Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikun julkisilla huulipunaa huulissa ja ilman maskia

Vierailija
08.01.2021 |

Ja naurattaa ihmisten tuijotus. Siinäpä mulkoilette, ihan yks hailee. Pysyttelen kuitenkin kaukana kaikista joten mitä se teitä häiritsee jos en esim. junassa halua tukehtua johonkin typerään maskiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan, että joku tuijottaisi. Tuskin kukaan kiinnittää sinuun juurikaan huomiota. Aloin miettiä, olen tänään liikkunut siellä sun täällä enkä muista yhtään monellako satunnaisesti kohtaamallani oli tai ei ollut maskia. Niistä muistan, kenen kanssa olen jutellut.

Vierailija
2/5 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet vaan, että joku tuijottaisi. Tuskin kukaan kiinnittää sinuun juurikaan huomiota. Aloin miettiä, olen tänään liikkunut siellä sun täällä enkä muista yhtään monellako satunnaisesti kohtaamallani oli tai ei ollut maskia. Niistä muistan, kenen kanssa olen jutellut.

Kyllä ne muuten kyylää ja mulkoilee pahasti. Eritoten kaupoissa.

T. Toinen maskiton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Ihmiset kuvittelevat olevansa niin perin erikoisia, että ihan KAIKKI kiinnittää huomiota juuri heihin. Höpsis. Suomessa nyt varsinkaan. Kaikki vaan stressaa sen ympärillä, että mitä ne nyt ihmisetkin minusta ajattelee. Ei ajattele. Itseään ne vaan miettii muutkin. Mitä ne nyt nuo muut ajattelee. Ikuinen kehä, jossa ei muita ehditä ajatella, on vain se minäminä.

Vierailija
4/5 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä huulipunaako ne tuijottaa ja mulkoilee? Mahtaa olla erikoisen väristä.

Vierailija
5/5 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on varmaan trollaus

yllättävän paljon näitä "keravan amiksia" löytänyt sieltä 24 sivustolta tänne, valitettavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi