Shiba Inu on kaikista trendikoirista ehkä rumin
Kommentit (23)
Mopsit, yms ne vasta kauheita trendikoiria onkin ja erittäin sairas rotu kaiken lisäksi
Vierailija kirjoitti:
5/5. Rumia
Kiva, kun kerroit itsestäsi!
No nyt on erikoinen mielipide, kyseessä kuitenkin ihan koiran näköinen koira, jolla ei ole mitään ylijalostettuja liioiteltuja piirteitä. Aloittaja ei taida siis ylipäätään pitää koirista.
Naapurillani on shiba inu ja aina ihastelen tuota kaunista koiraa. Sillä on vaalea vähän punertava turkki.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on erikoinen mielipide, kyseessä kuitenkin ihan koiran näköinen koira, jolla ei ole mitään ylijalostettuja liioiteltuja piirteitä. Aloittaja ei taida siis ylipäätään pitää koirista.
Näin minäkin ajattelen. Niin tavallisen näköinen kuin koira vaan voi olla. Ehkä jonkun erikoisuuden tavoittelijan mielestä voi olla tylsän näköinen mutta ei kai sentään ruma kenestäkään.
Piti googlettaa ja hieman erikoisemman näköinen suomen pystykorva. Ovatko yhtä kovia räksyttämään?
Minusta shibat ovat todella kauniita. Minkä näköiset koirat mahtavat aloittajan silmää miellyttää?
Shibako ruma? Mielestäni kaunis, koiran näköinen koira. Itselleni en kyllä ottaisi, koska sillä on kova riistavietti, mutta jos pelkän ulkonäön perusteella valitsisin koiraa niin shiba olisi kärkikahinoissa mukana.
Hirveen iso prsreilä niillä. Ja aika tusinakoiria
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa ja hieman erikoisemman näköinen suomen pystykorva. Ovatko yhtä kovia räksyttämään?
Eivät ole. Shibat eivät oikeastaan hauku juuri ollenkaan. Niiden erikoisuus on tosin "kirkuminen", eivät sitäkään jatkuvasti harrasta missään nimessä. Varsin hiljainen rotu kaiken kaikkiaan, ei todellakaan räksyttäjä.
Ei se mikään trendirotu ole, ennemminkin harvinainen.
Minulla on shiba, kun olen weeb ja rakastan Japaniani. Ei se tee koirastani trendikoiraa. Ja minusta hän on söpö. :3 M27
Vierailija kirjoitti:
Minulla on shiba, kun olen weeb ja rakastan Japaniani. Ei se tee koirastani trendikoiraa. Ja minusta hän on söpö. :3 M27
Mikä on weeb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on weeb?
Googleta, boomeri.
Ihanan näköinen, Akita tulee mieleen.
Minustakin näyttää koiralta ja näyttää liikkuvankin ihan ketterästi. Toisin kuin jotkut vääräsääri lättäkuonot.
5/5. Rumia