Hyväksyykö miehesi, että kainaloissasi on sänki vai onko oltava koko ajan sileä?
Kommentit (51)
Puolisollani ei ole mitään sanottavaa mun kainalokarvoihin, jalkakarvoihin, häpykarvoihin eikä niihin karvoihin joita kasvaa persvaossa (ja paljon.).
Heti kun hän sheivaa vastaavat sileäksi joka päivä ja asettaa itsensä alttiiksi jatkuville ihotulehduksille ja kutinalle alan mäkin sheivailla.
No enpä ole koskaan kysynyt. Minkä verran ap:lla on ikää?
Eihän mies edes näe mun kainaloita, nyt kun oikein asiaa mietin. Eikä tämä ole tullut puheeksi.
Olisikin hauskaa jos ihokarvoilla olisi niin paljon väliä että ihan "hyväksyisi".
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani ei ole mitään sanottavaa mun kainalokarvoihin, jalkakarvoihin, häpykarvoihin eikä niihin karvoihin joita kasvaa persvaossa (ja paljon.).
Heti kun hän sheivaa vastaavat sileäksi joka päivä ja asettaa itsensä alttiiksi jatkuville ihotulehduksille ja kutinalle alan mäkin sheivailla.
Feminismiä!
Eipä tuo ole koskaan kainaloihini kurkistellut saati asiaa kommentoinut. Harvemmin minäkään miehen kainaloita näen
Mistä maasta aloittaja on kotoisin? Etkö tiedä, että suomalaiset naiset tapaavat olla sellaisia kuin tahtovat eikä täällä paikalliset miehet tavallisesti puutu naisten kainalokarvoihin, olipa kainaloissa sänki tai puska?
Karvoilla ei ole hygieniaan sen enempää vaikutusta naisilla kuin miehilläkään.
Kun ajan kainalokarvat illalla suihkussa niin aamulla on jo sänki, eli saisi olla ajamassa koko ajan jos meinaa ettei mitään sänkeä olisi. Säärikarvat taas mulla ei kasva lähes lainkaan, ajan tottumuksesta kerran viikossa vaikka ei mitään näkyvää karvaa vielä silloin olekaan.
Ajaettava sitten aamuin illoin, jottei ole sänkeä.
Sänki kasvaa lähes kaikilla viimeistään vuorokauden sisällä takaisin, joten totta ihmeessä on välillä sänki kainaloissa kun ei viitsi koko aikaa niitä ajella. Ei ole miehiä häirinnyt jos joku pieni sänki on kainaloissa, jaloissa ja bikinirajoissa. Elämä on karvaista.
Mies ei ole ottanut asiaan kantaa puolesta eikä vastaan. En jaksa etenkään talvella ajella kainalokarvoja, tai muitakaan sen puoleen. Kesällä sitten. Jos jaksan.
Anteeksi mitä!?! "Hyväksyykö miehesi"? Tietääkseni minun kainaloni eivät kuulu miehelleni, eikä muutkaan paikat minussa. Minulla saa olla sänki ja karvoja jos itse niin haluan.
Se voi olla lopun alkua, jos jättää sänget ajamatta.
Yhtäkään miestä ei kiinnosta karvat muuta kuin positiivisessa mielessä.
Mutta tämän tietäminen toki vaatii sen, että on päässyt muutakin kuin kättelyasteelle useamman miehen kanssa.
Minulla kasvaa niin hentoa karvaa kainaloissa ja säärissä ettei mies juuri huomaa, ajan kun itseäni alkaa ärsyttämään. No jos huomaa älyää ainakin olla sanomatta. On ukollakin ulkonäössään ja itsensä hoitamisessa parantamisen varaa joten...
"Hyväksyykö mies..." no johan on jos tuollaiseen täytyy miehen "hyväksyntä" olla! Eipä ole koskaan tullut mieleenikään alkaa rajoittaa tai määrätä naisystäväni karvoitusta.
Jos ei normaali nainen sänkeineen kelpaa niin ottakoot muovinuken.
Harvemmin se mun kainalooni mitään ruumiinosaansa tunkee että voisi sen tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvaa niin hentoa karvaa kainaloissa ja säärissä ettei mies juuri huomaa, ajan kun itseäni alkaa ärsyttämään. No jos huomaa älyää ainakin olla sanomatta. On ukollakin ulkonäössään ja itsensä hoitamisessa parantamisen varaa joten...
Älyätkö itse jättää huomauttamatta miehen ulkonäöstä ja itsensähoitamisesta?
Luulen että kainaloissani voisi kasvaa vaikka pieniä vihreitä miehiä eikä mieheni huomaisi. Ei ole koskaan kiinnittänyt kainaloihini mitään huomiota.
Minulla ei ole sänkeä koska kainaloissani kasvaa vain pari hentoa vaaleaa karvaa, sama säärissä. Mies ei huomaa eroa niin ei ole koskaan kommentoinut