En pysty nukkumaan miesystävän vieressä
Asumme eri osoitteissa ja yövymme välillä toistemme luona. Puheissa on ollut yhteenmuutto ja päätimme "harjoitella" yhdessäoloa saman katon alla. Yöt ovat todella levottomia, mies heräilee useamman kerran, ja herätessään alkaa katsomaan puhelinta ja äänet päällä johon luonnollisesti herään. Nukahtaessaan kuorsaa äänekkäästi, niin ettei korvatulpatkaan vaimenna. Aamulla olen ihan kuolemanväsynyt. En tiedä mikä neuvoksi, onko tämä tottumiskysymys tai olemmeko nukkumistavoiltamme yhteensopimattomia..
Kommentit (38)
Kankea kirjoitustyyli paljastaa palstalla joka päovä roikkuvan paskaprovoilijan.
Tuohon ei totu. Jos yhteen menette niin molemmille omat makuuhuoneet.
Hän on entisessä elämässään nukkunut eri huoneessa, ehkäpä juuri tämän syyn takia.. Tiesin että hän nukkuu huonosti, mutta on kurjaa ettei anna toisenkaan nukkua.. Vaikea tilanne
ap
No jospa vaan vaadit että nyt se hemmetin luuri kiinni tai kuulokkeet korville. Aikamoista huomaamattomuutta toiselta.
Ei ole vaikea tilanne. Eri huoneet molemmille, tai ette muuta ollenkaan yhteen. Kaikessa ei tarvitse toimia jonkun tietyn kaavan mukaan. Palauttava uni on tärkeä asia, josta en lähtisi ollenkaan tinkimään.
Vierailija kirjoitti:
No jospa vaan vaadit että nyt se hemmetin luuri kiinni tai kuulokkeet korville. Aikamoista huomaamattomuutta toiselta.
Miten niin huomaamattomuutta?? Tietenkin äänet täysille keskellä yötä.
Annan 0/5 aloitukselle sekä tuolle kommentille.
Vierailija kirjoitti:
no ei todellakaan ole ok katsoa jotain videoita äänet päällä kun toinen yrittää nukkua vieressä. Kuorsaukseenkin voi yrittää hakea apua.
Pelkkä puhelimen katsominenkin häiritsee, valot jo pelkästään herättävät. Uni on niin tärkeää, etten itse ainakaan selviä näin vähillä unilla.
viime yönä siirryuin lopulta sohvalle johon lopulta nukahdin. Klo 4.30 hän tuli herättämään minut ja kertoi lähtevänsä kotiin😬🙈
ap
Eniten olisin huolissani tuosta piittaamattomuudesta. Ei kukaan normaali pidä yöllä kännyn ääniä päällä videoita katsellessaan, jos toinen nukkuu vieressä.
Eli mies joko ei ole normaali, tai sitten herättää tarkoituksella. Miksi? Jotkut inhoaa ajatusta, että toinen saa nukutuksi, jos se ei itseltä onnistu.
Kyllä se vaikeaa on yhdessä nukkuminen kun eri osoitteissa ollaan.
Me ollaan nukuttu jo kymmenisen vuotta omissa huoneissa. Tärkeintä että saa hyvää unta.
Ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta yhdessä, eikä ikinä nukuttu ihan vierekkäin. Aivan hyvin voi sitten valveilla olla läheisyyttä.
Alkuaikoina hän antoi minulle orgasmin kädellä. Nukahdimme ja heräsin kun hän hinkkaa jalkoväliä. Se oli epämiellyttävää. Lisäksi hän kuorsaa. Nykyään hänellä on c-pap laite, joka puuskuttaa kuin darth vader. Hän myös heräilee aikaisemmin. Hyvin pian järjestimme niin että nukutaan aina erillään. Ei ole ovea välissä mutta muutaman metrin päässä. Hänen luonaan sohvalla, ja minun asunnossa on kiva muhkea patja lattialla, sängyn lisäksi. Sohvia ja patjoja on myös laadukkaita, ei tarvi kituuttaa millään lirulla vaan järjestää niin että jokainen voi yöpyä hyvin. Ei ole mitään pakkoa maata väkisin, vaan jokainen etsii itselle sopivan ratkaisun. Eikä tee siitä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kankea kirjoitustyyli paljastaa palstalla joka päovä roikkuvan paskaprovoilijan.
Ite et osaa kirjoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä puhelimen katsominenkin häiritsee, valot jo pelkästään herättävät. Uni on niin tärkeää, etten itse ainakaan selviä näin vähillä unilla.
viime yönä siirryuin lopulta sohvalle johon lopulta nukahdin. Klo 4.30 hän tuli herättämään minut ja kertoi lähtevänsä kotiin😬🙈
ap
Ihan oikein sille m*lkulle!
Vierailija kirjoitti:
ap
Minulle tulee aina kamala myötähäpeä näistä kaiken maailman emojeista palstalla. Niin typerän näköistä 😵😳🥸🤡🙉🙊🤖
Oma mies laittaa hevit tulille kesken unieni ja uskon sen olevan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
ap
Sai kuitenkin seksiä? Älä rakenna mitään tuon varaan.
Me muutettiin eri huoneisiin, koska en voinut nukkua miehen kuorsaamisen takia.
Siltikin herään välillä siihen ääneen, tai siihen kun mies kävelee yöllä juomassa tai vessassa, rasittavaa.
Mutta aika huono lähtötilanne suunnitella yhteenmuuttoa kun yhdessä nukkuminenkaan ei toimi. Ymmärrän että pitkässä parisuhteessa ei välttämättä tarvetta nukkua vierekkäin, mutta olemme olleet vasta muutaman vuoden yhdessä..
ap
No ei taida hänenkään unet olla kovin palauttavia jos herää yöllä räpläämään puhelinta. En muuttaisi, todellakaan. Tai sitten eri huoneet.