Tipaton Tammikuu loppui sitten tähän pisteeseen
Saatana jaksa tätä pelleilyä. Mihinkään se ketään hyödytä. Ei tässä maassa jaksa olla selvinpäin.
Kommentit (16)
Minä pelaan varman päälle ja otan kirkasta päivittäin. Ei ole koronaa tullut.
Ei sitä pakolla kannata mitään lopettaa. Itsekin eilen join kolme olutta kun janotti. Ostan aina laatikollisen kerralla niin on jos janottaa. Laatikko kestää silti aina muutaman kuukauden, kesällä menee enemmän.
Naurattaa absolutistina nämä puheet. Tai oikeastaan säälittää.
Hain pullon pinot noiria. Se on terveellistä.
Ihmiset ottavat myrkky rokete piikkejä vuosittain ja syövät ruuan mukana paljon myrkkyjä ja silti pelkäävät jotain mitätöntä alkoholi annosta niin mitä järkeä siinä oikein on.
Yhteiskunnalle on hyödyllisin sellainen ihminen se joka koko ikänsä aikana juo viinaa mahdollisimman paljon ja polttaa tupakkaa maksaen kamalasti veroja eikä jää liian kauaksi aikaa, vuosikymmeniksi nostelemaan eläkettä. Eikä makaa kolmen hoitajan pyörittelemänä vuosikausia hoitolaitoksessa. Tekee työtä eikä nostele mitään tukia koko elämänsä aikana. Ei säästele perintöjä kenellekkään vaan tuhlaa eläessä ihan kaikki.
Minun raitis vanhempani on jo nostellut eläkettä kolmekymmentä vuotta ja mahdollisesti elää vielä yli kymmenen vuotta tai kaksikymmentäkin ellei tule mitään vakavaa sairautta. On kallein ihminen veronmaksajille ja nostellut veronmaksajien elatusmaksut lapsista ja kaikki yh tuet +asumistuet. Epäonnistunut parisuhde ja mies jätti laskunsa veronmaksajille.
Yhteiskunta olisi pulassa jos ei olisi vero tuloja tuottavia ihmisiä ja kaikki eläisivät liian pitkään. Yhteiskunnan kassa olisi aika tyhjä jos ei se saisi viinasta ja tupakasta veroja. Alkoholistien ja tupakoitsijoiden hoitoon ei mene niin paljon kun veroja niitä nyhdetään.
Heikot sortuu elontiellä, meikä sen kun porskuttaa
Voihan sen viinanhimon tolleenkin ulkoistaa. Aina löytyy tarpeeksi hyviä syitä ryypätä.
Yhteiskunta ei kestä jos verojen kuluttajat porskuttavat liian pitkään. Tulevaisuudessa sairaita aletaan priorisoimaan, ketä kannattaa hoitaa ja ketä ei. Liian vanhoja ei kannata pitää lääkkeillä enää hengissä niin kun nykyään pidetään väkisin hengissä omaisten takia lääketokkurassa eikä se ihminen enää nauti elämästä itse mitään mutta on järkyttävän kallis veronmaksajille.
No mitäs selittelette. Juokaa jos tekee mieli, mutta älkää selitelkö.
Vierailija kirjoitti:
Mites maksa-arvot?
Kaikkein onnellisimpia ovat olleet viinaan äkki kuolleet ajoissa kotonaan niin ettei ole laitoshoitoon joutuneet eikä tarvitse tuskissaan ja vanhuuden vaivoissaan virua missään lääke tokkurassa kolmen hoitajan pyöritellessä vuorokaudessa sänkypotilaana laitoksessa.
Juhannuksena ihmettelen ikä ihmisten kuolemia että on menty uimaan kun kaikki tietää mitä vaaroja siinä on jos tulee suonenveto niin pohjaan uppoaa kuin kivi. On tehty itsemurha ja omaisten takia peitelty se hukkumiskuolemaksi. Omaisten takia kaikkein parhaiten se onnistuu juhannuksena mikä voidaan todeta onnettomuudeksi. Tosi fiksua eikä jää omaisille tunnontuskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites maksa-arvot?
Korona aikana voi ottaa lääkettä päivittäin ja maksa palautuu koronan jälkeen.
Tammikuu kirjoitetaan pienellä teellä.
Ei siinä mitään järkeä olekkaan. Hyvä huuhdella desinfioivalla korona pöpöt pois kerran viikossa. Otan kirkasta desinfiointi pahaa pullon joka viikonloppu. Ei tule influenssaa enkä ole koskaan tarvinnut influenssa rokotteita.
Kerran täällä vaan eletään ja koskaan ei tiedä jos elämä päättyy niin on ainakin eletty ja nautittu liikaa kurittamalla itseään.