristista 😬
Miksi minä en nyt ollenkaan ymmärrä näiden asioiden yhteyttä: ap:n miehen pila ja monipuolisen liikunnan harrastaminen, täh...?? Minkälaista liikuntaa harrastava saisi tälle hyväksyttävän selityksen?
Käyttäjä37519 kirjoitti:
"Mies"ystävä? Pikkupojalta tuo kuulostaa.
Exällä oli tapana tehdä "hauskoja" piloja.
Piti väkisin kiinni ja pieri naamalle, länttäsi märät kädet kasvoilleni kun olin juuri saanut meikin valmiiksi ja piti lähteä johonkin ja muuta vastaavaa.
Nykyinen mies on oikeasti mies, eikä harjoita ala-asteelta tuttua pelleilyä.
Vaihda sinäkin parempaan. Muuta neuvoa ei tule.
Jos mammat uskovat tämänkin niin sitten luovutan naisten suhteen. Liian tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on köyhä ja mies elättää häntä. Ap:lla ei ole mahdollisuutta jättää miestä, josta on riippuvainen niin taloudellisesti kuin emotionaalisestikin.
Noh. Potkaiset polvet alta takaapäin kun menette portaissa. Siitä tulee hauskaa. Toinen kiva on se kun hups kompastut ja heität kiehuvaa vettä päälle. Aijai näitä jekkuja. Eroa.
Kun kaadun talvella liukkailla tai kompastun johonkin ja kaadun (tapahtuu noin kahden vuoden välein, olen ehkä jotenkin kömpelö), minulla menee aina SI-nivel väärään asentoon lukkoon ja seuraa eristeisia alaselkäkipuja ja vaivoja kunnes löydän jonkun tahon, joka saa sen hoidettua kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on köyhä ja mies elättää häntä. Ap:lla ei ole mahdollisuutta jättää miestä, josta on riippuvainen niin taloudellisesti kuin emotionaalisestikin.
Ei kukaan ole suomessa niin köyhä. Sen kun lähtee.
Älytön temppu. Pilat ovat sellaisia, joissa kukaan ei loukkaannu.
Mulla teki opiskeluksveri saman. Oltiin parikymppisiä . Luojan kiitos,ei käynyt mitenkään. Selkävikainen olen myös. Tömähdin jotenkin hyvin siihen lattialle. Voi sinua!
Nyt on aika hänen oppia aikuiseksi ja etukäteen arvioimaan tekojensa vaikutuksia. Hänen on myös opittava vastaamaan tekemisistään.
Mene lääkäriin ja kerro lääkärille, miten häntäluusi murtui. Hän kirjoittaa sen lääkärinlausuntoonsa.
Sen jälkeen teet asiasta rikosilmoituksen.
Ja kolmantena jätät miesystäväsi.