Li andersson sai tytön!
Kommentit (107)
Ei mitään ulkonäköpaineita, kunhan muistat syntyessäsikin olla kaunis ja täydellinen.
Yrittääkö se esittää inhimillistä hyödyntämällä viatonta lastaan?
Meidän 3. lapsi, tyttö, syntyi vajaa 3v sitten. Hän oli 4kg paksukainen, niin pullero pituuteensa nähden, että kaulaakaan ei ollut havaittavissa. Naama turvoksissa ja näytti ihan oikeasti down-vauvalta, kun makasi kapaloituna isänsä sylissä. Sinersi kaiken lisäksi ja tuijotti meitä tuima ilme naamalla.
Kaikki vauvat eivät ole kauniita juuri synnyttyään. Lin vauvassa en näe mitään kummallista, muuta kuin että aika isokokoinen vauva? Toki kuvakin voi vääristää.
Vierailija kirjoitti:
Taaas se todistettiin että kasvissyöjät saa tyttöjä.
Mä oon ollut kasvissyöjä koko ikäni. Mulla on viisi poikaa, ei tyttöjä :)
Saako se nimekseen Li 2 eli LiII?
Luin iltapäivälehdestä, että Andersson on kertonut lapsensa syntymästä myös ruotsin kielellä, ja käyttänyt sen kieliopin mukaan tyttöön viittaavaa pronominia. "Olento" kuulostaa ihan tavanomaiselta hellittelynimeltä, joita voivat olla myös esim. "ihmistaimi" tai "pienokainen"; mikä keillekin vanhemmille tuntuu luontevalta. Vaikuttaa siis siltä, vastoin joidenkin palstailijoiden huolia, että vasemmistolaisetkin ovat tavallisia ihmisiä, joiden ei tarvitse tehdä arkielämästä ihmeellisempää kuin se on.
Onko siis mielestäsi poikien ulkonäössä jotain vikaa? Jos vauvaa sanoo pojan näköiseksi niin se on mielestäsi haukkumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko, että veetuillaan Lin kommenteista jne., mutta jätetään ne vastasyntyneen haukkumiset ja mukahauskat "näyttää ihan pojalle öhöhö" -kommentit pois. Viaton tapaus kuitenkin, annetaan ihmisraukan edes kasvaa siihen ikään, jotta me nobodyt voidaan sitten kommentoida hänen mahdollisia edesottamuksiaan "hyvällä omallatunnolla".
Missä on haukuttu?
Eri, mutta mun mielestä edesvastuutonta alkaa haukkumaan "pojan jötikäksi" vastaysntynyttä, joka löytyy etusivulta. Pahimmat kommentit näköjään lähteneet jo bittiavaruuteen ja hyvä niin.
Ai poika on nykyään haukkumasana...
Jos puhutaan tyttölapsesta, että pojan näköinen jötikkä, niin mitä muuta sen takana on kuin haukkuminen? Kehu?
Ysioas kirjoitti:
Luin iltapäivälehdestä, että Andersson on kertonut lapsensa syntymästä myös ruotsin kielellä, ja käyttänyt sen kieliopin mukaan tyttöön viittaavaa pronominia. "Olento" kuulostaa ihan tavanomaiselta hellittelynimeltä, joita voivat olla myös esim. "ihmistaimi" tai "pienokainen"; mikä keillekin vanhemmille tuntuu luontevalta. Vaikuttaa siis siltä, vastoin joidenkin palstailijoiden huolia, että vasemmistolaisetkin ovat tavallisia ihmisiä, joiden ei tarvitse tehdä arkielämästä ihmeellisempää kuin se on.
Li ei ole normaali ihminen.
Nää vasurithan juuri viimeseen asti välttää käyttämästä sanaa poika tai tyttö. Kaikki lapset on olentoja tai tyyppejä. Kammottavia nimityksiä.
Ysioas kirjoitti:
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Mä niin olisin toivonut, että olisi saanut pojan. Olisi ehkä saatu näihin tasa-arvo juttuihin vähän tasotusta, niin, että joku puhuisi poikienkin puolesta. Muutenkin naisasiaa ajava hallituksemme tekee jokainen vain tyttölapsia ja se vaan pahentaa tilannetta, kun eivät pysty näkemään asioita toiselta kantilta.
:(
Vierailija kirjoitti:
Montakohan poikalasta abortoi ennen kuin sai tytön??
Haukutaan pojaksi? Siis mistä eteenpäin poika on ollut haukkuma asia? Tähänkö tämä maailma on mennyt, että poika on haukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, aikamoinen ketju.
Nyt voisi Li nostaa syytettä, täällä haukutaan tyttölasta downiksi ja pojaksi, halutaan ja koetaan oikeudeksi vainota Litä ja kaikkea ihan sekopäätä.
Poistoon!!
Mitä kuvasta pitäisi huomata? Pää näyttää -ehkä- siltä, että on syntynyt keisarilla.
Vierailija kirjoitti:
Silmäpoimu viittaisi downiin.
Kuule kun katsot äitiä, niin vauva voi näyttää vaikka alienilta ja olla silti terve.
Melkein ärsyttää kun en voi valita heidän lapselleen nimeä. Minä sen kuitenkin keksin.
Julia A.
olio! Ei siitä vielä tiedä mikä on sukupuoli-identiteetiltään
Suloinen vauva. kirjoitti:
Ihana tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmäpoimu viittaisi downiin.
Kuule kun katsot äitiä, niin vauva voi näyttää vaikka alienilta ja olla silti terve.
Äitinsä nimenomaan ei ole päästään terve...
Vierailija kirjoitti:
olio! Ei siitä vielä tiedä mikä on sukupuoli-identiteetiltään
Suloinen vauva. kirjoitti:
Ihana tyttö
Li itse kertoi sen oelvan tyttö.
Mä niin olisin toivonut, että olisi saanut pojan. Olisi ehkä saatu näihin tasa-arvo juttuihin vähän tasotusta, niin, että joku puhuisi poikienkin puolesta. Muutenkin naisasiaa ajava hallituksemme tekee jokainen vain tyttölapsia ja se vaan pahentaa tilannetta, kun eivät pysty näkemään asioita toiselta kantilta.