Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselen oppisopimuksesta (lähihoitaja)

Ap
09.01.2021 |

Hei! Minulla lähihoitajaopintojen perusopetusosa suorutettuna ja jäljellä erikoistumisopinnot (1v).
Voiko sen suorittaa oppisopimuksena yksityiselle henkilölle henkilökohtaisena avustajana?
Kiitos asiallisista vastauksista

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä

-ap

Vierailija
2/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele oppilaitoksesta saat varmaa tietoa. Vastausta et varmasti tarvitse juuri tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi. Henkilökohtaisena avustajana toimiminen ei vaadi mitään koulutusta, eikä se nyt sentään vielä vastaa tutkintoon johtavaa koulutusta. Minkäs tutkinnon meinaisit tuolla tavalla saada? Olisitko vuoden päästä pätevöitynyt hammashoitaja, lastenhoitaja vai mikä?

Vierailija
5/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, googlaa esim. lähihoitaja oppisopimus

Vierailija
6/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis henkilökohtainen avustettava tiedossa. Myös mahdolmisuus tehdä palvelutalossa oppari jossa olen työskennellyt usean vuoden ajan mutta sen kolmivuorotyöaika ei sovi nykyiseen elämämäntilanteeseen, tämän henkilökohtaisen avustettavan kanssa työajoissa joustoa kun tunnemme entuudestaan ja hän tietää aikatauluhaasteet työn ulkopuolella. Viimeinen erikoistumisvaihe sisältää useita näyttöjä ja harjoitteluja eri paikoissa jotla lyhyempiä opparilla kuin päivöpuolen opinnoissa

-ap

Vierailija
7/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla siis henkilökohtainen avustettava tiedossa. Myös mahdolmisuus tehdä palvelutalossa oppari jossa olen työskennellyt usean vuoden ajan mutta sen kolmivuorotyöaika ei sovi nykyiseen elämämäntilanteeseen, tämän henkilökohtaisen avustettavan kanssa työajoissa joustoa kun tunnemme entuudestaan ja hän tietää aikatauluhaasteet työn ulkopuolella. Viimeinen erikoistumisvaihe sisältää useita näyttöjä ja harjoitteluja eri paikoissa jotla lyhyempiä opparilla kuin päivöpuolen opinnoissa

-ap

Pahoittelen kirjoitusvirheitä

-ap

Vierailija
8/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kysy suoraan järjestäjiltä, ja sen verran kuin selailin, niin vaihtelua saattaa olla, joudut jokatapauksessa selvittämään, että miten jo suoritetut osiot voidaan hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi