Mieheni huutaa, kun yritän kysyä neuvoa asioihin
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä pian 8 vuotta. Meillä on harvoin riitoja, jotka yleensä koostuu siitä, että mies hermostuu, jos yritän kysyä apua johonkin asiaan. Tätä on jatkunut jo kauan. En uskalla enää kysyä mitään, koska siitä tulee huuto tai sitten mies muuten mollaa minut. Mua on jotenkin alkanut stressaamaan ja jännittämään jos tartten apua jossain, enkä voi kysyä mieheltä apua.
Mistä mahtaa johtua tuollainen, että kun kysyy jotain niin alkaa korottamaan ääntänsä? Tuntuu todella ahdistavalta. En käsitä. Harvoin kysyn edes apua häneltä..
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä itseltään? Minun mielestä outoa, koska eikö puolisoiden pidä auttaa ja tukea toisiaan oli asia mikä tahansa?
Kysyin ja sanoi, että teen itseni naurunalaiseksi, koska kysyin huonolla hetkellä asiaa. Huusi minulle, että haastan riitaa kun kysyin apua yhteen asiaan.
Ap
Mies on jotenkin ärsyyntynyt sinuun. Ja saattaa tunteetkin olla pikkasen jäähyllä hänellä.
Ja kuinka usein pyydät häneltä apua, jos niin käy usein, häntä voi vihastuttaa sinun avuttomuus, kun et selviä asioista itsenäisesti.
Katsele sellainen rauhallinen hetki, milloin sitä apua pyydät, ja vältä pyytämistä apua mihinkään pikkujuttuihin ja vaan hoida jutut itse.
Tiedätkö voisiko miehellä vaikka sivusuhde? Sellainenkin muuttaa ihmistä.
Mun mies sanoi, että huutaa siksi, kun en tajua muuten. Vaikka ihan rauhassa keskusteltaisiin ja kysyisin ihan jotain arkiasiaa.
Tajusin kuitenkin lähteä suhteesta.
Kysy häneltä itseltään? Minun mielestä outoa, koska eikö puolisoiden pidä auttaa ja tukea toisiaan oli asia mikä tahansa?