Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyykö miehesi, että kainaloissasi on sänki vai onko oltava koko ajan sileä?

Vierailija
07.01.2021 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka huomauttelevat pistelevistä sääristä tai kainalokarvoista. Todellakin.

Vierailija
42/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on oma riskinsä, jos nainen jättää kainaloihinsa toistuvasti sängen.

Suosittelen säännöllistä sheivausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kanssani karvojen takia, monesti on sanonut ettei vaadia minua ajelemaan mitään karvoja, koska ei itsekkään tee niin. Alapään pidän siistittynä, mutta joskus en sheivaa kainaloita moneen kuukauteen, ei se miestä haittaa koska peseydyn joka päivä niin en haise.

Vierailija
44/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on oma riskinsä, jos nainen jättää kainaloihinsa toistuvasti sängen.

Suosittelen säännöllistä sheivausta!

Oletko valmis maksamaan viulut sokeroinnista ja vahauksista? Entä höylän aiheuttamista ihotulehduksista?

Vierailija
45/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kasvaa niin hentoa karvaa kainaloissa ja säärissä ettei mies juuri huomaa, ajan kun itseäni alkaa ärsyttämään. No jos huomaa älyää ainakin olla sanomatta. On ukollakin ulkonäössään ja itsensä hoitamisessa parantamisen varaa joten...

Älyätkö itse jättää huomauttamatta miehen ulkonäöstä ja itsensähoitamisesta?

Huomautan jos haisee hielle tai on hampaat pesemättä, juu kyllä. Oletan että normaali hygienian hoito olisi kaikille itsestäänselvyys kuten peseytyminen, oli sitten karvoja tai ei. Paskajaakkoa en huoli.

Vierailija
46/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käsitystäkään mitä mieheni on karvoituksistani mieltä. En ole koskaan kysynyt, eikä hän ole katsonut asiakseen kommentoidakaan... Näin pärjätty kohta 30 vuotta.

Nykyään en enää edes ajele, kun kainalon karvojen kasvu on tyrehtynyt. Muutama vaalea hentuva niissä on.

Vierailija
47/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mies?

Vierailija
48/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei piittaa paskaakaan missä kunnossa minun kainaloni ovat.

Tottahan joka nainen hoitaa itse kainalokarvansa siisteiksi, jo pukeutumisen ja hygieniansa takia.

Pukeutumisen?

Mun mies ostaa mulle lahjaksi leveähihaisia paitoja, joihin mun sakea kainalokarvoitus mahtuu. Muru <3

Vierailija
49/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaan kainalokarvat vain silloin, kun olen menossa lääkäriin. Säärikarvojakaan en ajele. Viime kesänä lähes torkuin parvekkeella auringonpaisteessa ja katselin, kun säärikarvat huojuivat tuulessa.

Vierailija
50/51 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisollani ei ole mitään sanottavaa mun kainalokarvoihin, jalkakarvoihin, häpykarvoihin eikä niihin karvoihin joita kasvaa persvaossa (ja paljon.). 

Heti kun hän sheivaa vastaavat sileäksi joka päivä ja asettaa itsensä alttiiksi jatkuville ihotulehduksille ja kutinalle alan mäkin sheivailla. 

Feminismiä!

Kyllä, tasa-arvoahan tuo on, jos kumpikin sheivaa tai on sheivaamatta.

Vierailija
51/51 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee puolison houkuttelevuutta, jos on sänki kainaloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme