Li andersson sai tytön!
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on sukupuolen kertonut? Instagramissa ei ainakaan.
Ruotsin kielellä.
Tuli katsomaan että mitähän paskaa mammat ja jonnet onnistuu tähän ketjuun keksimään, enkä joutunut pettymään. :D
No onnea, vaikka en puolueesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kas, persut heränneet ja käytös on lähes samaa tasoa kuin amerikanpersuilla eilen, joten työnsarkaa riittää tulevaisuudessakin Li:le. Nyt hänellä on kuitenkin sylillinen onnea ja aikanaan entistäkin parempi motivaatio palata tekemään suomesta ja maailmasta hieman parempaa paikkaa.
Onneksi olkoon.
Sorry, olen persu ja puolustan tässä juuri lasta kommentti toisensa jälkeen. Joku muu täällä öyhöttää kuin persu.
Ei ole fiksua laittaa nettiin noin intiimiä kuvaa.
Miksi vastasyntynyt rinnalla makaava pikkuinen näytetään koko maailmalle?
Tottakai siihen saa kommentteja.
Li ei ole mitenkään rakastettu julkimo, ja ihan omaa ilkeää käytöstään saa siitä syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Taas ihmiset osoittavat ilkeyttään. Luulisin, että edes vauvan syntymä voisi olla asia, joka noteerattaisiin ihan ystävällisesti ja asiallisesti. Mutta ei. Vittuiluun tämäkin tilaisuus pitää käyttää. Mitä rumuutta.
Ihan turha kitistä ja uhriutua. Li itse on ollut kuin petolintu muiden äitien kimpussa ja vaarantanut muiden lasten hengen ja terveyden.
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on sukupuolen kertonut? Instagramissa ei ainakaan.
Lue instan ruotsinkielinen päivitys
Olen todella pettynyt Anderssoniin ja hänen edustamaansa puolueeseen. Olen ollut punavihervassari henkeen ja vereen, mutta viime keväänä alkanut ja tänä syksynä jatkunut propaganda etäkoulua vastaan, valehteleminen lasten sairastuvuudesta ja vihamielisyys vanhempia kohtaan on aiheuttanut sen, että huomaan ajattelevani todella ilkeämielisesti tästä uutisesta. En voi katsoa sormieni läpi enkä hyväksyä sitä, että hän on ollut yksittäisenä ihmisenä näkyvimmin vaarantamassa minun lapseni turvallisuuden vaatimalla koulujen palaamista ja jatkamista lähikoulussa. Lapseni vaarantamista en pysty myöskään unohtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ihmiset osoittavat ilkeyttään. Luulisin, että edes vauvan syntymä voisi olla asia, joka noteerattaisiin ihan ystävällisesti ja asiallisesti. Mutta ei. Vittuiluun tämäkin tilaisuus pitää käyttää. Mitä rumuutta.
Ihan turha kitistä ja uhriutua. Li itse on ollut kuin petolintu muiden äitien kimpussa ja vaarantanut muiden lasten hengen ja terveyden.
Silmä silmästä, hammas hampaasta jne? Luulin, että eletään vuotta 2021 eikä 1500-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut tyttöä, vaan ihanan olennon. Sukupuolia siis nyt mm nämä: tyttö, poika, muunsukupuolinen ja olento.
Minulle lapset eivät ole olentoja mutta hoidankin heidät itse!
Voi miten umpimielinen olet. Tuo olennoksi kutsuminen nyt on tullut onnellisen tuoreen äidin suusta joka varmasti tietää synnyttäneen sä ihmisen, tyttövauvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaas se todistettiin että kasvissyöjät saa tyttöjä.
Onko Lin mies kasvissyöjä? Mieheltähän se sukupuoli määräytyy.
Just meinasin sanoa tästä. Sukupuoli määräytyy miehen mukaan.
Li kyllä näytti siltä että odottaisi tyttöä.
Onneksi olkoon!
Minustakin on outoa, että Li yrittää näin aikaisessa vaiheessa määritellä lapsen sukupuoli-identiteetin tytöksi.
Mutta joka tapauksessa onnea lapsen syntymästä.
Vierailija kirjoitti:
down
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä, hammas hampaasta jne? Luulin, että eletään vuotta 2021 eikä 1500-lukua.
Kyllä. Jos hän vaarantaa minun lapseni hengen joka päivä, minä takuulla haukun, solvaan, herjaan, kiusaan ja piinaan 24/7.
Luulisi etät tämä on Suomi, eikä Neuvostoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva paljastaa muutakin. Mutta kertokoon itse joskus jos haluaa.
Niin paljastaa. Surullista kylläkin.
En tiedä mihin tässä viitataan, mutta lapsi näyttää jotenkin oudolta.
Toivottavasti kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska äiti sillä ainakin on.
Lasua vain kehiin! Kyllä kaikki lapset pitää saada jatkuvaan viranomaisvalvontaan, niinhän Li itse sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska äiti sillä ainakin on.
Lasua vain kehiin! Kyllä kaikki lapset pitää saada jatkuvaan viranomaisvalvontaan, niinhän Li itse sanoi.
Tyhmyys ja pahantahtoisuus on näköjään loputonta.