G: kuinka paljon sinua nolottaa ostaa kaupasta vessapaperia
Eli kaikki jotka näkevät sinut, kuvittelevat mielessään sinut vääntämässä kakkosta pöntöllä ja pyyhkimässä.
Kuinka paljon nolottaa asteikolla 1-5?
Kommentit (38)
Ummetustako kirjoitti:
Häpeällistä, toi käy paskalla ja pyyhkii pyllynsäkin, kuvottavaa!
Toivottavasti ei pyyhi vaan pesee, ja sitten kuivaa paperilla.
Harvemmin muuten näkee vessapaperin ostajia kaupassa. Käykö kaikki ostamassa sitä joskus juuri ennen kaupan sulkemisaikaa tai sitten luikkivat kassalle silloin, kun ei ole jonoa.
Vierailija kirjoitti:
jenkeille se tuottaa vaikeuksia, pitää aina jotenkin piilottaa ne paketit, ettei kukaan näe että vessapaperia on
Höpsistä heijaa. Olen asunut jenkeissä vuosia ja tuo sinun höpötyksesi on ikiomaa höpötystäsi...
Mä ostin kerran Lidlistä vessapaperia muiden ostosten joukossa ja siinä pakkaillessani myyjä alkoi vaatia multa kuittia, että hän tarkistaa annoinko ne vessapaperit piipattavaksi! Kyllä olin antanut.
En kai minä nyt niin isoa ja halpaa juttua kuin vessapaperia pöllisi! Voi sitä häpeän määrääkin jäädä sellaisesta kiinni!!
En ole sen koommin ostanut vessapaperia Lidlistä.
Ostan vain talouspaperia kun en kehtaa ostaa sitä vessapaperia.
No siis todella paljon. Mähän olen nainen ja prinsessa ja olisi tosi noloa, jos joku luulisi, että mä muka kakkaan tai pissaan. Sehän olisi täysin luonnotonta ja epänormaalia kun vaan olen tällainen glamourprimadonna.
Vierailija kirjoitti:
Kauniina naisena ajattelen, että miehellehän näitä ostan. Jotenkin helpottaa häpeän tunnetta kassalla.
Kauniit naiset jättää pyyhkimättä.
Vain rumat pyyhkii.
Ei hävetä yhtään ja ostan vain parasta laatua. Pitää olla moninkertaista ja pehmeää.
Miksi nolostella? En nolostele sitäkään, että ostan kuukautissuojia kerralla aina ison läjän moneksi kuukaudeksi, enkä välttämättä samalla osta mitään muuta.
Olen kuullut, että amerikkalaisille vessapaperin osto olisi kauhean noloa. Mahtaako pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että amerikkalaisille vessapaperin osto olisi kauhean noloa. Mahtaako pitää paikkansa.
Pitää.
Vierailija kirjoitti:
Missä on vaihtoehto 0 - ei yhtään?
Samoin. Mihin ihmiset oletetaan pyyhkivän takamuksensa, sanomalehteen vaiko ilmaisjakelulehtiin, jolleivat he ostaa WC-paperia? Ostan myös erilaisia WC:n puhdistusaineita ja vessaharjan ilman punastelua.
Kondomit tilaan nettiapteekista, mutta kaikki muut tavarat kehtaan ostaa suoraan kaupasta. En viitsi mainostaa omaa sexielämää nuorille kassaneideille, mutta vessassa käymistä en häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Eikä talouspaperinkaan ostaminen, vaikka moni varmaan arvaa mihin käytän sitä.
Minä en osta lainkaan talouspaperia, mutta kylläkin vessapaperia ja paperinenäliinoja, joista jälkimmäisiä käytän mm. silmälasien kuivaamiseen niiden pesemisen jälkeen. Talouspaperin sijasta käytä yleensä sinisiä Chifonet- talousliinoja.
Ei mutta kyllä mua jotenkin säälittää kun näen tyylikkään naisen ostavan ja ajattelen sitä housut kintussa irvistäen pudottamassa munkkiaan. Ja sitä hajua.