Nainen! Haittaako jos selviää että 32v deittikumppanilla on ulosotossa 150 000e?
Maksa kyllä niitä pois parhaansa mukaan, hitaasti mutta varmasti.
Nuoruuden hölmöilyjä, oppia on otettu.
Olisiko tällainen kynnyskysymys?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille kelpaa koska raha on heille tärkeintä.
varmaan 4% naisista hyväksyisi aapeen mokan, heitä on vain pieni osa naisista tuollaisia vapaasieluja
Onhan niitä kallu naisiakin. Joita ei ole koskaan kiinnostanut työnteko tai opiskelu ja raha asiatkin on sotkettu. Sieltä vaan etsimään samankaltaista sielunkumppania, kun kerran miehille ei raha merkitse mitään..
Niin, se on jännä juttu kun nää Turhapurot aina syyttää naisia rahanahneudesta, vaikka itse haluavat juuri niitä naisia joilla raha-asiat on kunnossa, eikä samanlaisia kallunaisia, jotka on sotkenut asiansa ja on ulosostossa vaikka kuinka paljon. Subilta tulee muuten Turhapuro lottovoittajana-elokuva parhaillaan, jos jotakuta kiinnostaapi.
Kunhan en itse joudu maksamaan mistään extraa eli hoidat itse omat kulusi.
Harmillista, että olet nuorena hölmöillyt, mutta hieno homma, että olet oppinut.
Sekin on hyvä, että maksat ulosottoja pois, etkä ole luovuttanut.
Ei välttämättä. Riippuu mistä velat ovat tulleet ja onko elämä ja talous nyt hallinnassa.
Mitä IHMETTÄ sun raha-asiat kuuluu tuntemattomalle henkilölle, jota vain tapaat/tapailet? Oletko hölösuu?
Ei haittaa - jatkoon.
Joku luu5eri Ei pystyisi saamaan aikaan tuollaista velkasummaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa naista joka pyyteettömästi ja romanttisesti rakastuisi mieheen joka on tuolla tavoin taloudellisissa vaikeuksissa ennen suhteen alkamista? Siis uurastamaan tällä tavoin ei-perinteisellä tavalla perheen hyväksi. Siis naisethan ovat uhrautuneet kautta historian miestensä ja perheensä eteen esimerkiksi lastenhoidossa, kodinylläpidossa ja vakaana turvaosapuolena jos puoliso on päihteisiin menevä jne. Mutta onko tällainen itseisarvoiseksi muuttuva pelkän rahan vuoksi uurastaminen jo paljon suurempi kynnyskysymys? Toisin päin tuo oletan on toiminut historiallisesti ja toimii vieläkin. Paljon varmaan hyväksikäyttösuhteita mutta ajan takaa nyt kuten alussa mainitsen pyyteettömyyttä.
Niitä rahasta piittaamatta rakastuneita naisia on ollut vaikka kuinka paljon. Harvoin niissä on kuitenkaan ollut kyse mistään tosirakkaudesta muuta kuin naisen puolesta. Tästä syystä aikoinaan tehtiin se biisikin "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin".
Ja sama miehillä. Ainoa ero on siinä, ettei miehet välttämättä edes tarvitse mitään tosirakkautta naiselta, kunhan saa trofee-vaimon.
Kyse on niin järkyttävästä suuresta velasta ettei kuuna päivänä pysty sitä maksaa. Itse olen myöskin kämmännyt luottotietoni. En kuunaan päivänä ottaisi tuollaista miestä, kun en minäkään kelvannut heille. Näin se vaan menee.
Ulosotto ilmeisesti illan teema. No kyllä haluaisin tietää, mistä summa on syntynyt ja mitä se tarkoittaa miehen tulevaisuuden kannalta. Itselläni oli uo:ssa vajaa kolmannes tuosta summasta ja se tarkoitti lähes yhdeksän vuoden maksuja, joihin meni 1/3 nettotuloista. Onneksi keskituloisena pärjäsin niin, että vaikka uo vei 1/3 tuloista ja asuminen toisen kolmanneksen niin se kolmas kolmannes riitti ihan normaaliin elämään. Mutta minä en ollutkaan siinä iässä, kun olisi pitänyt perustaa perhettä.
Jos olisi tuon verran uo:ssa, järkevä syy sille miksi niin on (ei rikos, ei mania, ei vaikeita elämänhallintaongelmia) ja selkeä suunnitelma sille, kuinka seuraavat vuodet velkaa lyhentää ja silti elää normaalia elämää, ja jos hänen kanssaan pystyy tekemään sellaisia asioita mitä yleensä elämänkumppanin kanssa haluaa tehdä, niin ei tuo tieto yksistään lopettaisi kiinnostustani. Sitten jos olisi työtön siksi, että odottaa velan vanhenevan, niin en enää tapaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehei... tuohan kuulostaa kovasti jännämieheltä ja niillä on aina vientiä!
Kovasti näyttää olevan vastaavilla jännänaisillakin vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran nähtiin naisten pinnallisuus. Vain lompakon paksuudella on väliä.
Kelpaako sulle ylipainoinen ja naamasta ruma akka?
En huolisi. Tuollaisen velkamäärän saamiseksi tarvitaan isoja ongelmia ja keskituloisellakin niiden maksamiseksi menee käytännössä lähes kaikki työvuodet.
Haluan matkustella, asua omistusasunnossa, saada lapsia ja elää niin ettei tarvitse pihistellä jatkuvasti. Pystyn siihen nyt omilla tuloillani enkä aio miehen myötä muuttaa tätä enkä myöskään maksa miehen elämistä.
Toki jos miehen palkka riittää veloista huolimatta hyvään elintasoon, sitten voin harkita.
Mikäpä siinä jos ei ole suunnitelmissa yhteistä osoitetta, taloutta tai lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, itsellänikin on ulosotossa vielä n. 1000e. Mutta sanotaanko näin, että en todellakaan auttaisi siinä velkojesi maksamisessa, kun ei minuakaan ole kukaan auttanut. Minua on jopa syrjitty deittimarkkinoilla ja jätettykin velkojeni takia, mutta nuo miehet olivat itse rahan perässä meneviä lokkeja. N33
Miksi kerroit veloista?
Lähtisi kiertoon.
Me olemme mieheni kanssa aloittaneet nuorina nollasta mutta saavuttaneet paljon yhdessä.
Tuollainen velka tarkoittaisi sitä että yksi ylläpitäisi taloutta kun toinen maksaa omia velkojaan. Ei mitään yhteistä saavutettavaa
Exä just tällainen, neljäs vaimo menossa. Kaikki vipit aina tappiin sukulaisia myöten, ei opi ikinä. Taas hirveät velat niskassa mutta muijia löytyy kusetettavaksi kun niin ”ihana” . Hyvän näköinen ja valehtelee erittäin hyvin kaikissa tilanteissa. Kaikki on aina muiden syytä. Terkut tutuille.
Potku perseelle keppikerjäkäiselle ja uutta ukkoa putkeen.
Kyllä haittaa. Ei kiinnosta sympata nuoruuden hölmöilyjä. Olisi käyttänyt järkeä jo silloin. Jos olen mitään oppinut niin sen, että ette te miehet mihinkään muutu. Kerran sähläri, aina sähläri.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä siinä jos ei ole suunnitelmissa yhteistä osoitetta, taloutta tai lasta.
Kevyessä tapailusuhteessa ei haittaisi jos ei olisi tarkoituskaan että siitä seuraa jotain vakavampaa. Mutta en tiedä miten tuollaisessa tilanteessa olevan ihmisen kanssa voisi perheen perustaa, tai edes elää parisuhteessa samassa taloudessa. Summa on sen verran merkittävä että se tulee tuntumaan elämässä varsin pitkään, plus sitten ne muut ongelmat jotka ulosoton asiakkuus aiheuttaa. En ostaisi esim. asuntoa ulosotossa olevan ihmisen kanssa, en edes usko että hän saisi lainaa, vai saisiko? Ja miten voisi olla satavarma ettei samat hölmöilyt toistu? Olisi aina pieni huoli taustalla että mitäs jos tyyppi vaikka repsahtaa taas hummailemaan rahaa ja koko talous kaatuu sitten minun harteilleni. Sitten meitä on kaksi tuossa liemessä.
Haittaa. Haittaa myös naisen kohdalla, ei vain miehen.
Riippuu syystä.