Muita, jotka nauttivat suunnattomasti lukiessaan älykkään ihmisen kommentin?
Tältä palstalta löytyy (tosin harvakseltaan) nopealla järjenjuoksulla siunattujen ihmisten kommentteja. Ne lämmittävät kovasti mieltäni. Kuinka moni muu ajattelee samalla tavalla? En ajattele pahaa keskimääräisistä kanssaeläjistä mutta silti vasta älykkäät, loppuun saakka ajatellut sekä perustellut mielipiteet saavat minut hyrisemään tyytyväisenä.
Kommentit (56)
Älykkäätkin ihmiset kirjoittelevat kamalia asioita.
Juuri tuon takia kauniilla naisilla on usein älykkäät miehet. Älykkäät jutut on naisista mahtavaa ja seksikästä.
Miehet taas vähät välittää mitä naisen päässä liikkuu, jos törkeästi yleistän.
Näin tämän ja melkein meinasin jo kirjoittaa jotain järkevää, mutta 'finni perseessä' - aloitus vei kaiken huomioni.
Todellakin!
Loistava tunne kun miettii että tekispä mieli vastata johonkin ”mitä pitäisi tehdä?” aloitukseen, lukee pari viestiä ja huomaa että tärkeimmät oikeat asiat on jo kannustavasti sanottu. Tai kun itse yrittää saada jankkaajaa ymmärtämään jotain ja huomaa että linjoilla on useampi muu jolla on sama ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia kauniilla naisilla on usein älykkäät miehet. Älykkäät jutut on naisista mahtavaa ja seksikästä.
Tuo pätee, jos mies on idiootti. Moni salikaappi on sellainen.
Akateeminen, fiksu mies haluaa älykkään naisen. Hän ei ota rakennekynsi-muovihiuksi-ripsenpidennysbimboa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tämä liittyy aloitukseen mutta jep, älykkäässä seurassa maailma on kirkkaampi. Ihan kun olisi oikeat rillit päässä ja maailma pyörii oikeaan suuntaan. Vähemmän älykkäässä seurassa asiat taas on suttuisempia ja hämärän peitossa. Ei tiedä minkä käänteen asiat seuraavaksi saa kun edetään sumussa ilman karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tämä liittyy aloitukseen mutta jep, älykkäässä seurassa maailma on kirkkaampi. Ihan kun olisi oikeat rillit päässä ja maailma pyörii oikeaan suuntaan. Vähemmän älykkäässä seurassa asiat taas on suttuisempia ja hämärän peitossa. Ei tiedä minkä käänteen asiat seuraavaksi saa kun edetään sumussa ilman karttaa.
Hyvin sanottu. Itse kyllä nautin myös näiden "sumussa ilman karttaa" etenevien seuraamisesta, sillä siinä vasta saakin haastaa monipuolisesti pollaansa, kun yrittää tavoittaa heidän sisäisen logiikkansa. :)
Tykkään, Mutta tän palstan" olen vaativalla alalla asiantuntijana" tyypit voitte unohtaa samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Itse kyllä nautin myös näiden "sumussa ilman karttaa" etenevien seuraamisesta, sillä siinä vasta saakin haastaa monipuolisesti pollaansa, kun yrittää tavoittaa heidän sisäisen logiikkansa. :)
Sumean logiikan merkitys hyvin tiivistettynä! XD
Olkaa hyvä. Minä olen se joka keksii aina persu yhteyden. Se nostaa minut älyssä muiden yläpuolelle.
Olen saanut usein naurahduksia humoristisista kommenteistani täällä. On lämmittänyt mieltä. Minulla on kyllä tilannekomiikan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva, kun täällä olisi sellaiset naamakirjasta tutut emojit. Jonkinlaisen palvovan emojin laittaisin näille fiksuille kommenteille. Trolleille kiroileva ja raivoava emoji. Pelkät ylä- ja alanuolet ei aina riitä kuvaamaan aina sitä tunnetta, mitä mikäkin kommentti aiheuttaa.
🤔
Vierailija kirjoitti:
Niin no ei kirjoituksista suoraan näe, onko ihmine älykäs.
Mutta kyllä täällä toisinaan saa lukea erittäin viisaita ja analytsoituja kommentteja asiosita.
Sellaisia, joissa kirjoittaja tietää mistä puhuu ja osaa perustella sanomansa.
Kokemus ja viisaus on eri asia kuin älykkyys.
Älykkyys on kuin portaikko, mistä ylhäältä näkee ja voi jopa liikkua alas, mutta alhaalla ei ole mitään hajua yläkerran tapahtumista, eikä toivoakaan kivita portaita ylös.
Yksi vaatimatonkin kirjoitus vauvapalstalle kertoo kaiken oleellisen ihmisen älykkyydestä, jos vain osaa katsoa ja asetella sen paikalleen.
Ai tällä palstalla?
Suosittelen sulle tiedejulkaisujen artikkeleita ja kirjallisuutta.
Täällä oli viime talvena ja keväänä normaaleja ihmisiä harvinaisen paljon keskustelemassa koronasta. Mutta he häipyivät.
Nykyään 95% aloituksista on pimeitä.
Sellaisia joista ei huvita edes kuvitella
millainen tyyppi sen on rustannut.
Musta se on oudoin harhaluulo palstan suhteen että täällä ei olisi älykkäitä ihmisiä. Joo joku näkyvä osa on siirtynyt jostain muualta tänne sekoilemaan tai jonkun ilkkuvan klikkiotsikon myötä tullut ja jäänyt. Mutta monet meistä on tullut siksi että on uteliaita erilaisia asioita kohtaan ja kiinnostunut oppimaan ja kertomaan muille niistä asioista mistä tietää jotain.